• Een vriend van mij is binnenkort jarig en hij wordt 17. Nou is ie best wel 'preuts' en hij houd van koken, drie maal raden wat ik heb gekocht:



    Hahaha, toen ik het kocht in Italië kon ik niet stoppen met lachen (: Hij heeft ook nog eens een leuke verpakking en er staat "Cazzetti D'angelo" op. Nu had mijn zus ook zulke macaroni gekocht voor haar vriend en wij wilden natuurlijk weten wat het betekende. We hebben het dus gewoon gevraagd aan een bediende bij een gezellig terrasje. Hij moest vet lachen enzo en wilde het niet vertalen en google translate en dergelijke kende het ook niet. Wat blijkt nu, het betekent: Little cocks of angels, oftewel: Kleine piemeltjes van engelen.

    Ik wilde mijn vriend een beetje stangen, maar dit cadeau is ook nog eens nuttig en hij mag het een keer klaarmaken en dan komen mijn vrienden en ik wel eten, haha. Eerst wilde ik ook nog zo'n sexy schort voor hem kopen, maar die kon ik helaas nergens voor een redelijk prijs vinden.

    Wat was jullie beste cadeau ooit?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kreeg een RainbowDash shirt :Y)

    En ik heb iemand een shirt gegeven met Ezio erop plus de quote "nothing is true everything is permitted" maar dan met het hoofd van snoozer (mijn hamster) ipv ezio's hoofd


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb nog nooit iets voor iemand hoeven kopen.. Dat heb je als je nooit word uitgenodigd x'd


    Little do you know

    Ik had voor één van m'n beste vrienden een cadeautje gemaakt wat ik van een meisje op school had gehoord.
    Een fotolijstje met een papier erin waar op staat: In case of miracle, break the glass. En dan een condoom erbij geplakt.
    Natuurlijk was dat niet zijn echte cadeau maar hij vond het hilarisch.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    uhm, ik ben niet zo van de geniale cadeautjes.

    Had wel voor de grap condooms in Parijs gekocht voor mn vriendin, met van die gekke teksten erop enz.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben niet zo'n held in cadeaus. :C
    Wel heb ik uit Schotland zo'n boxershort voor m'n vader gehaald, haha. Hij vond 'm geniaal en draagt 'm nog steeds, zelfs na drie jaar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hahaha, daar heb ik er duizenden van gezien in Rome x'D Ik heb ze niet gekocht, maar ik vond ze wel hilarisch. Ik had muzieknootjes voor mijn moeder gekocht ^^

    Eh, ik heb voor mijn vriend zijn verjaardig een boek over de Cosmos gekocht en volgens mij was dat wel een geslaagd cadeau ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb ooit een chocoladepenis gehad... (als referentie dat ik dan toch eindelijk er een heb) was niet het beste cadeau ever, maar wel memorabel.


    SLOAN.

    Geniaal. haha


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    xMythology schreef:
    Geniaal. haha


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Welja als je naar de pasta kijkt, kan je wel nagaan waarom het zo heet. Ik kocht ooit eens een Periodiek Systeem voor mijn vriend en stiekem vond ik dacht echt wel een geslaagd cadeau, want hij zat altijd te zagen dat hij dat wou hebben. Zelf heb ik van hem eens een tripje naar Disneyland gekregen voor mijn verjaardag en ik denk dat dat toch wel het beste cadeau was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kom niet verder dan een kauwgomballen automaat, stopkrijt en een drinkhelm.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die pasta hebben wij ook een keer cadeau gehad. (:


    Bad decisions make good stories.

    Whatta?
    Ik heb medelijden met hem,
    Mijn geniaalste cadeau was...
    O ja, ik had ooit een vriendschaps ring gekocht voor mijn vriendin haar verjaardag.
    Dus ik had die de hele tijd in grotere dozen gestopt.
    Het koste haar 15 min.


    Stay strong

    haha ik heb voor mijn vriend bij megagadgets.nl een stress boob gekocht omdat hij altijd van zo'n nerveuze friemeltik heeft... haha hij kon het wel waarderen en gebruikt het ook nog :P

    hahahhaha
    logish dat die bediende niet wilde antwoorden
    het zou erg onaangenaam zijn voor hem


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.