• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Vexy
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Walsh
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - Pattini
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    - Mortensio Duran Holmes - Chilaw
    -

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd (17 t/m 25):
    Uiterlijk (Met foto!):
    Innerlijk:
    Extra:

    Overige info;
    - Aangezien het grootste gedeeltes van de personages waarschijnlijk op vakantie is met familie of vrienden, is het misschien ook wel leuk om met elkaar te overleggen of jullie personages al familie of vrienden van elkaar zijn.
    - Je personage mag ook al langer op de camping staan als het RPG begint, het is dus niet zo dat we standaard bij aankomst beginnen.
    - Je personage mag ook een baantje op de camping hebben, als je dat leuk vindt, hier ben je dus helemaal vrij in.



    Speeltopic 1
    Speeltopic 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 9:50 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mag ik trouwens nog een meisje? of moet het een jongen zijn?

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 21:59 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ook dat mag ook nog wel! Haha. Meisje mag wel hoor!

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 21:59 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Trouwens, kan ik mijn jongen in ruilen voor een meisje? Of zijn die vol ;x


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Naam: River Liam Lawrence
    Leeftijd (17 t/m 25): 19 jaartjes oud ,hij verjaard op 15 oktober
    Uiterlijk (Met foto!):


    River heeft blond/bruine haren met een gouden schijning in en heeft groene ogen. River is wat groter dan zijn broer en is 1m 82 lang. Hij is lichtjes gespierd ,maar doet niet echt aan sport in tegenstelling tot zijn broer.
    Innerlijk:
    River is een aardige jongen en wilt het graag met iedereen goed vinden. Hij heeft een verlegen kantje,wat hem best schattig maakt.
    Hij is iemand die mensen veel te rap vertouwd en hij is erg naïv ,waardoor mensen rap misbruik maken van zijn aardigheid ,hij kan ook bijna nooit nee zeggen.
    Hij is iemand die uniek wil zijn ,maar niet veel mensen vonden dat speciaal. Vele vonden dat hij op een homo leek en dat hij irritant en vervelend is. Hij werd in het middelbaar gepest en is dan van school veranderd. River is een erg onzekere jongen en kijkt dan ook echt op naar zijn tweeling broer ,die bijna het tegenovergestelde is van hem. Knap ,spontaan,hij had veel vrienden. River is dan ook iemand die vaak bij zijn broer wilt zijn in de hoop net zo zelfzeker als hem te worden. Na jaren gepest heeft hij toch wel wat zelfvertrouwen bijgekregen en kan zijn mond wel openzetten als hij wil,maar meestal houd hij het gewoon voor zichzelf en is hij er erg gebroken van. Hij heeft nog maar 1 keer een relatie gehad met een meisje ,maar hij heeft geen idee wat ze leuk vinden ,of ze hem wel leuk zouden vinden ,daarom twijfelde hij vaak aan zijn geaardheid . River experimenteert dus nog met liefde en hij weet ook niet echt of hij bi is of niet.
    Extra: Hij heeft een tweelingsbroer(BUYTHESTARS personage :3)

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 20:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hij is zo eng. Ik heb trouwens ook een tweeling:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tomlinsonz schreef:
    Trouwens, kan ik mijn jongen in ruilen voor een meisje? Of zijn die vol ;x


    Vooruit dan maar, ik verwacht dat er nog wel wat jongens komen, dat hoop ik tenminste haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Raccoon schreef:
    Naam: River Liam Lawrence
    Leeftijd (17 t/m 25): 19 jaartjes oud ,hij verjaard op 15 oktober
    Uiterlijk (Met foto!):


    Innerlijk:
    River is een aardige jongen en wilt het graag met iedereen goed vinden. Hij heeft een verlegen kantje,wat hem best schattig maakt.
    Hij is iemand die mensen veel te rap vertouwd en hij is erg naïv ,waardoor mensen rap misbruik maken van zijn aardigheid ,hij kan ook bijna nooit nee zeggen.
    Hij is iemand die uniek wil zijn ,maar niet veel mensen vonden dat speciaal. Vele vonden dat hij op een homo leek en dat hij irritant en vervelend is. Hij werd in het middelbaar gepest en is dan van school veranderd. River is een erg onzekere jongen en kijkt dan ook echt op naar zijn tweeling broer ,die bijna het tegenovergestelde is van hem. Knap ,spontaan,hij had veel vrienden. River is dan ook iemand die vaak bij zijn broer wilt zijn in de hoop net zo zelfzeker als hem te worden. Na jaren gepest heeft hij toch wel wat zelfvertrouwen bijgekregen en kan zijn mond wel openzetten als hij wil,maar meestal houd hij het gewoon voor zichzelf en is hij er erg gebroken van. Hij heeft nog maar 1 keer een relatie gehad met een meisje ,maar hij heeft geen idee wat ze leuk vinden ,of ze hem wel leuk zouden vinden ,daarom twijfelde hij vaak aan zijn geaardheid . River experimenteert dus nog met liefde en hij weet ook niet echt of hij bi is of niet.
    Extra: Hij heeft een tweelingsbroer(BUYTHESTARS personage :3)


    Oh, ik ben dol op de naam River c: And he's hot ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Cairde schreef:
    Hij is zo eng. Ik heb trouwens ook een tweeling:Y)


    Ik ben ook eng :Y) heehhehe


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam:
    Jailee Brookelle Melian (Spreekt uit al Jeelie)
    Leeftijd (17 t/m 25):
    18
    Uiterlijk (Met foto!):


    Innerlijk:
    Lee is de modieuste van de twee. Elke foto die ze neemt moet er tip top uitzien anders kan hij in de prullebak verdwijnen. Vanaf haar vijftiende was ze model. Niet fulltime ze werd soms gebeld voor wat shootjes en sinds haar achtiende is ze fultime gaan werken als model. Lee kan heel sluw zijn. Aan haar gezicht zie je dat niet. De meeste zien haar als een vrolijke meid. Lee valt heel snel voor jongens. Dan kan haar soms nog wel in de problemen halen. Jay haalt haar er dan gewoon weer uit aangezien die altijd een antwoord heeft klaar staan.
    Extra:

    Naam:
    Jaylee ''Jay'' Brooke Melian (Spreekt uit als Djeelie)
    Leeftijd (17 t/m 25):
    18
    Uiterlijk (Met foto!):


    Innerlijk:
    Jay is de vrolijkste slimste en brutaalste van de 2. Als ze je niet mag zal je dat ook wel heel erg snel gaan merken. Jay is een spontane flapuit. Dat stoort de meeste mensen en daardoor mogen de meeste mensen haar ook niet. Dat boeit Jay dan ook helemaal niks aangezien ze toch altijd iemand heeft klaar staan voor haar. Als het om jongens gaat is Jay dan toch echt wel anders. Ze heeft geen goeie ervaringen als het om jongens gaat. En dan gaat het vooral om de ervaringen van Lee.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 11:40 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik denk dat je beter een stop op meisjes kan zetten...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ja, dat ga ik vanaf nu voorlopig ook even doen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Welk meisje


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Dominic Campbell
    Leeftijd (17 t/m 25): 23
    Uiterlijk (Met foto!):




    Dominic is een vrij grote jongen van 1.87 lang en vrij gespierd. Op school heeft hij altijd in de sport teams gezeten, nu doet hij sowieso elke ochtend een paar kilometers hardlopen, en als het kan nog naar fitness. Dominic heeft donkerblond halflang haar. Hij heeft een blanke huidskleur maar rozige volle lippen. Zijn ogen zijn groen blauw van kleur omlijst met lange volle wimpers. Dominic zijn kleding style is over het algemeen vrij cashual spijkerbroeken, t-shirts etc, Behalve voor zijn werk, daar moet hij vaak overhemden en soms zelfs pakken aan. Dominic laat wel vaak/altijd een stoppelbaardje staan
    Innerlijk: Dominic is iemand die heel stoer doet, maar ondertussen een klein hartje heeft. Dominic kan heel onbewust nog wel eens flirterig overkomen, terwijl hij het vaak niet eens door heeft en daarom dus ook niet zo bedoelt. Daarnaast is Dominic heel erg beschermend en twijfelt dan ook geen moment als hij moet vechten. Hij is sowieso wel een vechtersbaasje. Je moet daarom vooral niet aan zijn geliefden of familie komen. Dominic kan niet goed over zijn gevoelens praten, dat moet je echt uit hem trekken. Maar hij zal nooit zomaar onaardig tegen je doen. Het kan zelfs een hele lieve jongen zijn.
    Extra: Zijn ouders zijn gescheiden. Hij woont momenteel nog bij zijn vader maar is bezig met een eigen huis. Hij is op vakantie met zijn vader, zijn zusje Jade

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 21:16 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cairde schreef:
    Welk meisje



    Zoe!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam:
    Joey 'Alex' Lawrence
    Leeftijd (17 t/m 25): 19 jaar, verjaard op 15 Oktober
    Uiterlijk (Met foto!):



    Hij heeft veel weg van Joey, wat uiteindelijk logisch is. Hij is misschien wat kleiner en heeft getrainde buikspieren. Hij heeft blond-goudachtig haar.
    Innerlijk: Joey is een lieve jongen net als zijn broer, alleen kreeg Joey altijd net iets meer aandacht van mensen dan zijn broer River.
    Hij slooft zich graag uit maar probeert uiteindelijk toch altijd rekening te houden met zijn broer. Hij neemt hem dan ook overal mee naar toe maar besteed weinig aandacht aan hem. Joey gaat er snel vanuit dat hij niet goed genoeg is maar gedraagt zich altijd wat stoerder dan hij is. Hij is dan ook best wel onzeker, ergens diep van binnen. Hij heeft altijd veel behoefte aan gezelschap en houdt er niet van om alleen te zijn. Hij ziet ook overal wel ergens een pluspunt in en is niet snel ergens verdrietig van. Ookal kan hij wel snel op zijn teentjes getrapt zijn.
    Extra: Tweelingbroer van River (personage Raccoon)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 22:41 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.