• Na al een tijdje geen Victoria Frances agenda meer gezien te hebben, heb ik er nu wel weer een gevonden voor 2014, bij de Large. In A5 en A6 formaat. Ik vind het alleen best vaag dat hij nergens verkrijgbaar is in andere winkels, terwijl ik ze vroeger altijd bij de V&D kocht. Maar in ieder geval, heeft iemand van jullie toevallig deze agenda (al) gekocht? En is 'ie mooi? Ik vrees alleen sowieso dat 'ie pas in 2014 begint, aangezien er niets over 2013 staat aangegeven en ik helaas al een agenda in september nodig heb ):

    En welke agenda hebben jullie anders?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 18:38 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Nope. Ik koop altijd die agenda's bij de HEMA. Waar je zelf foto's in kunt doen en voorkant kunt veranderen, enz. Zijn 6 euro ofzo..
    Ik gebruik mn agenda vaak alleen om te tekenen xd. Dus vind het zonde om een al opgeleukte agenda te kopen ;x.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb sowieso al een tijd geen agenda's meer gezien. Misschien dat ik nog een leuke ga halen, maar laatste tijd heb ik hele saaie waarin ik gewoon klieder.

    Ik heb bij de action een neon agenda voor 99 cent gekocht xd


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb dus nog steeds weinig school spullen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    De linker. Simpel en basic en volwassen. 't Is een praktische ringband, op elke weekpagina staat een apart randje aan de zijkant van de bladzijde voor 'notitie' en op elke pagina staat een klein grappig weetje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik gebruik eigenlijk geen agenda's meer. :') Ik wil eerst zien of ik er eentje nodig ga hebben, dat had ik afgelopen jaar niet aangezien ik alles prima kon volgen en we weinig huiswerk hadden.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    A5 en a6 formaat is wel heel groot;o


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga er gewoon een van de Hema nemen. Ik heb er niet echt eentje nodig want ik heb vijf dagen in de week stage. Maar het is wel handig om m'n deadlines in te vermelden.


    To infinity and beyond •

    JamesPotter schreef:
    A5 en a6 formaat is wel heel groot;o


    A5 en A6 zijn vrij klein hoor, A4, A3 en A2 zijn groot haha.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 18:57 ]


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    A5 en A6 zijn vrij klein hoor, A4, A3 en A2 zijn groot haha.


    Oh haha. Nu voel ik me dom xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Oh haha. Nu voel ik me dom xd


    Het is dat een grafische opleiding doe hoor, anders moest ik het ook elke keer opzoeken ^^


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    Het is dat een grafische opleiding doe hoor, anders moest ik het ook elke keer opzoeken ^^


    Echt? :P Ik weet altijd dat A3 groter is dan A4 en dan is de rest simpel, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Echt? :P Ik weet altijd dat A3 groter is dan A4 en dan is de rest simpel, haha.


    Ja als je dat soort dingen onthoudt kom je er wel haha. Maar ik weet alle maten ook nog eens uit m'n hoofd, dat was een rotwerk. ^^


    To infinity and beyond •

    Demitria schreef:
    (...)

    Ja als je dat soort dingen onthoudt kom je er wel haha. Maar ik weet alle maten ook nog eens uit m'n hoofd, dat was een rotwerk. ^^


    Ooh pfft, lijkt me ook wel kut om te leren ja, want het zijn, als ik het me goed herinneren, ook van die halve mislukte centimeters en niet van die mooie getallen als 20 x 40 ofzo, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb een kartonnen agenda gekocht en die zelf versierd met tape


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one