• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Lou..' mompel ik tussen de kus, die nu een redelijk vurige kus wordt, door. 'Niet nu.' grinnik ik zacht waarna ik mijn lippen van de zijne afhaal.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 23:06 ]

    Jim Hendrikson

    . 'de kamers van extra persoon ik moest natuurlijk ook andere melden dat je mee gaat' zegt Niall . '' Ow oké.. Als je je maar geen gekke dingen in je hoofd haalt want ik haat verassingen '' zei ik . En ik liep direct naar de wc. Ik stak mijn vinger in mijn keel en leegde mijn hele maag in houd. '' Niall hoeft hier niks over te weten'' fluister ik zachtjes.

    Louis Tomlinson

    '' Why not babe ? We didn't have sex for a long time..'' zei ik zielig.. Het komt door die tour dat Eleanor en ik nog maar weinig seks hebben..

    Zayn Malik

    '' Niall je bent een slechte leugenaar '' giechel ik


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Why not babe? We didn't have sex for a long time..' mompelt hij zielig. 'Louis!' roep ik uit. 'Er zijn hier ook nog andere mensen, denk daar ook een beetje aan.' zeg ik tegen hem. Oké wat dat betreft is Louis echt een beest.

    Niall Horan

    Niall . '' Ow oké.. Als je je maar geen gekke dingen in je hoofd haalt want ik haat verassingen '' ik knik 'no problemo' 'Niall je bent een slehte leugenar" ik glimlach 'hoezo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson

    Louis!' roept ze uit. 'Er zijn hier ook nog andere mensen, denk daar ook een beetje aan.' zegt ze. '' Hallo als of die geen seks hebben met hun vriendinnen . En vriendje ! Ik wil ook gewoon eens is een keer ontspanning !'' zeg ik best wel boos.

    Zayn Malik

    '' Kom op zeg ! Een extra kamer ? Waar slaat dat op ? Ik denk heus wel dat het nieuwe management de partners bij elkaar laten slapen . En btw Jim is de zoon van ons Management!'' zeg ik .

    Jim Hendrikson

    Onderweg terug naar Niall zie ik Felice . '' Hey !!'' zeg ik . Ze kijkt me streng aan . '' Ik weet heus wel wat jij daar net deed ! Jij had het belooft aan Niall Jim Hendrikson !!'' zei ze woest. '' Hoe weet jij dat nou weer ?'' vraag ik . '' Ik liep toevallig langs toen ik jullie hoorde over het eerlijk zijn tegen elkaar. Dit kun je niet maken Jim ! Hij is eerlijk tegen je ! En jij doet nu dit ! Wat ben jij voor iemand ?' zegt ze . '' Waarom bemoei jij je in vredesnaam met mijn relatie ?!'' vraag ik boos . '' Omdat ik verdomme om jullie geef JIM !!'' zegt ze woest. En niet veel later ontvang ik een klap in mijn gezicht. Ik begin met haar een gevecht! '' HOE DURF JE ? IK DACHT DAT JE MIJN BESTE VRIENDIN WAS !'' Schreeuwde ik !


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Hallo als of die geen seks hebben met hun vriendinnen. En vriendje! Ik wil ook gewoon eens is een keer ontspanning!' zegt hij redelijk boos. Typisch Louis. Als hij zijn zin niet krijgt wordt hij of boos of blijft hij door gaan met zeuren. In dit geval het eerste.. 'Kom op Louis. Je weet dat ik geen ruzie wil.' mompel ik.

    Niall Horan

    '' Kom op zeg ! Een extra kamer ? Waar slaat dat op ? Ik denk heus wel dat het nieuwe management de partners bij elkaar laten slapen . En btw Jim is de zoon van ons Management!''  ik grinnikeben 'oke dqt is best dom. 'hij gelooft het en dat is belangrijker ze gaan met een camera hem filnen tijdens alles'ik hoor geschreeuw en bar zo terug te zijn. 'JIM FELICE STOPPEN jullie zijn bffs dus stop nu met ruzie maken' roep ik en stap tussen hin in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'JIM FELICE STOPPEN jullie zijn bffs dus stop nu met ruzie maken' roept Niall en stapt tussen ons in. Felice duwt Niall weg. '' FELICE BLIJF VAN MIJN VRIENDJE AF TRUT !'' Zeg ik en ik geef haar een klap in het gezicht. Nu kwam Zayn er aan en probeerde ons uit elkaar te krijgen . '' Ik haat je !! Ik wil je nooit meer zien !'' schreeuw ik woest naar Felice.

    Felice

    '' Ach man dat lieg je ! Net zoals je tegen Niall liegt ! Hoe kun je zomaar tegen hem liegen ?'' vraag ik . '' Ow Niall ? Je vriendje hier heeft zijn hele maag in houd even geleegd hier in de wc !'' zeg ik .

    Louis Tomlinson

    Opeens hoor ik allemaal geschreeuw op de gang . '' Kom !'' zeg ik . Als El en ik naast Niall staan zien we het gevecht en de ruzie . '' Ben ik blij dat wij niet zo zijn'' fluisterde ik in El's oor. '' Kop dicht Louis !'' zei Zayn


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Caitlin Sofia Truesdale
    Als het concert is afgelopen ga ik meteen backstage om Liam te zoeken. We hebben niet erg lang de tijd aangezien ze nog een tweede concert moeten doen. Glimlachend luister ik naar de fans die vanaf hier nog steeds te horen zijn, luid enthousiast gillend. "Waar is Liam?" vraag ik met gerezen wenkbrauwen aan Paul, aangezien ik Liam nog steeds niet gevonden heb. "Hij moet hier zijn, misschien in de kleedkamers?" sugereert hij. Ik haal mijn schouders op en knik: "bedankt, ik zal even kijken." Ik glimlach nog even vriendelijk waarna ik richting de kleedkamers ga.


    To love is to destroy.

    Eleanor Jane Calder.
    Als Louis me optrekt van de bank en ik half wordt meegetrokken kijk ik hem even verbaast aan. Wat is hier aan de hand? Waarom verkopen ze elkaar klappen? Ik blijf verbaast kijken naar het gene dat zich voor ons afspeelt. 'Ben ik blij dat wij niet zo zijn.' fluistert Louis in mijn oor. Ik moet me inhouden om niet zacht te grinniken dus ik knik kort. 'Kop dicht Louis!' roept Zayn naar hem. 'Waarom heeft iedereen toch zo'n ruzie ineens?' mompel ik.

    [Kan iemand reageren? ;$ Verveel me kapot en ben in een soort van schrijfbui O.o]

    Jim Hendrikson

    Ik keek Niall en de rest aan. '' Sorry Niall'' zeg ik .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'Sorry Niall.' zegt Jim. Wat? Waarom zegt hij sorry tegen hem? Hij heeft toch ruzie met dat meisje. Ik kijk Louis aan die ook zijn schouders ophaalt. 'W-wat is er eigenlijk gebeurt?' probeer ik er voorzichtig tussen te komen.

    Felice

    '' Jim hier die heeft belooft aan Niall dat hij niet meer zijn vinger in zijn keel zou stoppen . En dat ze altijd eerlijk zijn tegen elkaar. Maar wat doet Jim ? Die stopt zijn vinger weer eens in zijn keel! Zoals gewoonlijk'' zeg ik kwaad


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    Nadat het meisje heeft verteld wat was gebeurt kijk ik Jim aan. Dat had ik echt niet van hem verwacht.. 'Oh..' mompel ik zacht. Awkward..