• Dit topic is voor mij om mijn tekeningen neer te zetten op een rijtje in categorieën. Vertel me zeker wat je ervan vindt en misschien zijn er wel dingen die je wilt dat ik ga tekenen of die je me aanraad om te tekenen.
    Ik zal bij sommige tekeningen er zelf commentaar achter zetten.

    Mijn tekeningen:
    Mensen:
    Spencer Reid Allereerste portrettekening, it will get better
    Derek Hale #1
    Derek Hale #2 Hier ben ik zo trots op, het koste me vier uur (minstens), maar ik vind het echt goed gelukt
    Dylan O'Brien/Stiles Stilinski
    Ares/Daniel Sharman
    Holland Roden
    Meisje Dit begon ooit als Taylor Swift, tot ik mijn hand de vrije loop liet gaan en dit eruit kwam
    Legolas
    Bella Swan
    Jacob Black/Wolf
    Meisje #2
    Meisje #3
    Meisje #4
    Meisje #5 Deze is al zo'n 5 jaar oud, voor ik voor school portretten moest tekenen.
    Mensfiguren Het nieuwe schooljaar is weer begonnen en we mogen weer gezellig mensen tekenen
    Close-up Het had Stiles Stilinski moeten zijn, maar het is nog niet helemaal gelukt.
    Vrouw
    Jurk, wapperend in de wind
    Achterkant aanzicht
    Zijaanzicht
    Severus Snape
    Barack Obama Muurschildering

    Manga:
    Chibi Percy Weasley
    Chibi Oliver Wood
    Meisje
    Jongen Mijn manga heb ik eigenlijk nog best veel in kleur :'D
    Mannelijke engel
    Vrouwe Dit waren stiften, of het zo'n handige zet was, weet ik nog niet echt...
    Schoolmeisje
    Chibi Derek Hale & Stiles Stilinski Ik kan overduidelijk geen chibi tekenen, maar ik had de grootste lol hiermee :'D Stiles heeft een baby vast :')
    Meisje #2 Uit de losse pols, 10 minuten werk

    Manga dieren:
    Vogeltje Hij is al een paar jaar oud, maar toch zeker wel mooi naar mijn mening
    Schildpad
    Bunny Hop het konijn Zo had ik hem klaarblijkelijk genoemd :') Ik was 12, hoogstens 13, don't blame me :"D

    Cartoon:
    Derek Hale & Stiles Stilinski
    Percy Weasley & Oliver Wood
    Minions Percy Weasley & Oliver Wood Ja, ik ben degene die half op de achtergrond zit :"D
    Bride-to-be
    Droodles
    Parijs, Londen en New York
    Rainbow Dash
    Prins & Prinses
    Lachende Vrouw
    Varken
    Kuiken
    Bever
    Derek Hale & Stiles Stilinski Voor iedereen die Teen Wolf kijkt; dit hoort de zwembad scene uit seizoen 2 te zijn :')

    Dieren:
    Wolf Dit is de eerste echte wolf die ik teken en het is moeilijk D:
    Uil
    Vlinders Ik teken eigenlijk nooit met kleur dus dit was zeker nieuw voor me
    Paard

    Fantasy:
    Golden Snitch
    Elfje Dit is zo'n tekening waar ik niet weet waar het misging :"D
    Draakje
    Golden Snitch #2
    Engel Ik ben hier zo blij mee ^^
    Dansende Engel

    Landschappen:
    Stedelijk landschap Dit was een opdracht voor school. Het is iets...
    Bloem in kleur
    Tulp en lelie
    Wolf in de bergen

    Jurken:
    Jurk op paspop
    Lang en kort
    Twee jurken
    Twee jurken #2
    Twee jurken #3
    Twee jurken #4

    Disney:
    Frozen
    Disney Prinsessen Sommige prinsessen zjn beter dan anderen... Zo is Belle (linksonderin) beter dan Assepoester (midden bovenaan).

    Ik zal de lijst zo nu en dan updaten met nieuwe tekeningen aangezien ik vrij vaak aan het tekeningen ben.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 11:32 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    WingDreamy schreef:
    Mooi, er zit echt een paar goeie tussen (:


    † Love? I want to sleep.

    Er zitten echt een paar mooie tussen!! Ik denk dat ik ook maar eens zo'n teken-topic ga maken.... (: Gezien dat mijn kast uitpuilt van de tekeningen die ik weleens wil laten zien haha

    Xxvampire schreef:
    Er zitten echt een paar mooie tussen!! Ik denk dat ik ook maar eens zo'n teken-topic ga maken.... (: Gezien dat mijn kast uitpuilt van de tekeningen die ik weleens wil laten zien haha

    Dank je wel (:
    Ik zou zeggen: zeker doen. Heb je toch wat orde ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb er een paar bekeken maar ik vind ze niet zo mooi, sorry. Maar blijf oefenen, practice makes perfect ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Heel eerlijk gezegd vind ik ze een beetje simpel, maar wel leuk (: vooraal de cartoons!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Van de nieuwe Disneyfilm Frozen:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Leuk ! I like the dresses !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    IrishNialler schreef:
    Sommige zijn inderdaad niet de beste maar bij de eerste blok zie je her echt vooruit gaan. Super knap


    ©1998

    Van tekeningen van iemand anders bekijken wordt ik echt heel eigendunkig.... :$
    Velen zijn echt super mooi!! Maar je jurken vind ik niet echt super.. Sorryyy(flower)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Frozen


    Wauw.

    Er zijn echt heel leuke dingen bij! Ik ben benieuwd naar een recenter exemplaar aha! (: x


    • you cant start a fire without a spark •

    Heel erg bedankt iedereen (: ik ben nog bezig met andere tekeningen ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Als eindexamenwerk voor Kunst heb ik een muurschildering gemaakt van Obama in een klaslokaal op verzoek van een leraar.
    Dit is het geworden:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Coulson schreef:
    Als eindexamenwerk voor Kunst heb ik een muurschildering gemaakt van Obama in een klaslokaal op verzoek van een leraar.
    Dit is het geworden:



    Dit is eigelijk de enige die ik echt geweldig vind.
    Als ik jou was zou ik deze richting in blijven gaan want hier ligt je talent.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    (...)

    Dit is eigelijk de enige die ik echt geweldig vind.
    Als ik jou was zou ik deze richting in blijven gaan want hier ligt je talent.

    Ik vind zelf ook dat dit mijn beste is, dus ik denk dat ik dat inderdaad ga doen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis