• Naar mijn idee lopen die 'spelletjes' ondertussen een beetje uit de hand. Er staan meer spelletjes dan RPG's, gewone topics of andere dingen in mijn actieve topics lijst en het is echt irritant, vooral omdat sommige mensen die meest onnozele spelletjes weten te verzinnen die nergens op slaan en driekwart ervan op elkaar lijkt. Nog niet te beginnen over alle spelletjes die echt dubbel zijn en niet gesloten worden. En anders wil ik iemand die controleert welke spellen teveel op elkaar lijken, misbruikt worden of hetzelfde zijn en die gewoon sluit. Ik word er echt helemaal gek van.

    NIEUWE SUGGESTIE:

    Net als bij 'Ik zoek stories' topics, dat je niet vaker dan op zoveel verschillende topics per uur mag reageren. (cat) Nu schopt iemand allerlei spelletjes de actieve topics lijst in en het is zo irritant! Het is niet zo moeilijk om op spelletjes te reageren die er al in staan toch?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 0:59 ]


    Your make-up is terrible

    Vivere schreef:
    (...)

    & ja, het kwam er een beetje verrot uit. Mijn excuses ^^


    Nee, want ik kan absoluut geen geld van mijn rekening uitgeven.


    Your make-up is terrible

    Nieuwe suggestie!


    Your make-up is terrible

    Hmm, je nieuwe suggestie is wel beter dan de vorige.


    -

    eens, ik houd van de spelletjes maar ik stoor me ook aan de actieve topic lijst.
    het staat of vol met rpg's of met spelletjes, zo niet een combinatie van die twee


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    I agree, dangit wat is dat irritant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tegen.


    Bad decisions make good stories.

    Mij stoort het eigenlijk niet.


    16 - 09 - '17

    Veel spelletjes vind ik niet eens zo heel erg, maar het is wel echt irritant dat erg veel spelletjes op elkaar lijken. Daar mag inderdaad wel meer opgelet worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het stoort me niet echt eigenlijk. Zelf doe ik soms ook mee aan die spelletjes, maar niet alle spelletjes. Sommigen zijn namelijk kinderachtig. Maar goed, ik snap wel dat mensen het vervelend kunnen vinden.


    26 - 02 - '16

    Sydrian schreef:
    Veel spelletjes vind ik niet eens zo heel erg, maar het is wel echt irritant dat erg veel spelletjes op elkaar lijken. Daar mag inderdaad wel meer opgelet worden.


    Maar gisternacht had iemand alles omhoog geschopt en stonden 2 pagina's helemaal vol met spelletjes waarvan de helft eigenlijk gewoon hetzelfde was en dat was irritant. Iemand die af en toe op een spelletje reageert valt ook gewoon mee, of iemand die elke keer op dezelfde paar reageert. Maar op 25 verschillende in een uur is toch een beetje overdreven vind ik en daar moet wat aan gedaan worden.


    Your make-up is terrible

    Pom schreef:
    Het stoort me niet echt eigenlijk. Zelf doe ik soms ook mee aan die spelletjes, maar niet alle spelletjes. Sommigen zijn namelijk kinderachtig. Maar goed, ik snap wel dat mensen het vervelend kunnen vinden.


    Dit.
    Maar dan vooral HP spelletjes.:)
    OT: soms schaam ik me wel voor sommige spelletjes die ik heb gemaakt.:$
    Meestal maken mensen spelletjes als ze zich vervelen en tja daar kunnen dingen uitkomen...
    Ik weet er alles van. Maarja zal er niet komen vrees ik.


    Queer zijn is gewoon alles

    Als het echt oude topics bumpen is, mag je dat melden via de meldknop. Dan spreken wij die user daarover aan e.d.

    Je oude suggestie wordt hoogstwaarschijnlijk afgewezen. Daarvoor kun je GM nemen indien je credits kan/wil kopen.
    Je nieuwe suggestie lijkt me een beetje onhaalbaar.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Als het echt oude topics bumpen is, mag je dat melden via de meldknop. Dan spreken wij die user daarover aan e.d.

    Je oude suggestie wordt hoogstwaarschijnlijk afgewezen. Daarvoor kun je GM nemen indien je credits kan/wil kopen.
    Je nieuwe suggestie lijkt me een beetje onhaalbaar.


    Ik vind dat jullie met iets beters moeten komen nu GM al zo lang voor zoveel mensen onbereikbaar is doordat de SMS functie het niet doet. Ik wíl het kopen. maar het kán niet. Ik weet dat Rutger ook zijn best doen, maar hij mag ons best iets tegemoetkomen nu.


    Your make-up is terrible

    Sydrian schreef:
    Veel spelletjes vind ik niet eens zo heel erg, maar het is wel echt irritant dat erg veel spelletjes op elkaar lijken. Daar mag inderdaad wel meer opgelet worden.

    dit, volgens mij komt kiezen tussen de mooiste username van de 2 of 3 boven je best wel op hetzelfde neer.

    ot: Ik vond je eerste suggestie beter, ookal kan dat dus niet.


    effort never betrays you

    Ik zou het fijn vinden, maar helaas. Ik heb de credits voor één maand, maar ik vind dat zo'n zonde om het uit te geven. :x maar goed, ik hoop dat de sms functie snel werkt, want ik heb echt véél te veel beltegoed.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."