• Haii Lieve SOEAE'ers, wees maar lekker melig hier. xp





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 19:53 ]


    -

    - ~ - ~ - B ~ - ~ - ~ a ~ - ~ - ~ c ~ - ~ - ~ k ~ - ~ - ~


    Some people are art and do art at the same time

    Malkovich schreef:
    - ~ - ~ - B ~ - ~ - ~ a ~ - ~ - ~ c ~ - ~ - ~ k ~ - ~ - ~


    Hey, je bent weer actief op het forum! Welcome back! (:


    16 - 09 - '17

    Malkovich schreef:
    - ~ - ~ - B ~ - ~ - ~ a ~ - ~ - ~ c ~ - ~ - ~ k ~ - ~ - ~


    Helloo! :D

    [ bericht aangepast op 4 sep 2013 - 15:25 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heyhallo ^^ :D

    Ik ga nu de beginpost in het andere topic aanpassen ivm naamsveranderingen.


    Some people are art and do art at the same time

    BOEM, Zijn we allemaal nog in leven??


    -

    Nee dus...


    -

    BAM BAM BIDAM BAM BAM BOE DAM DAM! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    BAM BAM BIDAM BAM BAM BOE DAM DAM! :3


    16 - 09 - '17

    Ik vind seriemoordernaars zeer interressant.. volgens mij ben ik een beetje maf, of niet dan? x3

    Ik bedoel, vaak zijn ze psychisch niet helemaal 100% en ik vind het gewoon interessant om hun redenen te weten wáárom ze doen wat ze doen.
    Nee nee wees maar niet bang, ik zelf zal nooit een moordenaar worden en ik heb helemaal geen interesse daarin enzo, ik vind het gewoon interessant om te weten waarom die soort mensen doet wat ze doen.

    hebben jullie ook zo van die maffe interesses?

    Ja ik keek zojuist Born To Kill op 13th street omdat het op tv was, vandaar dat ik het ook over begin. x3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    Ik vind seriemoordernaars zeer interressant.. volgens mij ben ik een beetje maf, of niet dan? x3

    Ik bedoel, vaak zijn ze psychisch niet helemaal 100% en ik vind het gewoon interessant om hun redenen te weten wáárom ze doen wat ze doen.
    Nee nee wees maar niet bang, ik zelf zal nooit een moordenaar worden en ik heb helemaal geen interesse daarin enzo, ik vind het gewoon interessant om te weten waarom die soort mensen doet wat ze doen.

    hebben jullie ook zo van die maffe interesses?

    Ja ik keek zojuist Born To Kill op 13th street omdat het op tv was, vandaar dat ik het ook over begin. x3

    Ik begon me juist zorgen om jou te maken. "Ojee, future criminal here" xD
    Uhmm, ik heb alleen een ongezonde verslaving aan TV series, niet speciale maffe interesses. Telt pizza, pasta en nutella/chocola ook? vast niet.


    -

    Piazzolla schreef:
    Ik vind seriemoordernaars zeer interressant.. volgens mij ben ik een beetje maf, of niet dan? x3

    Ik bedoel, vaak zijn ze psychisch niet helemaal 100% en ik vind het gewoon interessant om hun redenen te weten wáárom ze doen wat ze doen.
    Nee nee wees maar niet bang, ik zelf zal nooit een moordenaar worden en ik heb helemaal geen interesse daarin enzo, ik vind het gewoon interessant om te weten waarom die soort mensen doet wat ze doen.

    hebben jullie ook zo van die maffe interesses?

    Ja ik keek zojuist Born To Kill op 13th street omdat het op tv was, vandaar dat ik het ook over begin. x3


    Ohjee Yolanda, ik moet met je naar de dokter, kom!


    16 - 09 - '17

    Ellery schreef:
    (...)
    Ik begon me juist zorgen om jou te maken. "Ojee, future criminal here" xD
    Uhmm, ik heb alleen een ongezonde verslaving aan TV series, niet speciale maffe interesses. Telt pizza, pasta en nutella/chocola ook? vast niet.


    Hahaha don't worry, I won't kill. I promise. ;)
    Hoogstens dat ik mensen een beetje martel omdat ik best vaak botte opmerkingen kan maken die uiteindelijk toch ietwat pijnlijk aankomen bij de desbetreffende persoon.... x3 hahahaha
    Maar dat is niet fysiek so don't blame me for anything ;o

    Hahahah ik denk dat alle maffe interesses/obsessies/whatever wel mogen. Het is een grappig onderwerp om over te spreken, vind ik. ^^

    Ohjah natuurlijk ben ik hp obsessed, maar dat vind ik niet maf, ofseu... misschien omdat dat wel geaccepteerd is..

    Niemand van mijn omgeving (op mijn beste vriendin na) snapt ook wat ik zo leuk aan die series over moord vind en ook de ''neppe'' crimeseries. :p hahaah

    MAAR PIZZA IS LEKKUR!!! EN chocola ofcourse ook wit. EN DORITOS CHIPS! _O_ amèn!!! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cenation schreef:
    (...)

    Ohjee Yolanda, ik moet met je naar de dokter, kom!


    Neeee ik wil niet naar de dokter! D:
    nee serieus, ik vind dokters maar niets. Ik heb altijd het gevoel dat ze dokter zijn omdat ze dan aan mensen mogen zitten. En ik wil niet dat er iemand aan mij zit! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Neeee ik wil niet naar de dokter! D:
    nee serieus, ik vind dokters maar niets. Ik heb altijd het gevoel dat ze dokter zijn omdat ze dan aan mensen mogen zitten. En ik wil niet dat er iemand aan mij zit! D:


    Hahaha, sometimes you're weird xp


    16 - 09 - '17

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Hahaha don't worry, I won't kill. I promise. ;)
    Hoogstens dat ik mensen een beetje martel omdat ik best vaak botte opmerkingen kan maken die uiteindelijk toch ietwat pijnlijk aankomen bij de desbetreffende persoon.... x3 hahahaha
    Maar dat is niet fysiek so don't blame me for anything ;o

    Hahahah ik denk dat alle maffe interesses/obsessies/whatever wel mogen. Het is een grappig onderwerp om over te spreken, vind ik. ^^

    Ohjah natuurlijk ben ik hp obsessed, maar dat vind ik niet maf, ofseu... misschien omdat dat wel geaccepteerd is..

    Niemand van mijn omgeving (op mijn beste vriendin na) snapt ook wat ik zo leuk aan die series over moord vind en ook de ''neppe'' crimeseries. :p hahaah

    MAAR PIZZA IS LEKKUR!!! EN chocola ofcourse ook wit. EN DORITOS CHIPS! _O_ amèn!!! ^^


    Hahaha.
    DORITOOOOOOS. Ik heb al honger hoor (no_chears)


    -