• Haii Lieve SOEAE'ers, wees maar lekker melig hier. xp





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 19:53 ]


    -

    Ik ga een vervolg maken op: Wat weet jij van de fabeldieren uit de Harry Potterreeks. Dus dikke tjuus! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil Queen gaan luisteren, maar als ik dat op heb staan, kan ik niet goed schrijven. Want dan zing ik meer mee dan dat ik schrijf.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    Ik wil Queen gaan luisteren, maar als ik dat op heb staan, kan ik niet goed schrijven. Want dan zing ik meer mee dan dat ik schrijf.


    Hahaha, ze zijn geweldig inderdaad. Vooral Fat Bottomed Girls


    -

    Surgeon schreef:
    Ik wil Queen gaan luisteren, maar als ik dat op heb staan, kan ik niet goed schrijven. Want dan zing ik meer mee dan dat ik schrijf.


    Whaha, logisch. Me loves Queen :') + Daarom luister ik altijd instrumentale muziek, wanneer ik schrijf aan mijn story.


    Happy Birthday my Potter!

    F**k it. Ik zet het gewoon aan.
    Ik heb wel gemerkt dat Queen niet van Star Wars houdt, dat vind ik wel jammer. Freddie zingt namelijk in Bicycle Race:
    Jaws was never my scene
    And I don't like Star Wars


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind de manier waarop een basilisk geboren wordt.. apart...

    De eerste Basilisk (Engels: Basilisk) die in de geschiedenis vermeld wordt, werd gecreëerd door Herpo de Verdorvene, een Griekse Duistere tovenaar en Sisseltong die na vele experimenten ontdekte dat, als een kippenei werd uitgebroed door een pad, daar een gigantische slang met levensgevaarlijke eigenschappen uit voortkwam.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    Ik vind de manier waarop een basilisk geboren wordt.. apart...
    (...)


    Creepy ;s


    -



    Dit lijkt me best wel pijnlijk en waar gaat die pijl heen!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn quiz staat wéér in de top. :3
    Nu deel 2 nog in de top hopen te geraken. :3

    Deel 1
    Deel 2

    :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een late MT.


    Some people are art and do art at the same time

    BOOOOOOREEDOOOOOOOOOOM


    -

    Surgeon schreef:



    Dit lijkt me best wel pijnlijk en waar gaat die pijl heen!


    Hahha, ja dat moet wel een beetje pijn doen. Hopelijk raakte ze niks en niemand aan :X


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Hahha, ja dat moet wel een beetje pijn doen. Hopelijk raakte ze niks en niemand aan :X

    Volgens mij zit de pijl nu in de grond.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Volgens mij zit de pijl nu in de grond.


    Laten we voor alle mannen maar hopen dat ie in de grond terecht is gekomen. (ja ik stel mij voor dat er een man voor staat, want dat is grappig en vrolijkt op).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Laten we voor alle mannen maar hopen dat ie in de grond terecht is gekomen. (ja ik stel mij voor dat er een man voor staat, want dat is grappig en vrolijkt op).


    Auch!!!!


    -