• Haii Lieve SOEAE'ers, wees maar lekker melig hier. xp





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 19:53 ]


    -

    @conquistador
    Jij kunt goed tekenen!



    Let's dance with ARMIN VAN BUUREN!!!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 20:22 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    @conquistador
    Jij kunt goed tekenen!



    Let's dance with ARMIN VAN BUUREN!!!

    Ik ben niet zo dol op Armin van Buuren, maar dat ligt gewoon aan het muziekgenre.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Rider schreef:
    (...)

    Bij mij lukt zelf teken soms wel en soms niet. Ik heb echt iets van drie mooie tekeningen zelf gemaakt, geloof ik en de rest heb ik maar gewoon weggegooid :p Ik teken liever na, das makkelijker.


    Hhahahah ik heb één keer een draak getekend, en die was wel goed gelukt (mijn 3 draken (nee deze hierboven niet) hangen op mijn kast :3 ) maar die draak had ik verkeerd geschat dus ik had één A4 voor alleen de kop en gedeelte vleugels. Maar daarna had ik geen zin om dr meer aan te doen. x3

    Maar ik teken ook liever ná. Maar niet overtrekken, dat vind ik te gemakkelijk. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @ Alle reacties op mijn tekeningen

    Dankjulliewel! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Surgeon schreef:
    (...)
    Yeah! Welkom bij de club! *geeft high five*




    Conquistador schreef:
    @ Alle reacties op mijn tekeningen

    Dankjulliewel! :3


    Not a problem :'D


    -

    Surgeon schreef:
    (...)
    Ik ben niet zo dol op Armin van Buuren, maar dat ligt gewoon aan het muziekgenre.


    Ieder zijn stijl. Het is trance. :P
    OT: welke DJ vind jij goed?

    En dat was het verkeerde filmpje, pas het even aan:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Een vriendin van mij heeft een tekening gemaakt van Darth Vader en die is echt super vet. Hij hangt bij mij aan de muur. Ik heb de originele tekening, zijzelf heeft kopieën.
    In eerste instantie had ze die tekening voor een vriend van haar gemaakt, maar die hoefte hem uiteindelijk niet meer. Nu heb ik hem dus. :D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Ieder zijn stijl. Het is trance. :P
    OT: welke DJ vind jij goed?

    En dat was het verkeerde filmpje, pas het even aan:)

    I don't like DJ's. Maar als ik dan toch één moet kiezen, dan kies ik David Guetta.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    I don't like DJ's. Maar als ik dan toch één moet kiezen, dan kies ik David Guetta.


    Die is ook goed!


    Queer zijn is gewoon alles

    Surgeon schreef:
    (...)
    I don't like DJ's. Maar als ik dan toch één moet kiezen, dan kies ik David Guetta.

    Ja, die is goed inderdaad!!


    -

    Surgeon schreef:
    Een vriendin van mij heeft een tekening gemaakt van Darth Vader en die is echt super vet. Hij hangt bij mij aan de muur. Ik heb de originele tekening, zijzelf heeft kopieën.
    In eerste instantie had ze die tekening voor een vriend van haar gemaakt, maar die hoefte hem uiteindelijk niet meer. Nu heb ik hem dus. :D


    Veettt! Maak eens een foto? Ik ben nu wel benieuwd hoe ie eruit ziet hoor! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heee, ik sta in de top :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Heee, ik sta in de top :')


    Leeuk! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Leeuk! (:


    Ja, wel grappig. De laatste keer dat ik daarin stond was met de HP-Hype.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Heee, ik sta in de top :')

    ai, leuk voor je :)
    Ik stond net ook in xp, met een Quiz. Maar echt leuk dat je story erin staat *O*


    -