• Een Algemene Hunger Games Topic!




    Een algemene Hunger Games topic. Het vorige is al zeker een jaar gesloten en ik kan het nergens vinden.



    Tributes.
    ~ Rey - Gail
    ~ Cenation - Sylvie
    ~ Backpack
    ~ Rider - Annemiek
    ~ Dementia
    ~ QueenOfHell
    ~ Loian
    ~ Allunga - Sterre
    ~ Beaton
    ~ Aeternitatem - Demi
    ~ Trenzalone - Savannah
    ~ Stabiae
    ~ Faisean
    ~ Nyota - Leah
    ~ JamesPotter - Femke
    ~ Carlisle - Jacco
    ~ AdindaSmit
    ~ Ellison - Melissa
    ~ BLovina - Merel
    ~ Reezy - Marlies
    ~ Irvine - Jaimy
    ~ Cozart -Lisa
    ~ LacieChan - Maxime
    ~ Knight
    ~ Infano - Mirte
    ~ Gargoyle
    ~ Celebration - Michelle
    ~ Donner - Aniek
    ~ Naerys
    ~ Delancy
    ~ Valdez - Xanthe
    ~ xImaginary - Mikayla
    ~ Mirik - Lisanne
    ~ VitaIncoluma

    Trailers.



    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 20:33 ]


    -

    Rhiine schreef:
    (...)
    Je lijkt wel op me. Constant veranderen van usernaam.


    Moet je nagaan dat ik toen ik net op Quizlet zat zeven maanden de username RememberYoux heb gehouden. :W


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ellison schreef:
    (...)

    Moet je nagaan dat ik toen ik net op Quizlet zat zeven maanden de username RememberYoux heb gehouden. :W

    Wauw. haha.


    -

    Who is going to ask now if someone wants a sugarcube? :[

    En ghehe, de hungergames heb ik geschreven vanuit district 4 ^^ Ik ben alleen op hoofdstuk 4 gestrand :'D Oké. Mijn humor is zo slecht dat sommigen het niet eens snappen waarschijnlijk xd strand, zwemmen, district 4, gestrand :'D

    En ik weet niet eens of ik het verhaal wel kan afmaken :c maar ik heb al wel een deel van het einde in mijn hoofd :'D Any volunteers om hoofdstuk 1 en proloog te beoordelen? :'D maar dan andersom natuurlijk ghehe, eerst proloog dan hoofdstuk (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Who is going to ask now if someone wants a sugarcube? :[

    En ghehe, de hungergames heb ik geschreven vanuit district 4 ^^ Ik ben alleen op hoofdstuk 4 gestrand :'D Oké. Mijn humor is zo slecht dat sommigen het niet eens snappen waarschijnlijk xd strand, zwemmen, district 4, gestrand :'D

    En ik weet niet eens of ik het verhaal wel kan afmaken :c maar ik heb al wel een deel van het einde in mijn hoofd :'D Any volunteers om hoofdstuk 1 en proloog te beoordelen? :'D maar dan andersom natuurlijk ghehe, eerst proloog dan hoofdstuk (krul)

    Hahha, ik heb je joke wel gesnapt zonder die uitleg + I I I VOLUNTEER


    -

    Irvine schreef:
    Who is going to ask now if someone wants a sugarcube? :[

    En ghehe, de hungergames heb ik geschreven vanuit district 4 ^^ Ik ben alleen op hoofdstuk 4 gestrand :'D Oké. Mijn humor is zo slecht dat sommigen het niet eens snappen waarschijnlijk xd strand, zwemmen, district 4, gestrand :'D

    En ik weet niet eens of ik het verhaal wel kan afmaken :c maar ik heb al wel een deel van het einde in mijn hoofd :'D Any volunteers om hoofdstuk 1 en proloog te beoordelen? :'D maar dan andersom natuurlijk ghehe, eerst proloog dan hoofdstuk (krul)


    Ik heb 'm (: En ik vind 'm best wel goed :P
    IIIIIIIII VOLUNTEEEEEER


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhiine schreef:
    (...)
    Hahha, ik heb je joke wel gesnapt zonder die uitleg + I I I VOLUNTEER


    YUSH! I LOVE YOU! Ik vind mijn flauwe grapjes altijd makkelijk te snappen :'D maar ja, het zijn mijn grappen dus dan is het sowieso wel logisch dat ik het snap :'D

    En okaii, ik zal het in een pb sturen c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nyota schreef:
    (...)

    Ik heb 'm (: En ik vind 'm best wel goed :P
    IIIIIIIII VOLUNTEEEEEER


    Hahah, jij hebt je hoofdje gestoten ^^ Mijn humor is zo flauw :P

    En okay! Ook jij krijgt een PB c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haha I volunteer too^^


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Irvine schreef:
    (...)

    Hahah, jij hebt je hoofdje gestoten ^^ Mijn humor is zo flauw :P

    En okay! Ook jij krijgt een PB c:


    Dan mag je je hart vasthouden voor mijn humor, die is nog flauwer (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nyota schreef:
    (...)

    Dan mag je je hart vasthouden voor mijn humor, die is nog flauwer (:


    Oh dan vind ik je geweldig ^^ Ik houd zo erg van flauwe humor. Ik kan er stuk om gaan. Daar is waar jongens bij mij ook echt punten mee kunnen scoren c:

    En @Celebration ik zal het sturen!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Who is going to ask now if someone wants a sugarcube? :[

    En ghehe, de hungergames heb ik geschreven vanuit district 4 ^^ Ik ben alleen op hoofdstuk 4 gestrand :'D Oké. Mijn humor is zo slecht dat sommigen het niet eens snappen waarschijnlijk xd strand, zwemmen, district 4, gestrand :'D

    En ik weet niet eens of ik het verhaal wel kan afmaken :c maar ik heb al wel een deel van het einde in mijn hoofd :'D Any volunteers om hoofdstuk 1 en proloog te beoordelen? :'D maar dan andersom natuurlijk ghehe, eerst proloog dan hoofdstuk (krul)


    Ik wil best helpen hoor. (:
    Maar ik zie dat je al aardig wat mensen heb dus weet niet of je nog iemand nodig hebt.


    :)

    Gargoyle schreef:
    (...)

    Ik wil best helpen hoor. (:
    Maar ik zie dat je al aardig wat mensen heb dus weet niet of je nog iemand nodig hebt.


    Hoe meer, hoe beter! (: ik zal het opsturen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gargoyle schreef:
    (...)

    Ik wil best helpen hoor. (:
    Maar ik zie dat je al aardig wat mensen heb dus weet niet of je nog iemand nodig hebt.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Butera schreef:
    (...)


    Ik zal het ook nog naar jou opsturen (:



    En aan de anderen ook. Help :') Ik ben dus nu bezig met het verhaal, maar ik kan gewoon even niet op de naam komen van hoe de tributen uit 1, 2 en 4 genoemd worden. :'D Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Laat maar zeggen, de stertributen. De beteren. Ik kan gewoon niet op de naam komen ><

    [ bericht aangepast op 14 sep 2013 - 16:40 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    (...)

    Ik zal het ook nog naar jou opsturen (:



    En aan de anderen ook. Help :') Ik ben dus nu bezig met het verhaal, maar ik kan gewoon even niet op de naam komen van hoe de tributen uit 1, 2 en 4 genoemd worden. :'D Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Laat maar zeggen, de stertributen. De beteren. Ik kan gewoon niet op de naam komen ><

    Beroepstributen / carreers ;)


    :)