• Ik vroeg me af of hier nog meer mensen zijn die een vakantietaak hebben voor school
    Ik wel
    Voor Frans moet ik 25 bladen met opdrachten over werkwoorden maken
    En voor wiskunde een heel hoofdstuk
    Normaal zou ik zoiets uitstellen tot de laatse vakantiedag maar nu ben ik verstandig en ben ik er al mee begonnen (ik heb over een week weer school)
    Zijn er nog meer mensen met een vakantietaak?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wij zouden voor IB een vakantietaak krijgen, om ons Engels op niveau te houden of zoiets, maar dat is ze vergeten. Maar zover ik weet ging het erom dat je met die taak minimaal een uur per week met Engels bezig was, en dat doe ik toch al door series te kijken :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Nope, bij ons maak je enkel kans op het krijgen van een vakantietaak als je een jaarbuis hebt onder de 45% denk ik.
    Verschillende mensen die ik kende hadden 6 buizen op hun laatste examenperiode (dus leerstof van Kerst tot juni), en hadden niet een jaartaak, of mensen die op elke pw waren gebuisd voor frans, maar op hun examens er net door waren, die hebben ook geen jaartaak.

    Je moet echt moeite doen op school voor ze je er een willen geven. (volgens mij wilt gewoon geen enkele leraar die rommel verbeteren ;d )


    effort never betrays you

    KUT Dankzij jou herinner ik me ineens een geschiedenis PO!! Noooez D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    fallenbadass schreef:
    Ik zit niet op school, dus nee (krul)


    Bad decisions make good stories.

    Gelukkig niet, toen ik op de middelbare school zat heb ik dat ook nooit gehad. Ik vond het al erg genoeg dat ik alle andere vakanties huiswerk had.


    Physics is awesome

    Mijn Frans is af!
    In slechts 2 dagen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik moet enkel mijn begeleider mailen wat ik wil met mijn profielwerkstuk, maar dat vind ik niet echt een taak,
    het hoeft namelijk nog niet eens een opbouw te zijn of zo, haha.


    everything, in time

    Oooh gosh god no... just no... wie doet dat kinderen aan in hun VAKANTIE (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Nope. Ben geslaagd, dus ik heb al vanaf mei geen school meer. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Daar doen ze bij ons geloof ik niet eens aan. Nooit gehoord dat iemand dat heeft moeten doen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Daar doen ze bij ons geloof ik niet eens aan. Nooit gehoord dat iemand dat heeft moeten doen.

    Ik zit op een nieuw soort school gebeuren dat er op papier heel mooi uitziet maar het werkt echt totaal niet in de praktijk
    Je moet echt heel veel doen en ik vraag me nu al af hoe ik dat volgend jaar in godsnaam moet gaan redden omdat we dan ook geen begleid werken meer hebben
    En ik heb nu dus al een heel wiskunde hoofdstuk thuis en een deel Frans omdat ik niet genoeg tijd had om alles te leren

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 17:49 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Draculea schreef:
    Nope, gelukkig niet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Draculea schreef:
    Nope, gelukkig niet.

    Getting too old for this shit.


    No growth of the heart is ever a waste