• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Vexy
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Walsh
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - Pattini
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    - Mortensio Duran Holmes - Chilaw
    -

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd (17 t/m 25):
    Uiterlijk (Met foto!):
    Innerlijk:
    Extra:

    Overige info;
    - Aangezien het grootste gedeeltes van de personages waarschijnlijk op vakantie is met familie of vrienden, is het misschien ook wel leuk om met elkaar te overleggen of jullie personages al familie of vrienden van elkaar zijn.
    - Je personage mag ook al langer op de camping staan als het RPG begint, het is dus niet zo dat we standaard bij aankomst beginnen.
    - Je personage mag ook een baantje op de camping hebben, als je dat leuk vindt, hier ben je dus helemaal vrij in.



    Speeltopic 1
    Speeltopic 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 9:50 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mag ik een jongen ^^


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Natuurlijk mag jij dat!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    A girl for me please.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hm, 't is dat ik zaterdag weg ben voor drie weken. Anders had ik wel mee willen doen..

    Leuk idee! Wil wel een jongen zijn. Iemand die het leuk zou vinden om mijn personage zijn/haar geliefde wil zijn waarmee hij/zij op vakantie is?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bieberen schreef:
    Hm, 't is dat ik zaterdag weg ben voor drie weken. Anders had ik wel mee willen doen..


    Je kan altijd nog mee doen als je terug bent, als we dan nog steeds bezig zijn in ieder geval!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Hmm, sounds fun. Mag ik een meisje?


    Happy Birthday my Potter!

    Mamo schreef:
    (...)

    Je kan altijd nog mee doen als je terug bent, als we dan nog steeds bezig zijn in ieder geval!

    Hm, kan ja. Maar ik geen idee hoe ik zit met school dan. Dus voor deze keer pas ik, al klinkt 't super leuk!

    Rider schreef:
    Hmm, sounds fun. Mag ik een meisje?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Thanks for the reservation :) Ik zal hem aanmaken als ik een partner gevonden heb :P hoeft niet getrouwd hoor. so any volunteers?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Uhm, wat moeten we invullen?


    Happy Birthday my Potter!

    Oh, ik ben het lijstje helemaal vergeten, dom! Ik zal het er meteen bij zetten!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mag ik een jongen reserveren ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sure!

    Het lijstje staat er bij hoor!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Sure!

    Het lijstje staat er bij hoor!


    Top, ik ga invullen c:


    Happy Birthday my Potter!