• Zit je iets dwars of wil je gewoon wat meedelen met Quizlet? Schrijf dan alles maar van je af in dit topic.


    -

    -

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 19:32 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Omigod, omigod, you guys :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    *Sigh*


    26 - 02 - '16

    Cairde schreef:
    (...)

    Weet je wel wat Sarcasme is? Je weet het anders niet zo te brengen.

    come on now, dat stukje 'Amuricah ftw (for the win) (Y)' was sarcastisch as fck ja,
    ga me niet zeggen dat ik als 22 jarige die al heel zijn leven sarcasme gebruikt niet zou weten wat het inhoud, jeez

    Requille schreef:
    (...)

    Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen hoor. Ik had ook een lange afstands relatie sinds kort geleden en wij toen we een relatie kregen hadden we een afstand van Midden 800/700 km en eigenlijk vind ik Catfish wel een goede vergelijking, want zo loopt het ook, alleen niet altijd op de vage manieren zoals fucking Facebook. Bovendien loopt het bij Catfish niet altijd slecht af.


    ik voel me niet aangevallen ik heb die serie gewoon 1 x gezien en dacht meteen Bah weer zo'n belachelijke Over-Amerikaanse serie (wtf zie nu pas dat het een docu is, ik heb maar n mini deeltje gezien dan), een man die spreekt af met een vrouw die zegt 'she-male' te zijn en dan komt hij er achter dat ze eigenlijk gewoon een vrouw is zonder iets van 'mankementen' en dan vind ie dat helemaal erg echt Dafuq wil je mensen gaan laten denken door dat programma te gaan kijken dacht ik dan , ik wist niet dat het ooit goed afliep, dus bij deze sorry daarvoor maar ik vind het gewoon een slechte vergelijking vergeleken met Nederland, ons kleine kikkerlandje hoef je niet per vliegtuig te reizen ofzo.
    most of all, distance means nothing for true love, dat bedoel ik daarmee te zeggen..

    ehhr.. so, hmm sorry dat mensen dat verkeerd opvatten :') ?

    ot: Asdfghjkl;' ik ben inspiratieloos D:wil tekenen goddamnit

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 19:38 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    (...)

    ik voel me niet aangevallen ik heb die serie gewoon 1 x gezien en dacht meteen Bah weer zo'n belachelijke Over-Amerikaanse serie, een man die spreekt af met een vrouw die zegt 'she-male' te zijn en dan komt hij er achter dat ze eigenlijk gewoon een vrouw is zonder iets van 'mankementen' en dan vind ie dat helemaal erg echt Dafuq wil je mensen gaan laten denken door dat programma te gaan kijken dacht ik dan , ik wist niet dat het ooit goed afliep, dus bij deze sorry daarvoor maar ik vind het gewoon een slechte vergelijking vergeleken met Nederland, ons kleine kikkerlandje hoef je niet per vliegtuig te reizen ofzo.
    most of all, distance means nothing for true love, dat bedoel ik daarmee te zeggen..

    ehhr.. so, hmm sorry dat mensen dat verkeerd opvatten :') ?

    ot: Asdfghjkl;' ik ben inspiratieloos D:wil tekenen goddamnit

    De man die de TV-serie bedacht heeft was als eerst met een docu. Hij had toen bedacht om meer mensen in die situatie te helpen.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 19:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Snurk snurk


    16 - 09 - '17

    Komop schoolsite doe niet zo vervelend!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb honger :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Aahh mijn vingers jeuken om daar aan te beginnen. :9~
    Maar dan moet ik wel eerst mijn andere projecten laten vallen. D:

    Kan niet wachten


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zucht


    -

    notyourhero schreef:
    (...)

    ik voel me niet aangevallen ik heb die serie gewoon 1 x gezien en dacht meteen Bah weer zo'n belachelijke Over-Amerikaanse serie (wtf zie nu pas dat het een docu is, ik heb maar n mini deeltje gezien dan), een man die spreekt af met een vrouw die zegt 'she-male' te zijn en dan komt hij er achter dat ze eigenlijk gewoon een vrouw is zonder iets van 'mankementen' en dan vind ie dat helemaal erg echt Dafuq wil je mensen gaan laten denken door dat programma te gaan kijken dacht ik dan , ik wist niet dat het ooit goed afliep, dus bij deze sorry daarvoor maar ik vind het gewoon een slechte vergelijking vergeleken met Nederland, ons kleine kikkerlandje hoef je niet per vliegtuig te reizen ofzo.
    most of all, distance means nothing for true love, dat bedoel ik daarmee te zeggen..

    ehhr.. so, hmm sorry dat mensen dat verkeerd opvatten :') ?

    ot: Asdfghjkl;' ik ben inspiratieloos D:wil tekenen goddamnit
    Als je iets wil zeggen kan het ook hier gezegd worden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Eindelijk weer eens een hoofdstuk geschreven :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I just can't wait :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nu yeah


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,