• Zit je iets dwars of wil je gewoon wat meedelen met Quizlet? Schrijf dan alles maar van je af in dit topic.


    -

    Whitmore schreef:
    (...)

    Bedankt! (:
    Het werd ook wel tijd na anderhalf jaar rijlessen, een tussentijdse toets en drie examens. Haha.

    Ik heb het ook in 4 keer gehaald. Adieu geld o.o

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:23 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zo'n hekel aan die Yolanthe. >>

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Ik heb het ook in 4 keer gehaald. Adieu geld o.o


    Ja, dat is inderdaad jammer. Maar gelukkig ben ik niet de enige die er zo lang over doet. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Whitmore schreef:
    (...)

    Ja, dat is inderdaad jammer. Maar gelukkig ben ik niet de enige die er zo lang over doet. :Y)

    Haha, same. Gedeelde smart is halve smart.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het aantal deskundigen op Q groeit met de dag.



    "I shut my eyes in order to see.'

    Hond is weggebracht naar de dierenarts, nu is het gewoon afwachten. :c mijn andere hond piept als een gek, alsof hij het al weet.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 11:13 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik snap ons niet :'D


    SLOAN.

    Ik moet echt leren om 'nee' te kunnen zeggen..


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Wordt maar weer lekker boos als ik zeg dat het jullie schuld is. Het is toch zo. Jullie doen altijd zo moeilijk over met op vakantie gaan vanwege geld en werkloosheid, maar de ene keer zeggen jullie we gaan op vakantie en de andere keer van niet. Wees dan effe duidelijk. Nu kan ik weer dingen gaan regelen zodat ik die drie dagen vrij heb. Ga toch lekker weg dan. Ene keer willen jullie niet en dan wel. En ja ik heb geregeld met de baas dat ik het kan doorgeven als ik alsnog op vakantie ga, maar kan ik er wat aan doen dat hij nu weg is. En nu kan ik dingen zelf regelen, wat hij ook aangaf, maar mag ik dan niet gek worden, om het feit dat jullie zo vaak wat anders zeggen. Blij als ik hier weg ben uit huis.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 11:34 ]



    U awesome :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dilémmá. Meh.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik word ongeduldig. Wanneer komt die postbezorger nou? (cat)

    She's gone.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fijn dat mensen niet reageren op whapp terwijl ik met iemand moet praten. ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    REAGEER! Ik wil verder ;c


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."