• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan.

    Nerveus kijk ik rond tegen het einde van het nummer. Ik loop snel naar Zayn en geef hem een knuffel om moed bij een te rapen. Ik neem een hap lucht en loop naar voren op het podium. 'Zoals sommige, waarschijnlijk de meeste al weten heb ik een vriendje. En hij is hier vanavond ook in de zaal, dus Jim. Deze is speciaal voor jou' zeg ik zacht en ik kijk naar hem. Daarna pak ik de gitaar op en ga op het podium in zjin richting zitten. Het is dat ik op de verhoging zat anders zat ik straks gewoon voor hem maar dat kwam goed. Daarna sla ik de juiste accoorden aan terwijl ik me druk begin te maken om de rest van de planning. Het gegil is nog steeds te horen van de meisjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Ik wandel weer terug over de gang, richting de zaal. 'Eleanor?' Ik draai me om als ik mijn naam hoor. Er staat een meisje met een shirt aan waar op staat: 1D Take Me Home Please! Ik glimlach even om haar shirt. 'Ja?' vraag ik. 'Zou ik op de foto mogen met je?' vraagt ze ietwat verlegen. Ik knik. 'Natuurlijk!' Ze pakt haar iPhone erbij en snel maken we een foto. 'Bedankt!' glimlacht ze vrolijk. Ik geef haar nog een knuffel en verdwijn dan de zaal weer in, opzoek naar mijn plaats.

    Jim Hendrikson

    'Zoals sommige, waarschijnlijk de meeste al weten heb ik een vriendje. En hij is hier vanavond ook in de zaal, dus Jim. Deze is speciaal voor jou' zegt Niall . Hij pakt zijn gitaar en begint Little Things te spelen. Direct voel ik allemaal ogen naar mij kijken . Akwarddddd .. Ik Kijk naar Niall . '' Thanks'' zeg ik zachtjes. Ik kijk naar Niall hoe hij de gitaar bespeelt


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Ik ben weer bij mijn plek en zie hetzelfde meisje dat vanmiddag nog ruzie had met Jim. Ik glimlach even naar haar en luister dan weer naar de jongens. Straks maar even vragen hoe ze heet en me voorstellen.

    [mehh zayn?? of Louis??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik keek naar Niall hoe hij op de gitaar speelde . Ik rende snel even backstage om te kijken als alles echt geregeld was. Ze zeiden ja. Ik liep weer terug. '' Alles is echt geregeld '' zei ik tegen Niall . en toen tegen Louis en de rest


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    IrishNialler schreef:
    [mehh zayn?? of Louis??]

    [Wat bedoel je??]

    Niall Horan

    Alles is echt geregeld  ik glimlach dankbaar nar Zayn. Tien seconden van te voren sta ik op en ren naar achteren. De gitaarman speelt behendig verder. Ik pak wat ik nodig heb en weet dat de foto en camera op hem geriht op de schermen zijn. Precies voor mijn solo ben ik terug met een grite bos rozen en begin mijn tekst te zingen terwijl ik naar hem loop. 'likr I love you oooh"zing ik met zijn hand vast. Ik druk een kus op zijn lippen en veef hem de rozen. 'love you babe'zg ik zacht maar ik vergat de microfoon. Ik hoor de meiden hysterishe dinge gillen en glimlach nog waarna ik twrug loop. Trots en ontroerd ga ik weer bij Zayn terug staan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Ik kijk naar Niall die van het podium verdwijnt en vervolgens terug komt met een bos rozen. Hij komt op Jim afgelopen en geeft hem een kus en de bos rozen. Vertederd kijk ik naar de twee. Waarom zijn ze toch zo leuk en schattig samen? En Niall lijkt me echt het liefste vriendje ooit!

    Jim Hendrikson

    Als Niall zijn solo wil zingen komt hij terug met een grote bos rozen . '' Huh?'' zeg ik verbaasd. 'Like i love you ooooh'zingt Niall . Hij pakt mijn hand vast en trekt mij het podium op. Hij drukt een kus op mijn lippen en geeft mij de rozen . Ik begin te huilen van geluk . 'Love you babe'zegt hij zonder zijn microfoon . '' Love you to schat'' zeg ik en ik druk nog een kus op zijn lippen. Hij brengt me terug naar mijn plek . Ik ga weer zitten en zit nog te huilen dan zie ik dat de camera op mij gericht is en ik heel groot te zien ben . '' ahww'' hoor ik meisjes zeggen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Jim komt weer terug zitten met tranen in zijn ogen. Ik glimlach en ga naast hem zitten waarna ik hem in een knuffel trek. 'Niall is echt het liefste vriendje ooit Jim! Zorg goed voor hem! Je hebt echt geluk met hem.' zeg ik in zijn oor.

    Zayn Malik

    ik kreeg bijna zelf tranen in mijn ogen zo schattig en cute was het.

    Jim Hendrikson

    . 'Niall is echt het liefste vriendje ooit Jim! Zorg goed voor hem! Je hebt echt geluk met hem.' zegt Eleanor. '' Haha ik ben jonger dan hem he ? Dus hij moet goed voor mij zorgen '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan
    '' Love you to schat'' Ik glimlach blij en hij gaat terug. Veel meiden zeg awh, wat lief en al dat soort dingen. Ik kijk tevreden op de schermen en zie hem huilen en de foto van toen straks. MIjn gezicht was nogal bleek maar het maakte niets uit. We zingen Little Things af en tevreden glimlach ik .'; Thanks guys' bedank ik de jongens kort.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [kga kaarten reageer heeeel af en toe bestuur maar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ Zullen we even een tijdsprong maken dat de tour afgelopen is enzo ? ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik