• Aangezien ik heel graag een cover wil. Ik weet dat ik nogal veeleisend ben maar wil echt niemand proberen om een cover te maken?

    Als tekst op de cover graag alleen de titel Rivalry. En als het kan het liefst Moonlight shadow of Poseidon (Met dank aan Draculea voor de geweldige site dafont) als lettertype. Mocht dat niet mogelijk zijn dan een lettertype dat op een van de twee lettertypes lijkt.
    De plaatjes

    (Als achtergrond)

    (Alleen het kasteel, als dat mogelijk is)
    Of

    (Dus bovenstaand foto of deze foto, aangezien de bovenstaande nogal klein is)



    De sfeer het liefst mysterieus en een beetje donker/duister. Het is een cover voor een Fantasie verhaal met verschillende wezens die op twee verschillende scholen zitten.

    Dus wil iemand zo lief/aardig zijn om mij te helpen?

    O, ja beloning is een virtueel koekje en een virtuele knuffel van mij.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 20:24 ]


    Physics is awesome

    Ik zal wel proberen, maar ik weet niet of het gaat lukken.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    liz1Dxx schreef:
    Ik zal wel proberen, maar ik weet niet of het gaat lukken.


    Ik ben al heel blij dat je het wil proberen!


    Physics is awesome

    Is dit ongeveer wat je bedoelt:



    Zeg maar als ik er iets aan moet veranderen of zo.
    ps.: als je het tweede kasteel iets groter of duidelijker wil, zou je dan een grotere foto willen doorsturen, want ik kan het kasteel niet groter krijgen omdat het anders onscherp is.
    Laat maar even iets weten


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik ga iets voor je proberen :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    liz1Dxx schreef:
    Is dit ongeveer wat je bedoelt:



    Zeg maar als ik er iets aan moet veranderen of zo.
    ps.: als je het tweede kasteel iets groter of duidelijker wil, zou je dan een grotere foto willen doorsturen, want ik kan het kasteel niet groter krijgen omdat het anders onscherp is.
    Laat maar even iets weten


    Hij is mooi!


    Physics is awesome

    Ik heb dat tweede plaatje er niet in kunnen verwerken. Omdat het ten eerste te klein is en heel snel heel pixelig word en omdat ik zelf vind dat er te weinig ruimte is, voor het tweede en derderde plaatje samen. Tenminste, ik heb het geprobeerd, maar vond het zelf niet mooi worden. omdat je het enkel vol bouwt.
    Dus ik heb hem zo gelaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Ik heb dat tweede plaatje er niet in kunnen verwerken. Omdat het ten eerste te klein is en heel snel heel pixelig word en omdat ik zelf vind dat er te weinig ruimte is, voor het tweede en derderde plaatje samen. Tenminste, ik heb het geprobeerd, maar vond het zelf niet mooi worden. omdat je het enkel vol bouwt.
    Dus ik heb hem zo gelaten.



    Hij is leuk geworden!


    Physics is awesome