• Na al een tijdje geen Victoria Frances agenda meer gezien te hebben, heb ik er nu wel weer een gevonden voor 2014, bij de Large. In A5 en A6 formaat. Ik vind het alleen best vaag dat hij nergens verkrijgbaar is in andere winkels, terwijl ik ze vroeger altijd bij de V&D kocht. Maar in ieder geval, heeft iemand van jullie toevallig deze agenda (al) gekocht? En is 'ie mooi? Ik vrees alleen sowieso dat 'ie pas in 2014 begint, aangezien er niets over 2013 staat aangegeven en ik helaas al een agenda in september nodig heb ):

    En welke agenda hebben jullie anders?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 18:38 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik heb m van de kruidvat van 3 euro. Een erg leuke vind ik, ook mijn etui en kaftpapier komt er van daan. Heb nog geen schriften we hebben nog een voorraad en ik weet niet wat ik nodig heb voor mijn opleiding


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Op school krijg ik zelf een agenda.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Nightlite schreef:
    Op school krijg ik zelf een agenda.


    •*• Lululu •*•

    Ik heb deze een paar dagen geleden gekocht,
    mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit wat voor agenda ik heb als er maar een beetje ruimte is.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb nog geen agenda


    26 - 02 - '16



    Deze :))


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wij krijgen altijd een saaie van school en als ik het goed heb heeft iedereen dat in België. Maar het ergste is dat wij hem nooit mogen versieren.

    Mine


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb een prachtige schoolagenda.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."



    Dit is mijn agenda. Niet te groot, niet te klein en ook nog eens heel erg schattig. Het liefst geef ik al mijn geld uit aan spullen waar Blond Amsterdam op staat, haha. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik koop denk ik weer een loesje-agenda. Of een heel simpel agenda dat ik lekker onder kan kliederen zonder dat er vervelende patroontjes in de weg staat.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~