• Ik denk dat ik mijzelf wel Apple-gek mag noemen :3



    Hebben jullie nog merken waar jullie gek van zijn?


    To infinity and beyond •

    Square schreef:
    Het enige wat ik van Apple heb is mijn iPod. Verder heb ik eigenlijk ook geen merken waar ik fan van ben, want meestal koop ik gewoon wat me het best of meest goedkoop lijkt. Tenzij je Penguin uitgeverij een merk zou willen noemen, misschien, want al mijn Sherlock Holmes en Jane Austen boeken komen van hen en dat was wel met opzet. :')


    Welke Sherlock Holmes boeken ? x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    neh niet echt wij hebben een macbook pro, voor mijn broer, ipad 1 en 2 allebei 1 verder hebben we allemaal een hp windows laptop en mn pa voor zn werk windows 8 tablet ding, maar die is niet fijn en we hebben allemaal een samsung.
    Maar bijna alles van dit shitzooi krijgen we via mn pa zn werk om uit te testen en vervolgens 9 van de 10 keer te mogen houden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Qua Apple heb ik een iPod en een iPhone 4. Maar voor de rest ben ik niet zo'n merk-gek (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Het gaat mij alleen om het product, niet om het merk. Als het goed werkt ben ik tevreden.


    Caution first, always.

    -

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 17:22 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb alleen een ipod, stiekem wil ik wel een iphone maar ik ben bang dat die het niet zo lang overleeft dus hou ik het nog maar even bij mijn baksteen.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Shit's too expensive, man. Ik heb een even goeie computer voor lagere prijs.
    Enige wat ik van Apple heb is een iPod nano die ik heb sinds 2005 of zo.

    Dragneel schreef:
    Shit's too expensive, man. Ik heb een even goeie computer voor lagere prijs.
    Enige wat ik van Apple heb is een iPod nano die ik heb sinds 2005 of zo.


    Het was niet echt een keuze, ik moest hem hebben vanwege m'n opleiding!


    To infinity and beyond •

    Ik hou van apple producten, maar toch heb ik alleen een ipod. Veel te duur allemaal.


    -

    Vivere schreef:
    (...)

    Het was niet echt een keuze, ik moest hem hebben vanwege m'n opleiding!

    Ooh, dan. :Y)


    Ligt het aan mij, of is het vreemd dat je zo'n duur ding aan moet schaffen voor je opleiding?

    Ik heb niet echt bepaalde merken die ik leuk vind. Apple vind ik vreselijk :') Heb wel een iPod touch ervan, maar die is stuk. Zomaar ineens.


    -

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ooh, dan. :Y)


    Ligt het aan mij, of is het vreemd dat je zo'n duur ding aan moet schaffen voor je opleiding?


    Nee ligt niet aan jou. Maar ik doe grafisch vormgeving en bijna elk grafisch bedrijf werkt nou eenmaal met Apple, vanwege het simpele en de grafische producten. Maar ik moet wel zeggen: ik vind het prettiger werken dan een windows computer ^^


    To infinity and beyond •

    Dragneel schreef:
    Shit's too expensive, man. Ik heb een even goeie computer voor lagere prijs.
    Enige wat ik van Apple heb is een iPod nano die ik heb sinds 2005 of zo.

    Nou, ik had een supergoede laptop, zogenaamd, maar dat kreng liep constant vast en dat heb ik niet met de Apple producten.
    Je kunt eeeecht wel merken dat je meer kwaliteit hebt. Die Windows laptops zijn waardeloos.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vivere schreef:
    (...)

    Nee ligt niet aan jou. Maar ik doe grafisch vormgeving en bijna elk grafisch bedrijf werkt nou eenmaal met Apple, vanwege het simpele en de grafische producten. Maar ik moet wel zeggen: ik vind het prettiger werken dan een windows computer ^^

    I see. People make no sense.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nou, ik had een supergoede laptop, zogenaamd, maar dat kreng liep constant vast en dat heb ik niet met de Apple producten.
    Je kunt eeeecht wel merken dat je meer kwaliteit hebt. Die Windows laptops zijn waardeloos.

    Niet allemaal hoor. Ik heb een supergoede.


    Hij is best nieuw tho