• Naar mijn idee lopen die 'spelletjes' ondertussen een beetje uit de hand. Er staan meer spelletjes dan RPG's, gewone topics of andere dingen in mijn actieve topics lijst en het is echt irritant, vooral omdat sommige mensen die meest onnozele spelletjes weten te verzinnen die nergens op slaan en driekwart ervan op elkaar lijkt. Nog niet te beginnen over alle spelletjes die echt dubbel zijn en niet gesloten worden. En anders wil ik iemand die controleert welke spellen teveel op elkaar lijken, misbruikt worden of hetzelfde zijn en die gewoon sluit. Ik word er echt helemaal gek van.

    NIEUWE SUGGESTIE:

    Net als bij 'Ik zoek stories' topics, dat je niet vaker dan op zoveel verschillende topics per uur mag reageren. (cat) Nu schopt iemand allerlei spelletjes de actieve topics lijst in en het is zo irritant! Het is niet zo moeilijk om op spelletjes te reageren die er al in staan toch?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 0:59 ]


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik vind dat jullie met iets beters moeten komen nu GM al zo lang voor zoveel mensen onbereikbaar is doordat de SMS functie het niet doet. Ik wíl het kopen. maar het kán niet. Ik weet dat Rutger ook zijn best doen, maar hij mag ons best iets tegemoetkomen nu.

    Het is vervelend dat het zo lang duurt. Ik wacht zelf ook (en ga langer mogen wachten omdat ik Belg ben).
    Dat van die tegemoetkomingen; ik vind dat niet per se nodig. Want Rutger kan er zelf ook niet aan doen dat het vorige systeem niet meer werkte. Hij heeft nu pech gehad met de nieuwe 'providers'.
    Misschien dat als het er is, hij een actie kan doen als tegemoetkoming. Iets zoals 10 credits kopen + 3 gratis ofzo.
    Tjah, dat van de credits is nu eenmaal jammer. Maar je kan altijd meedoen aan de ... of the Month en daar de kans wagen dat je credits wint.
    Als je een ander voorstel hebt rond het onderwerp credits, mag je altijd een nieuw topic openen. Dat weet je. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat subforum is er 1) speciaal voor gemaakt en 2) als GM kun je dat afschermen bij je ,,actieve'' topics.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Scandal schreef:
    (...)
    Het is vervelend dat het zo lang duurt. Ik wacht zelf ook (en ga langer mogen wachten omdat ik Belg ben).
    Dat van die tegemoetkomingen; ik vind dat niet per se nodig. Want Rutger kan er zelf ook niet aan doen dat het vorige systeem niet meer werkte. Hij heeft nu pech gehad met de nieuwe 'providers'.
    Misschien dat als het er is, hij een actie kan doen als tegemoetkoming. Iets zoals 10 credits kopen + 3 gratis ofzo.
    Tjah, dat van de credits is nu eenmaal jammer. Maar je kan altijd meedoen aan de ... of the Month en daar de kans wagen dat je credits wint.
    Als je een ander voorstel hebt rond het onderwerp credits, mag je altijd een nieuw topic openen. Dat weet je. ^^


    Ja, maar we krijgen altijd te horen 'dan moet je maar GM kopen' en iedereen weet ondertussen ook wel dat de helft dat nu gewoon niet kan daardoor. Ik zou heeeeel graag GM willen kopen, van mijn rekening kan ik echter geen geld afhalen maar van mijn telefoon wel. Dat hebben de meeste Qers volgens mij. Dan heb ik liever dat er op de één of andere manier andere, tijdelijke oplossingen gezocht worden.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ja, maar we krijgen altijd te horen 'dan moet je maar GM kopen' en iedereen weet ondertussen ook wel dat de helft dat nu gewoon niet kan daardoor. Ik zou heeeeel graag GM willen kopen, van mijn rekening kan ik echter geen geld afhalen maar van mijn telefoon wel. Dat hebben de meeste Qers volgens mij. Dan heb ik liever dat er op de één of andere manier andere, tijdelijke oplossingen gezocht worden.

    Ik zei net al: je mag zelf mee zoeken naar een oplossing. ^^
    Ik gaf ook al als tip dat je mee kan doen aan een ... of the Month wedstrijd.
    Ik weet zo snel niet wat we anders aan die credits kunnen doen. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury