• Na al een tijdje geen Victoria Frances agenda meer gezien te hebben, heb ik er nu wel weer een gevonden voor 2014, bij de Large. In A5 en A6 formaat. Ik vind het alleen best vaag dat hij nergens verkrijgbaar is in andere winkels, terwijl ik ze vroeger altijd bij de V&D kocht. Maar in ieder geval, heeft iemand van jullie toevallig deze agenda (al) gekocht? En is 'ie mooi? Ik vrees alleen sowieso dat 'ie pas in 2014 begint, aangezien er niets over 2013 staat aangegeven en ik helaas al een agenda in september nodig heb ):

    En welke agenda hebben jullie anders?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 18:38 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Volgens mij is dat idd alleen een agenda voor 2014, niet 2013.

    Ik heb zo een schattige agenda met kittys :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.



    Mijn schoonheid *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik maak nu mijn eigenagenda op HEMA.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Fauxlivia schreef:



    Mijn schoonheid *.*


    Me gusta. Ik hou van zulke simpele agenda's (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    xGREENLEAF schreef:
    Nope. Ik koop altijd die agenda's bij de HEMA. Waar je zelf foto's in kunt doen en voorkant kunt veranderen, enz. Zijn 6 euro ofzo..
    Ik gebruik mn agenda vaak alleen om te tekenen xd. Dus vind het zonde om een al opgeleukte agenda te kopen ;x.


    i put the fun in funeral

    Ik moet nog een agenda kopen, maar dat wordt een eenvoudige groene van de Bruna of de HEMA.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik kocht zulke agenda's ook altijd vroeger, maar nu heb ik ze eigenlijk niet echt nodig. Ik schrijf afspraken en shit altijd op in mijn mobiel en anders op een papiertje. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een agenda van Esprit. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb een agenda van Paul Frank voor 7 euro bij de V&D. Geen geld, meestal zijn ze 15 euro ;o


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Fauxlivia schreef:



    Mijn schoonheid *.*


    Aaah, cool! Waar heb je die gekocht?


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    (...)

    Aaah, cool! Waar heb je die gekocht?

    Particulier boekenwinkeltje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    xGREENLEAF schreef:
    Nope. Ik koop altijd die agenda's bij de HEMA. Waar je zelf foto's in kunt doen en voorkant kunt veranderen, enz. Zijn 6 euro ofzo..
    Ik gebruik mn agenda vaak alleen om te tekenen xd. Dus vind het zonde om een al opgeleukte agenda te kopen ;x.

    Same.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    Ik heb deze, van de Hema ^^


    Nypmh > Yaspis

    In mijn branche werkt alles al op smartphone's, PDA's en internet. Daarom heb ik nu nog een prachtige lege agenda van vorig jaar en koop ik er dit jaar geen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Heb dit jaar maar gewoon een simpele gekocht, gaat me eigenlijk meer om wat erin staat. Ookal is het wel leuk om hem op te pimpen wat ik heb gedaan maar oké :')


    Everything is illuminated by the light of our past.