• Ben ik de enige die opmerkt dat we opeens allemaal Marcel Styles verhalen/story's krijgen?
    Dus ik zat me af te vragen of dit een mini hype word .
    Liever heb ikzelf het niet.
    Maar ik hou niemand tegen om te schrijven waar hij/zij over wil schrijven. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 13:56 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb al meerdere drieling verhalen gezien. Marchel, Edward en Harry. Nerd, badboy en normal.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Alsjeblieft niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Marcel is leuk :Y)

    maar ik vind de verhalen minder leuk

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 13:43 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ja ik zag het ook al... eerlijk gezegd was mijn eerste reactie: "Juist ja.... vreemde mensen" maar ieder zijn eigen ding


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, het viel mij ook op. Niet echt een verassing als je het mij vraagt. Steeds meer verhalen met Marcel, Edward en Harry.


    Chaos is a ladder.

    Surgeon schreef:
    Ik heb al meerdere drieling verhalen gezien. Marchel, Edward en Harry. Nerd, badboy en normal.


    Die ook ja :\


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mensen zijn nou ontzettend fan van Harry en zij vinden dat daarover ook een story moet komen. Over drie dezelfde personen, maar met een ander innerlijk. Ieder zijn eigen ding, inderdaad, maar ik vind het ronduit belachelijk. Als mensen fan zijn van Zayn, gaan ze dan ook een story maken over Veronica & Zayn die een relatie of iets krijgen? Ik zou dat niet zo snel doen, andere Quizletters blijkbaar wel.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    Mensen zijn nou ontzettend fan van Harry en zij vinden dat daarover ook een story moet komen. Over drie dezelfde personen, maar met een ander innerlijk. Ieder zijn eigen ding, inderdaad, maar ik vind het ronduit belachelijk. Als mensen fan zijn van Zayn, gaan ze dan ook een story maken over Veronica & Zayn die een relatie of iets krijgen? Ik zou dat niet zo snel doen, andere Quizletters blijkbaar wel.


    :'D Dit vind ik nou is een goed punt!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    O, nog niet gezien. Nou ja, ze moeten zelf weten waar ze over willen schrijven.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Wie is dat?
    Volgens mij leef ik onder een steen.


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    Wie is dat?
    Volgens mij leef ik onder een steen.

    Harry Styles speelde Marcel Styles in de Best Song Ever clip dingetje. Zelf heb ik geen idee waar die Edward vandaan komt.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 13:51 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Harry Styles speelde Marcel Styles in de Best Song Ever clip dingetje. Zelf heb ik geen idee waar die Edward vandaan komt.


    Haha, weer wat gemist :'D
    Ik leef volgens mij echt onder een steen als het aankomt op de celebwereld.


    26 - 02 - '16

    Ik vind alleen die van SweetCheeks leuk, maar de andere stories dan weer totaal niet.


    Do what people say you can't.

    Moore schreef:
    (...)
    Harry Styles speelde Marcel Styles in de Best Song Ever clip dingetje. Zelf heb ik geen idee waar die Edward vandaan komt.


    Harry heet voluit Harry Edward Styles. En zo krijg je dus drie personages: Harry, Edward en Marcel.


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Harry heet voluit Harry Edward Styles. En zo krijg je dus drie personages: Harry, Edward en Marcel.

    Oké dan, dus die Edward hebben ze gewoon verzonnen.


    Some people are art and do art at the same time