• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Appelboompje schreef:
    [ oh, je houd wel van mijn persoontje maar niet van mij :'(]


    [Haha nee hoor ik hou ook van jou hoor Nathalie ;)(K)]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [ mwhaha der heeft iemand mijn profiel door gespit xD]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Kay, Good night x'D
    Dat klinkt zo raar als de zon schijnt hiero :')]
    Mabel Winter
    "Volgens meneertje Matt ben ik een facking junkie.En volgens mij heeft hij gelijk." zegt Rafael zonder me aan te kijken, die laatste zin komt er stilletjes uit maar ik versta hem wel.
    Even ben ik stil, maar dan komt er en zachte 'oh' uit mijn mond. Hij gebruikt dus Drugs?
    "Waarom?" vraag ik hem zachtjes, op een normale toon "Wat is jou reden?" vervolg ik dan met een glimlachje, ik veroordeel hem niet hiervoor. Zo ben ik nu eenmaal. Hij zal er vast en zeker wel een goede reden voor hebben, en zo niet dan maakt het me ook niet zoveel uit. Zolang hij mij er niet in mee trekt vind ik het goed. Al ben ik er zeker wel voor hem als hij wil praten. Ik leg mijn wijsvinger onder zijn kin en zorg er zo voor dat hij me aan kijkt.
    "Het is niet erg" zeg ik met een glimlach tegen hem.


    [Okay, ik ben weer even 40 minuten afwezig..
    TVD wacht op me x'D]


    Little do you know

    NEEEEEJ O.O


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    [ mwhaha der heeft iemand mijn profiel door gespit xD]


    [Nee ik klikte op jou username. Kwam op jouw profiel. Zocht je naam op en ging weer terug xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [ jij bent niet lief :(]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Laurinda Pearl

    "ik wil voor jou best een paard regelen gaat alleen zo moeilijk hier... Denk niet dat paps deze kant op komt met 't trailertje... Maar fijn dat ik niet hoef op te letten, ik ben geen held in tweelingen uit elkaar houden..."
    Ik kijk naar zijn haar, blond "Laat me een poging wagen, Dus jij verft je haar zodat mensen je uit elkaar houden, knalt eerder iemand voor zijn hoofd, bent niet aardig, hebt een ego en denkt vooral om je zelf? Verbeter als ik het fout heb hoor hihi ik kijk gewoon naar het omgekeerde van je broer.." tsja het omgekeerde van zijn broer zal daar wel bij in de buurt zitten dan toch?


    Matt Johnson
    "ik wil voor jou best een paard regelen gaat alleen zo moeilijk hier... Denk niet dat paps deze kant op komt met 't trailertje... Maar fijn dat ik niet hoef op te letten, ik ben geen held in tweelingen uit elkaar houden..." zegt ze dan. Ik grinnik zacht.
    "Laat me een poging wagen, Dus jij verft je haar zodat mensen je uit elkaar houden, knalt eerder iemand voor zijn hoofd, bent niet aardig, hebt een ego en denkt vooral om je zelf? Verbeter als ik het fout heb hoor ik kijk gewoon naar het omgekeerde van je broer.." zegt ze dan.
    "Uhm, wel zo gedraag ik me wel ja" zeg ik nonchalant "Maar ja, ik verf mijn haar zodat mensen ons uitelkaar houden. Aangezien Pete een keer enorm heartbroken is geweest dankzij een meisje die dacht dat Pete mij was" zeg ik zuchtend "Ze vroeg hem naar het schoolfeest, toen ze erachter kwam dat hij het was lachtte ze hem uit en vroeg waar ik was. Dus toen ze naar mij kwam en het verhaal vertelde heb ik haar geen woord gezegd en ben meteen naar mijn broertje gegaan, toen hebben we besloten dat blond me beter staat en het ook handiger is voor ons" vertel ik grinnikend. Ik ga haar niet vertellen dat ze helemaal fout zit met haar beeld van mij, want ik ben hetzelfde als Pete. Ik ben enkel door mijn blonde haar anders dan Pete. Maar ik gedraag me gewoon niet als Pete, dan raak je zo gemakkelijk mentaal gewond.. Goed, lief en aardig zijn helpt niet, dan doet iedereen je alleen maar pijn.
    "Maar ja, ik ben zo'n beetje een tegenpool van Pete, dus ik denk dat slimme mensen ons ook wel uit elkaar houden als ik mijn haar niet zou verfen" zeg ik schouderophalend.


    Little do you know

    [Bedankt :'D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    graag gedaan :'D

    hihihihi



    "Uhm, wel zo gedraag ik me wel ja" zeg ik nonchalant "Maar ja, ik verf mijn haar zodat mensen ons uitelkaar houden. Aangezien Pete een keer enorm heartbroken is geweest dankzij een meisje die dacht dat Pete mij was, Ze vroeg hem naar het schoolfeest, toen ze erachter kwam dat hij het was lachtte ze hem uit en vroeg waar ik was. Dus toen ze naar mij kwam en het verhaal vertelde heb ik haar geen woord gezegd en ben meteen naar mijn broertje gegaan, toen hebben we besloten dat blond me beter staat en het ook handiger is voor ons"
    Arme Pete. "Tweeling en zo anders.... weird.." 2 neven van mij waren tweeling, maar de twee waren precies, karakter en uiterlijk...
    "Maar ja, ik ben zo'n beetje een tegenpool van Pete, dus ik denk dat slimme mensen ons ook wel uit elkaar houden als ik mijn haar niet zou verfen"
    Ik grinnik, "dan weet ik bij deze dat ik niet slim ben...." en ik haal mijn schouders op. Ik heb nooit tweelingen uit elkaar kunnen houden dusja.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Wat is er gebeurt?]


    Bowties were never Cooler

    niet echt veel
    rafael en matt hebben gevochten in de keuken
    rafael is nu buiten met mabel
    loki en abby zitten nog steeds in die kamer
    en laurinda en matt zitten in de keuken te praten


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    "Tweeling en zo anders.... weird.." zegt Laurinda.
    "Dan weet ik bij deze dat ik niet slim ben.." zegt ze dan Schouderophalend.
    Ik grinnik zacht "Maar jij hebt volgens mij mijn broer nog niet gesproken? Dus je weet niet of je dom bent of niet" zeg ik met een scheve grijns.
    Ik neem nog een hap van mijn yoghurt waarmee het ook meteen op is. Het schaaltje zet ik in de gootsteen waarna ik de kraan aan zet en het schaaltje vul met water.
    "Maar goed, nu verveel ik me" deel ik met een zucht mee "Laten we iets leuks gaan doen.. Maar eerst moet ik denk ik maar een shirt aan doen..?" ik denk even na maar schud dan mijn hoofd "Nah, geen zin in" zeg ik met mijn beroemde scheve grijns.


    [No fucking inspiration x.x]

    [Yup, Raffy heeft toegegeven dat hij waarschijnlijk een junk is, Btw d:]


    Little do you know

    me2 we maken inspiration ;p

    rooowwww ik ga eens kijken of ik tvd filmpjes in elkaar kan flansen xd

    Laurinda Pearl
    "Maar jij hebt volgens mij mijn broer nog niet gesproken? Dus je weet niet of je dom bent of niet" ik grinnik "dat weet ik wel, want ik weet bij deze dat jou broer er anders uit ziet, dus kan ik je niet meer door elkaar halen, als ik hem zou tegen komen en hij lijkt net als jij had hem voor jou aangezien.'"
    Ik duw mijn lege schaaltje bij die van matt in de gootsteen.
    "Maar goed, nu verveel ik me laten we iets leuks gaan doen.. Maar eerst moet ik denk ik maar een shirt aan doen..?" zegt hij waarna hij zijn hoofd schud en zijn zin vervolgd. "Nah, geen zin in" en ik lach.
    "Schaam je diep eerste avond en het loopt hier half naakt door het huis heen" zeg ik lachend. "Aan wat voor leuks zat je te denken" en ik kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 17:10 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ik ben vanaf woensdag de 7e t/m de 21ste in Zweden en ik heb geen idee of ik daar wifi heb en of ik dan kan reageren.]

    Thomas William Laufreyson Kamer 2
    Ik zuchtte toen ze zei dat ze geen idee had. Dat had ik ook niet, dus dat was niet heel erg handig. Ook was ik nou niet iemand die snel voor uren zou zitten praten. Ik had vandaag al meer tegen alleen Abby gezegd dan wat ik normaal in een krap weekje zei. Ik haalde nogmaals een hand door mijn haren. Mijn ogen gleden rustig door de kamer en naar het lege bed van James. Waar zou hij blijven? Nou ja, niet mijn probleem. Mijn ogen dwaalde terug naar Abby terwijl ik nu echt hard moest geeuwen. "Misschien moet ik zo maar eens gaan slapen. Als je wil mag je blijven. Ik snap het dat sommigen het neit prettig vinden om zeker zo'n eerste nacht niet alleen te slapen." Mijn broer was er altijd een ramp mee en elk jaar als we op vakantie gingen kroop hij de eerste nacht tegen me aan in mijn bed. Ik vond het niet erg, maar ik vond privacy ook wel best belangrijk. Gelukkig was hij nu met zijn vriendin op vakantie, dus had ik waarschijnlijk lekker dit bed voor me alleen.

    John Hunter Bell Zitkamer
    Rafael negeerde me hopeloos en ook het meisje wat naar buiten kwam. Okay dan. ik wist wanneer ik ongewenst was. Ik liep terug naar binnen en liet me op de bank zakken. "Waarom ga je niet opzoek naar die leuke jongen van vanmiddag?" vroeg Hunter me. "Stil, we zijn in een openbare ruimte... Maar er is toch niemand." Ik keek rond en ik zag inderdaad niemand. "Dus, Johnny, waarom ga je hem niet zoeken?... Hij ziet zo'n jongen als ik echt niet staan, hoor... Dat weet je niet tot je het vraagt... En was als hij helemaal niet gay is... Dat weet je ook niet tot je het vraagt... Je vraagt toch niet zomaar of iemand homo is of niet... Waarom niet? Hij kan je alleen een flinke mep verkopen als je hem echt zwaar beledigd, meer niet..." ik zuchtte. Ik werd soms zo moe van Hunter en eerlijk gezegd was ik echt nog niet zo zeker van mijn zaak. Ik was maar een mager onderdeurtje met ontembare zwarte haren, wat moest zo'n knappe jongen als hij nou met mij? Niets dus. Daarbij straalde nou ook niet het homo zijn van hem af. Misschien zou ik het later deze vakantie wel proberen, maar nu zeker nog niet.

    [Hij heeft het over Pete trouwens.]


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Loki geeuwde en zei "Misschien moet ik zo maar eens gaan slapen. Als je wil mag je blijven. Ik snap het dat sommigen het niet prettig vinden om zeker zo'n eerste nacht niet alleen te slapen."
    Ik glimlachte dankbaar, "Ik denk dat ik het bed van James ga claimen en dat hij zelf mooi op de bank of in mijn bed kan gaan slapen. Ik ken mijn kamergenoot niet.... dat vind ik niet leuk...." ik kijk even bedenkelijk en tover daarna een bigsmile. Hihi oh echt, ik ging James bed afpakken vannacht.
    Mwhaha als die pipo vannacht toch nog in zijn eigen bed kruipt met mij erin dan schop ik hem er toch wel uit. Dus no worry!


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign