• Het huisdierentopic is voor alle foto's van je huisdieren, of als je een naam wilt voor je nieuwe kat/hond/cavia/eenhoorn/draak/etc! Doet je hond weer eens gek, ligt je kat in de wasmand of doet je hamster alsof ie een mens is? Hier kan je alles over je huisdieren kwijt, voornamelijk foto's omdat er zoveel nieuwe topics worden gemaakt als iemand een nieuw huisdier heeft.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Poes, járen geleden:



    Zelfde Poes:



    Oh, nog een keer Poes:



    Ja, beide katten heten Poes. Zie hier Poes 1.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Square schreef:
    (...)

    Aw, weer iemand die niet naar de Doctor vernoemd is. (no_chears) Ooit moet het er toch een keer van komen. :'D

    Dan neem ik later twee katten. De één noem ik dan the Doctor en de ander Stormageddon Dark Lord of All. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Fauxlivia schreef:
    Poes, járen geleden:



    Zelfde Poes:



    Oh, nog een keer Poes:



    Ja, beide katten heten Poes. Zie hier Poes 1.


    Awww, baby nynke :3


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Awww, baby nynke :3

    Pff dat is een kat, gaat het wel goed met je?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)
    Pff dat is een kat, gaat het wel goed met je?

    It's all about me-ow.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:



    Let me present you the social awkward Pride.

    Ik ga mijn huisdier later Starship Jefferson noemen. Misschien neem ik wel 20 schildpadden die ik zo noem.

    Geweldige naam. Ik heb trouwens een hond die Bas heet -zeker niet mijn idee- en nogal gestoord is


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik wil een kat. (cat)


    Bad decisions make good stories.

    Cozy, hij is gestorven op 23 juli :( We hadden het al zien aankomen omdat hij doof was en heel graag naar buiten ging. Hij is overreden door een auto. Hij is drie jaar geworden.

    ClanFintan schreef:

    Cozy, hij is gestorven op 23 juli :( We hadden het al zien aankomen omdat hij doof was en heel graag naar buiten ging. Hij is overreden door een auto. Hij is drie jaar geworden.


    aaah sterkte :(
    bij onze vorige kat hebben we dat ook gehad.
    ze was doof en blind.... maar probeer een kat die 20 jaar buiten heeft gelopen maar eens binnen te houden.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Aanschouw hier Beer, de allerliefste, dikste en arrogantste cavia ooit. :Y)



    En ik ben trouwens jaloers op alle mensen hier die een kat hebben. Ik wil ook een kat... Of een chinchilla, of een corgi.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Pom blokkeert graag de tafel als ik bijvoorbeeld de was wil doen..



    Ook zit Pom graag voor het raam (deze foto is al wat ouder, maar goed)



    En Pom gaat altijd zo liggen als mensen op hem afkomen, in de hoop dat ze hem schattig vinden en aaien.


    26 - 02 - '16

    Javier schreef:
    (...)

    aaah sterkte :(
    bij onze vorige kat hebben we dat ook gehad.
    ze was doof en blind.... maar probeer een kat die 20 jaar buiten heeft gelopen maar eens binnen te houden.


    Bedankt (: Ik krijg misschien een nieuwe kitten omdat mijn nonkel vijf kittens had gevonden.

    Pom schreef:
    (...)
    En Pom gaat altijd zo liggen als mensen op hem afkomen, in de hoop dat ze hem schattig vinden en aaien.



    Haha, hij is ook wel ontzettend schattig zo! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Surgeon schreef:
    Als ik later een huisdier neem ga ik hem Stormageddon Dark lord of all noemen.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Mijn kat in een hondenlijf, Ollie. c:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.