• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:33 ]


    Bowties were never Cooler

    [bah naturel vind ik niet lekker, yoghurt en vla door elkaar gooien doe ik ook wel eens ;p]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ach ik hou van een beetje zuur :D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Laurinda Pearl
    Ik grinnik en ga op het aanrecht zitten, zo zit ik 1 lekker, 2 ik ben iets groter dan normaal...
    "Oké, ik ben geen fan van ei" mompeld hij en hij zet de 'ogen' terug in de koelkast waarna hij er een pak yoghurt uit haalt.
    Hij zoekt in de kastjes en haalt er een schaaltje en een lepel uit, houd een pak yoghurt de lucht in en vraagt of ik ook wil terwijl hij zelf al vast wat in schenkt.
    Ach waarom ook niet, en ik knik, dat ziet ie natuurlijk niet, Domme doos dat je der rond loopt...geweldig..
    "Jah is goed." zeg ik dan maar, luisteren kan hij wel ga ik van uit ..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Raffy junkie Montrose =D

    "Hey" hoor ik opeens. Ik kijk opzei en zie John staan.
    ''Hey.'' Mompel ik even terug en staar even weer weg. Ik heb dus hier geen zin in.
    "Hé.. Rafael, gaat het wel?" Hoor ik opeens een bekende stem zeggen. Mabel staat er in een kort broekje. Ow god.....
    ''Mabel! Straks vat je nog kou!'' Roep ik verbaasd uit. Ja ik kan ook bezorgd overkomen. In plaats van die Matt die volgens mij echt een baard nodig heeft.-oke nog steeds. ik bedoel geen gezichts beharing.- Aangezien maar een klein aantal mensen weet wat het betekend. En ik heb aan dat kleine groepje mogen deelnemen.En nee ik heb niks tegen die mensen maar die gast vind ik echt als of hij er naar 1 aan het zoeken is. Jup ik ben ook aardig.

    -Ik zit jullie nu echt te pesten =D-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Matt Johnson
    Laurinda zegt dat ze ook wel wil en ik pak nog een schaaltje met een lepel en giet er ook wat yoghurt in. Als dat gedaan is zet ik de yoghurt terug en ga ook op het aanrecht zitten waarna ik een hap van de yoghurt neem en deze door slik.
    "Dus, mag ik vragen wat jou hobby's zijn?" vraag ik haar met een scheve grijns, ja die kun je eigenlijk mijn 'glimlach' wel noemen "De meesten hier vragen altijd waarom je hier bent en datsoort crap, maar daar heb ik al genoeg van gehoort dus ik dacht: ik begin een gesprek met een andere openingszin" zeg ik grinnikend.

    Mabel Winter
    Als Rafael opmerkt dat ik in een kort broekje loop roept hij dat ik straks nog kou vat en ik haal mijn schouders op.
    "Wat maakt het uit?" vraag ik hem "Ik ben liever verkouden dan dat één van mijn vrienden buiten verdrietig voor zich uit zit te staren en af en toe eens chagrijnig kijkt?" zeg ik schouderophalend. Mag ik hem wel een vriend noemen..? Ik weet het niet.. ik hoop dat hij er niet boos om word..
    "kom nou mee naar binnen, straks vat jíj nog kou" zeg ik tegen Rafael.


    Ohja, en Daisy:


    Dat baard gebeuren deed me doordenken -.-
    Maar bedoel je niet gwn baard in de keel? Anders ga ik echt fout denken x'd


    Little do you know

    Voor de mensen die willen weten wat een beard is:



    Owja ff 1 ding: GEORGE EEN ACTEER CARRIERE IS NIET VOOR JOU WEGGELEGT!!!
    En terug naar de rpg xD

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 14:21 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Laurinda Pearl
    Ik pak het schaaltje in mijn hand, maar eet nog niks,
    "Dus, mag ik vragen wat jou hobby's zijn? De meesten hier vragen altijd waarom je hier bent en dat soort crap, maar daar heb ik al genoeg van gehoord dus ik dacht: ik begin een gesprek met een andere openingszin" Ik lach, geweldig die jongen, geen gezeur over mijn mam of zo. "Eehm, ik rij paard, nou ja, dat deed ik thuis... ik zing, teken, tennis, geen idee wat nog meer op te noemen eigenlijk... ik doe zoveel... Te veel... en jij?" zeg ik, en ik haal mijn lepel door de yoghurt, breng hem naar mijn mond, stop de yoghurt in mijn mond, haal de lepel eruit, en slik de yoghurt door. Zo nu weten jullie allemaal hoe je yoghurt moet eten!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Raffy junkie Montrose

    Mabel haalt nonchelant haar schouders op.
    "Wat maakt het uit?" vraagt ze aan mij "Ik ben liever verkouden dan dat één van mijn vrienden buiten verdrietig voor zich uit zit te staren en af en toe eens chagrijnig kijkt?"
    ''Wil je dan nog wel vrienden met mij zijn?'' VRaag ik met grote ogen. Of ze wil nog gewoon vrienden zijn of ze heeft niks er van mee gekregen dat ik volgens meneertje op jacht naar een baard een junkie ben.
    "kom nou mee naar binnen, straks vat jíj nog kou" Zegt ze vervolgens.
    ''Mabel heb je daarnet wel iets mee gekregen van die ruzie?'' Vraag ik voorzichtig.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Matt Johnson
    Laurinda lacht en begint dan te vertellen over haar hobby's: "Eehm, ik rij paard, nou ja, dat deed ik thuis.. Ik zing, teken, tennis, geen idee wat nog meer op te noemen eigenlijk.. Ik doe zoveel.. Te veel.. en jij?"
    "Paardrijden.. Grappig, wil ik ook wel eens proberen" begin ik grijnzend "Ik zing ook, ik speel een beetje gitaar, maar dat weten niet zo veel mensen.. Enkel mijn tweeling broer Pete, hij heeft het me geleerd, jij en nog twee meiden hier weten het als enige nu" ga ik verder. Ik kijk even bedenkelijk "ehh.. ik Flirt?" zeg ik lachend.

    Mabel Winter
    ''Wil je dan nog wel vrienden met mij zijn?'' vraagt Rafael met grote ogen.
    Ik lach hoofdschuddend "wat denk je zelf?" vraag ik hem "Als ik geen vrienden met jou had willen zijn dan zat ik hier nu niet bezorgd te doen Raffy" zeg ik terwijl ik hem een aai door zijn haren geef.
    ''Mabel heb je daarnet wel iets mee gekregen van die ruzie?'' vraagt hij me voorzichtig nadat ik hem gebied binnen te komen.
    "Uhh.. nee. Ik zat in de bibliotheek, alleen, me rottig te voelen aangezien ik weer een dipje had" zeg ik terwijl ik weer nonchalant mijn schouders op haal "Je mag het me vertellen als je wilt" zeg ik dan met een glimlachje "Maar anders kom ik het waarschijnlijk toch wel te weten aangezien je me nu nieuwsgierig maakt.. en ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bepaalt in de toom houden dus als je het me zelf wilt vertellen dan moet je dat nu doen.." vervolg ik grinnikend, ja ik ben een persoon dat er alles aan doet iets te weten te komen..


    Wtf Daisy.. Echt, wtf x'D

    I found Bubble plastic O,O

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 15:14 ]


    Little do you know

    GIVE ME DE BUBBELPLASTIIIC O.O

    Laurinda Pearl

    "Paardrijden.. Grappig, wil ik ook wel eens proberen" en ik lach, "dat wil ik nog wel eens zien jij en een knol" en ik kijk hem aan "Ik zing ook, ik speel een beetje gitaar, maar dat weten niet zo veel mensen.. Enkel mijn tweeling broer Pete, hij heeft het me geleerd, jij en nog twee meiden hier weten het als enige nu" hij denkt even "ehh.. ik Flirt?" en ik lach "Je meent het, daar was ik nog niet achter gekomen Matt" en ik grinnik opnieuw waarna ik nog een hap van mijn yoghurt neem.
    "Tweeling dus, ik moet dus gaan opletten tegen wie ik spreek straks?"

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 15:37 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Ze zegt dat ze mij nog wel eens op een paard wil zien en ik grijns breed "Als jij voor een paard zorgt vind ik het best" zeg ik lachend.
    Als ik zeg dat ik flirt lacht ze "Je meent het, daar was ik nog niet achter gekomen Matt" nee wie heeft dat nu nog niet door? Die persoon zal dom en blind zijn..
    "Tweeling dus, ik moet dus gaan opletten tegen ik wie ik spreek straks?" zegt ze dan.
    "Nee, hoor. Hoeft niet, Pete heeft zijn naturel kleurtje haar nog en ik niet" zeg ik met een grijns "en daar bij is hij qua gedrag anders, hij is veel stiller, hij flirt totaal niet met meiden. Hij is ook gevoeliger, aardiger en helpt meer en liever" zeg ik grinnikend.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 15:43 ]


    Little do you know

    Raffy Junkie Montrose

    "Uhh.. nee. Ik zat in de bibliotheek, alleen, me rottig te voelen aangezien weer een dipje had" zegt Nabel terwijl ze weer nonchalant haar schouders op haalt "Je mag het me vertellen als je wilt" zegt ze dan met een glimlachje "Maar anders kom ik het waarschijnlijk toch wel te weten aangezien je me nu nieuwsgierig maakt.. en ik kan mijn nieuwsgierigheid niet bepaalt in de toom houden dus als je het me zelf wilt vertellen dan moet je dat nu doen.." Zegt ze. Ik knik even en kijk naar de grond.
    "Volgens meneertje Matt ben ik een facking junkie.En volgens mij heeft hij gelijk." Die laatste zin fluister ik. Ik durf haar niet aan te kijken. Nu heb ik mijn kans echt verspeeld. Ze zal dus nu wel een link leggen dat ik dus een klein beetje opperpetjes gebruik. Drugs verdient dat kleine beetje niet. Je gaat er toch niet dood aan.

    -kort maar ik ga ook pitten-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Laurinda Pearl

    "ik wil voor jou best een paard regelen gaat alleen zo moeilijk hier... Denk niet dat paps deze kant op komt met 't trailertje... Maar fijn dat ik niet hoef op te letten, ik ben geen held in tweelingen uit elkaar houden..."
    Ik kijk naar zijn haar, blond "Laat me een poging wagen, Dus jij verft je haar zodat mensen je uit elkaar houden, knalt eerder iemand voor zijn hoofd, bent niet aardig, hebt een ego en denkt vooral om je zelf? Verbeter als ik het fout heb hoor hihi ik kijk gewoon naar het omgekeerde van je broer.." tsja het omgekeerde van zijn broer zal daar wel bij in de buurt zitten dan toch?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Laurinda i love you!!! :D ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [ oh, je houd wel van mijn persoontje maar niet van mij :'(]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign