• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [hahaahhaha nehhh die hebben we al zoveel. ik weet niet wat, bier niet want hij heeft nog drie pakketen van verjaardag....

    Niall Horan

    ' Nee dat is niet flauw. Ik ga hier niet half naakt tussen drie jongens lopen' grinnikt ze. ' Alleen ik mag haar zien boyzz' zegt Louis. ' Nou dan mogen ook alleen Niall en ik elkaar zien' zegt hij en we lopen serieus weg om vervolgens in lachen uit te barsten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Jammer dat je nog een optreden moet geven .. Anders had ik je meegenomen naar mijn zachte bed'' zei ik met een grijns. '' Ow Jim wat ben je toch een pervert'' zeg ik tegen me zelf. Ik kijk Niall aan . '' Je bent mooi lief zacht schattig knap hot sexy goodlooking en het allerbelangrijkst MIJN vriendje'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Nadat Louis dat gezegd heeft lopen Niall en Jim de kamer uit en de gang op. 'Serieus? Alleen ik mag haar zien boys?' Doe ik Louis na waarna ik in de lach schiet. 'Het wordt tijd dat ik weer een van de meiden tegen kom hier. Anders eet jij mij dadelijk nog op.' zeg ik met een lichte grijns op mijn gezicht.

    Louis Tomlinson

    Serieus? Alleen ik mag haar zien boys?' zegt Eleanor mij na. '' Ja alleen ik '' zeg ik streng. 'Het wordt tijd dat ik weer een van de meiden tegen kom hier. Anders eet jij mij dadelijk nog op.' zegt ze. '' Oehww yeahh''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall HOran

    '' Jammer dat je nog een optreden moet geven .. Anders had ik je meegenomen naar mijn zachte bed'' grijnzend kijkt hij me aan. '' Ow Jim wat ben je toch een pervert'' ik knik ' yes you are. '' Je bent mooi lief zacht schattig knap hot sexy goodlooking en het allerbelangrijkst MIJN vriendje Ik grijns. ' Jou vriendje'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Oeeh yeah.' Ik zucht zacht. 'Waag het niet, Tomlinson.' waarschuw ik hem. Ik sta op en loop naar de koelkast waar ik wat te drinken uit pak.

    [Koop je broer een One Direction cd. (': ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 16:18 ]

    Jim Hendrikson

    ' Jou vriendje' zegt hij. Ik kijk hem aan en zie dat hij iets voor me verbergt. '' Niall je verbergt iets voor me.. Ik zie het in je ogen'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson

    '' Nu blijf ik van je af'' zeg ik . '' Maar vanavond na het concert niet'' zeg ik direct erachter aan


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik pak een blikje cola en maak het open waarna ik er meteen een slok van neem. 'Nu blijf ik van je af.' zegt Louis. 'Maar vanavond na het concert niet.' zegt hij er meteen achter aan. Ik hoor gewoon aan zijn stem dat hij een grijns van hier tot Tokio op zijn gezicht heeft staan. Ik draai me om. En ja hoor, ik had gelijk. 'Dat zien we nog wel Louis.' zeg ik waarna ik mijn tong kort naar hem uitsteek.

    Niall Horan.

    '' Niall je verbergt iets voor me.. Ik zie het in je ogen'' ik kijk hem verbaasd aan. ' Wat dan?? Oke dat was best een domme vraag maar ik heb niets hoor'
    xzeg ik eerlijk

    [ik ga een kenteken met zijn naam kopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Dat is ook een leuk idee. ;3]

    Jim Hendrikson

    '' Je bent iets van plan..'' zeg ik . Ik herken dit soort blik uit duizenden . Altijd als een van mijn klasgenootjes mij iets aan wou doen hadden ze zo'n blik in de ogen. Gelukkig kon ik vaak ontsnappen aan die dingen maar ook vaak niet. Ik til hem op en ga met hem op de bank zitten. '' you just look like a little baby now'' zeg ik . Alsof BabyNialler bij mij opschoot zit.

    Louis Tomlinson

    'Dat zien we nog wel Louis.' zegt ze en ze steekt haar tong uit. '' Die komt vanavond ook goed van pas'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ' Je bent iets van bplan' uitendelijk schud ik ja. Ik voel hoe hij me optilt en in de bank gaat zitten. '' you just look like a little baby now'' Ik steek mijn duim in mijn mond en kijk hem zielig aan. ' Ik ben wat van plan maar het is een verassing en het is iets liefs' zeg ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    'Die komt vanavond ook goed van pas.' zegt hij. Ik kijk hem even met frons aan totdat het tot me doordringt. 'Louis!' roep ik uit waarna ik even lach. Echt waar soms is hij echt een beetje té oversekst. 'En trouwens wie zegt dat we bij elkaar slapen.' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 16:32 ]

    Jim Hendrikson

    Als Niall zijn duim in zijn mond steekt en mij zielig aan kijkt smelt mijn hart zowat. '' Niall '' zeg ik en ik leg mijn hoofd tegen hem aan. ' Ik ben wat van plan maar het is een verassing en het is iets liefs' zegt hij lief en zacht. '' Ahww'' zeg ik en ik geef hem een kus op zijn kruin


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik