• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Hendrikson

    'Eerlijk gezegd vind ik er niet veel aan.. En ze lijken me een jaar of 15, is dat niet een beetje te jong?' zegt ze. '' Inderdaad .'' Nadat die jongens weg zijn is het eindelijk de beurt aan onze jongens . '' EINDELIJK !!'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Als er een filmpje wordt afgespeeld beginnen de fans in de zaal alleen nog maar harder te schreeuwen. En de jongens zijn nog niet eens op het podium. 'Jezus, zij zijn nog luider dan de fans bij de vorige show!' roep ik boven het geluid uit tegen Jim.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:44 ]

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=153898 alvast het nieuwe topic xd

    Jim Hendrikson

    'Jezus, zij zijn nog luider dan de fans bij de vorige show!' zegt Eleanor. '' HAHA JA INDERDAAD !! TOEN ZAT IK BACKSTAGE !!'' schreeuwde ik . Waarom moeten meisjes altijd zo hard schreeuwen ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [miss de rest ook backstage laten gaan. wat is Zouis aan het doen in de toiletten=P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Samen met Louis en Harry en Liam loop ik naar het Podium . '' Klaar voor ?'' vraag ik . Ze knikken . '' Here we go !!'' roep ik en ik rende het Podium op . '' Hello Guyzz !!!'' riep ik . Direct hoorde je alle meisjes gillen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    '' Klaar voor ?'' vraagt Zayn en we knikken. . '' Here we go !!'' Zayn rent het podium op en ik volg en maak mijn o zo geweldige sprong . '' Hello Guyzz !!!' roept Zayn 'Hello Holland' zeg ik nogal vaag door mijn accent en grijns breed ook met name naar Jim. 'Here's Best Song Ever' schreeuw ik in de microfoon en het deuntje begint gelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Als de jongens het podium op komen barst de hel pas echt los. 'Ik wist niet dat ze nog harder konden schreeuwen!' roep ik naar Jim terwijl ik recht ga staan. Ik richt mijn ogen op Louis. Waarom hebben we het niet bijgelegd?

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 19:53 ]

    Jim Hendrikson

    Ik glimlach naar Niall als hij het podium op springt . '' Hi Babe'' zegt ik zachtjes. De deuntjes van BSE klinkt door de zaal en de jongens beginnen te zingen . '' VERONICA !!!'' schreeuw ik. Die vond ik het leukst in de clip . Idk why . Het was grappig hoe Zayn als meisje was


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'VERONICA!' roept Jim naar Zayn. Meteen schiet ik in de lach. 'Je vind Veronica zeker de leukste in de videoclip?' vraag ik lachend terwijl we samen helemaal los gaan op Best Song Ever.

    Niall Horan.

    Vrolijk geniet ik van alles en ik ga helemaal los met gek doen. 'VERONICA!!!' hoor ik iemand schreeuwen en zie dat het Jim was. Ik schiet in de lach en doe snel mijn solo en dans natuurlijk wat. Natuurlijk moet ik The Shimmy dansen. Vrolijk ren ik naar Lou. 'Lou het dansje doen straks'' grijns ik en ren naar Zayne n vraag hem hetzelfde te doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Waarom lijkt dit zoveel op de Teletubbies ? xd

    Jim Hendrikson

    Je vind Veronica zeker de leukste in de videoclip?' vraagt Eleanor. Ik knik . '' MARCEL LEEROY !! '' hoor je door de zaal heen . Ik weet niet we het zegt but boeiend!! Ik kijk naar Niall .. '' Hi babe!'' gebaar ik met mijn mond.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Malik

    Als Niall vraagt om zometeen het dansje te doen knik ik . En louis knikt ook . 1,2,3 tel ik in mijn hoofd. En samen deden we het dansje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [even kort voor de duideijkheid, normaal zou zayn iets voor LT zeggn maar nu doet Niall dat=) en dan komen de schermen omlaag vlak voor zijn solo met de foto 's van hun en een camera op Jim en dan met zijn stukje komt niog iets wat ik geheim houd]

    Niall

    Zayn knikt ook en we tellen af terwijl Liam en Hazz het niet merken begin ik heel uitbundig de danste doen. Meiden gaan helemaal uit hun plaat zo te horen. Een nerveuze kriebel komt in me op. Zomete4en is Little Things aan de beurt

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 20:05 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eleanor Jane Calder.
    Ik glimlach even als Jim knikt. 'Ben even naar de wc.' zeg ik in Jims oor. Hij knikt en ik pak mijn tas waarna ik naar de wc loop.

    [Okiii.]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 20:07 ]

    [ Oké ]

    Jim Hendrikson

    Ik ging echt helemaal uit mijn dak . Toen ze dat dansje deden begonnen ze nog harder te gillen . '' BACK OFF NIALL IS MINE !!'' schreeuw ik . Ik zie Louis en Zayn lachen . Ik kijk naar Felice. Ik gebaar dat ze bij mij moet komen zitten. '' Heey !!'' zegt ze. '' Hooooi !!!'' zeg ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik