• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    Direct is iedereen stil.. '' Ik ga maar eens naar huis..'' zeg ik . Ik loop naar buiten en pak mijn fiets. '' JIM WACHT !!'' hoor ik Zayn roepen . '' Nee laat me Zayn ik ga naar huis klaar uit. '' zeg ik . '' Maar Niall dan?'' vraagt hij. '' Niall die belt me wel als hij me nodig heeft. En btw ik slaap vannacht toch in het hotel dus hij ziet me van zelf wel verschijnen . Ow en ik weet nog niet als ik nog naar het Concert ga. Een keer is genoeg vind je niet ?'' zeg ik en ik fiets weg. Naar huis.

    Zayn Malik

    Kut! Nu kan Niall's verassing niet door gaan . Ik krijg Jim hier. Ik weet nog niet hoe maar ik krijg hem hier. Ik pak nog een fiets en fiets hem achterna. Jezus dit is lang geleden . Ik heb al niet meer gefietst sinds ik 10 was. Ik heb Jim de hele tijd gevolgd. Ik klim een raam binnen die open staat . Dan loop ik naar zijn Kamer en ga op zijn bed zitten . '' Wat doe jij hier ?'' vraagt Jim geschrokken . '' Ik kom je ontvoeren !'' zeg ik . Ik doe een zak over zijn hoofd en neem hem terug mee


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Sorry maar ik lachte me serieus kapot om die actie van Zayn. x'D]

    Eleanor Jane Calder.
    Nadat Zayn en Jim allebei weg zijn blijven wij verbaast achter. 'Oké, dat ging snel.' Ik kijk de rest even aan en loop dan terug naar de kamer waar we net waren. Nu er toch niemand komt kan ik net zo goed even op de bank gaan liggen. Ik plof neer op de bank en zet Louis' zijn flesje bier aan de kant wanneer ik ga liggen. Gewoon doen alsof ik thuis ben. Waarom ook niet? Ik pak mijn telefoon erbij en kijk wat rond op Twitter.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 0:18 ]

    Jim Hendrikson

    Ik werd meegenomen door Zayn en ik zag helemaal niks. Is dit een goocheltruc ofzo ? '' Zayn please haal dat ding van mijn kop!'' zeg ik . '' nee'' zegt hij . Opeens word dat ding van mijn kop gehaald en zit ik in de zaal waar 1D toen straks heeft opgetreden . '' Wat moet ik hier ?'' vraag ik . ''Ow niks gewoon hier blijven tot dat we naar het hotel gaan . '''zegt Zayn . Als ik wil opstaan lukt dat niet omdat ik vast zit. '' Ik haat je.'' zeg ik droog.

    Louis Tomlinson

    Als ik terug de kleedkamers in kom zie ik dat Eleanor op de bank ligt. Ik ga naast haar liggen . '' Hi Babe'' zeg ik . Ik ga met mijn ene hand door haar haar


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Hi babe.' Ik glimlach even als het Louis is die naast me ligt. 'Hi boo.' zeg ik terug terwijl ik wat tweets beantwoordt. Serieus, zelfs ik ben bekend. Je wilt niet weten hoeveel tweets ik krijg van fans. De meeste zijn wel aardig maar er zitten ook altijd haters tussen. Gewoon negeren, zoals Louis altijd zegt.

    Louis Tomlinson

    Ik kijk mee met Eleanor . '' Kijk zelfs mijn fans houden van je . Maar ik hou het meest van je. '' zeg ik . Ik glimlach . '' Ik ben blij dat we vanavond weer eens een kamer mogen delen . '' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Kijk zelfs mijn fans houden van je. Maar ik hou het meest van je.' Met een glimlach kijk ik Louis aan. 'Ik hou ook van jou.' En ik geef hem een kus. Ik leg mijn telefoon weer weg en begin wat te spelen met Louis' vingers. 'Ik ben blij dat we vanavond weer eens een kamer mogen delen.' zegt Louis weer. 'Pervert.' mompel ik in de hoop dat hij het niet gehoord heeft.

    Louis Tomlinson

    Ze begint wat met mijn vingers te spelen . 'Pervert.' mompelt ze zachtjes. '' Zo bedoel ik het helemaal niet ! Kijk eens wie hier nu de Pervert is ? Ik bedoel gewoon dat we weer naast elkaar kunnen liggen en elkaar knuffelen en die shit'' zeg ik verlegen. Ik kijk naar mijn vingers


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Zo bedoel ik het helemaal niet! Kijk eens wie hier nu de Pervert is? Ik bedoel gewoon dat we weer naast elkaar kunnen liggen en elkaar knuffelen en die shit.' mompelt hij ietwat verlegen. Ik laat zijn vingers los en schiet in de lach. 'Wordt je daar nu serieus verlegen om?' Ik kijk hem lachend aan. 'Louis toch.' Ik schud grinnikend mijn hoofd en leg mijn hoofd vervolgens op zijn borst.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 0:42 ]

    Louis Tomlinson

    'Wordt je daar nu serieus verlegen om?' ze kijkt me lachend aan 'Louis toch.' Ze schud grinnikend haar hoofd en legt haar hoofd daarna op mijn borst. '' Ja ik ben een zeer gevoelig persoon'' zeg ik met een bekakte stem . Daarna ga ik weer met mijn hand door haar haar


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Ja ik ben een zeer gevoelig persoon.' zegt hij nogal 'bekakt'. Weer schiet ik in de lach. 'Zeg meneertje, je vind mijn bruine lokken wel zeer interessant hè?' zeg ik doelend op het feit dat hij steeds door mijn haar strijkt.

    Louis Tomlinson

    'Zeg meneertje, je vind mijn bruine lokken wel zeer interessant hè?' zegt ze. '' Ow ja.. Sorry'' zeg ik en ik haal mijn hand direct weg. Ik kus haar weer eventjes en sluit dan mijn ogen ..



    [ Ik ga slapen x ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Ow, ja sorry.' zegt hij en hij haalt zijn hand weer weg. Nog voor dat ik iets terug kan zeggen plakken zijn lippen alweer op die van mij. Achja wat maakt het ook uit.

    [Yeaah, me too! Slaap lekker! xoxo.]

    Niall Horan

    Felice en Jim schreeuwen van alles tgen elkaar. Ik voel een lichte duw waardoor Jim bozer word en verschrikt verstijf ik en kijk ik toe tot Jim roept dat hij weg gaat en niet meer komt. Dit wou ik niet. Nu kreeg ik het gevoel dat ik tussen Jim en Felice in stons dat dit mijn schuld was en misschien was dat ook zo. Tranen springen in mijn ogen. Ik trek een sprintje maar mijn kleedkamer waar ik hard de deur diht gooi en ik ga zitten op de bank waarna ik in huilen uit barst. Ik wou dat nu iemand bij me was. Gewoon om te knuffelen, te zeggen dat het niet mijn schuld was en die gewoon me liet uithuilen. ik huil nu niet alleen om Jim en Felice maar ook om de haat die ik krijg, due Jim krijgt, de keer dat ik te keer ging tgen de pers, straks zou het anders erin staan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Opeens hoor ik een hele harde klap van de deur. Ik ren naar de kleedkamer toe. '' Niall ? Mag ik binnen komen ?'' vraag ik . Ik wacht geduldig af

    Jim Hendrikson

    Dit is allemaal mijn schuld... Waarom moest ik nou weer met Niall gaan praten vanochtend ? Niet dat Niall verkeerd is ofzo..Maar als ik gewoon niet met hem gepraat had dan krijg hij die haat niet. Niall verdiend dit niet. Ik krijg toch al sowiezo haat . Als ik nou beroemd ben of niet.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik




    ;c


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik