• Waar moet dit?

    Vandaag hebben we onze hond in moeten laten slapen. Ze was dertien jaar, en heeft haar hele leven al problemen gehad met haar botten. Sinds gisteren/eergisteren kon ze moeilijk tot niet lopen. Ik had haar al van kinds af aan, zo lang ik me kan herinneren. Vroeger was ze een hond die speelde, kattenkwaad uithaalde e.d, maar toen ze ouder werd ging ze steeds harder achteruit... en vandaag hebben we de beslissing genomen om haar vrij te laten.
    Oh well, nu lijdt ze niet meer.
    RIP Nina, 06-08-13.



    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ahww, sterkte ! ze was wel een schatje om te zien ;x


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ribery schreef:
    Dat moet zo moeilijk zijn.. ik moet nieteens aan de dag denken dat mijn hondje er niet meer is.. Sterkte!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Aaah sterkte...
    mijn hondjes zijn ook al oud... ik wil gewoon niet aan die dag denken 3(


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Heel veel sterkte met het verlies van je hond.
    Ze is nu in je hard en in je herinneringen.(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ribery schreef:
    Dat moet zo moeilijk zijn.. ik moet nieteens aan de dag denken dat mijn hondje er niet meer is.. Sterkte!

    Veel sterkte!(flower)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Aww wat naar zeg.
    Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je gezin.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat ontzettend vervelend, alsof je een beste vriendin verliest :c
    Ik ken 't gevoel. Ik had ooit een kat, Tummy, dat beestje was heel lief maar was ziek rond de schildklier. Ze had 't altijd koud en de medicijnen hielpen niet meer. De mensen waar ze vandaan kwam, hadden haar nooit ingeënt. Bovendien werd ze gepest door andere katten, ja ik vond het ook raar toen ik het hoorde, en daardoor was haar zelfvertrouwen helemaal weg. Ik krijg er een brok in mijn keel van als ik er weer aan denk..
    Hoe dan ook, ze heeft vast een hele goede tijd bij jullie gehad. Zij had een baasje en jij had een kameraadje. Als ik jou was zou ik foto's van haar verzamelen en die inlijsten. Dan heb je toch een soort afbeelding van haar bij je.
    Heel veel sterkte en je mag me altijd pb'en als het even niet gaat <33


    26 - 02 - '16

    Méh. Dat blijft altijd zo verschrikkelijk klote.
    Heel veel sterkte met dit grote verlies en veel respect voor het nemen van deze moeilijke beslissing!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Veel sterkte met het verlies. Ik weet hoe moeilijk het is, onze hond, die er vanaf mijn geboorte was, heb ik (een aantal jaar geleden) ook weg moeten zien gaan..


    You are beautiful, you are love.

    Cairde schreef:
    Ik dacht dat dit met GTST te maken had. Sterkte :c


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ach wat rot voor je, meid :c
    Heel veel sterkte hoor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sterkte <3

    Ik moet nu ook denken aan de dag dat we onze hond lieten inslapen na een hersenbloeding. Ik was er ook mee opgegroeid, een betere beste vriendin kon ik eigenlijk niet hebben.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Heel veel sterkte <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Aaaawh, heel veel sterkte!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ach, echt heel veel sterkte!


    Don't walk. Run, you sheep, run.