• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Vexy
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Walsh
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - Pattini
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    - Mortensio Duran Holmes - Chilaw
    -

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd (17 t/m 25):
    Uiterlijk (Met foto!):
    Innerlijk:
    Extra:

    Overige info;
    - Aangezien het grootste gedeeltes van de personages waarschijnlijk op vakantie is met familie of vrienden, is het misschien ook wel leuk om met elkaar te overleggen of jullie personages al familie of vrienden van elkaar zijn.
    - Je personage mag ook al langer op de camping staan als het RPG begint, het is dus niet zo dat we standaard bij aankomst beginnen.
    - Je personage mag ook een baantje op de camping hebben, als je dat leuk vindt, hier ben je dus helemaal vrij in.



    Speeltopic 1
    Speeltopic 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 9:50 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: Jade Alexandria Campbell.
    Leeftijd: 17.
    Uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2.
    Jade heeft een lief gezichtje zonder oneffenheden en blauwe ogen omringt met volle wimpers. Ze heeft lange lokken tot ongeveer haar rug, momenteel is het weer haar natuurlijke kleur: blond. Maar soms verft ze het bruin. Jade is niet heel lang met haar 1.66, maar dat vind ze niet erg. Ze heeft een tenger figuur, met toch wel duidelijke, vrouwelijke vormen. Jade is misschien wat dunner dan slank. Jade komt moeilijk aan, dus veel kan ze er niet aan doen. Jade heeft een paar kleine littekens op haar armen en benen, omdat ze ooit is gevallen van een hoge heuvel in de bossen tijdens het fietsen. Jade's kleding is niet heel jongensachtig, afgezien van de sweaters dan. Die draagt ze alleen omdat ze lekker zitten. Jade draagt hakken en platte schoenen, het ligt er maar net aan waar ze zin in heeft die dag.
    Innerlijk: Jade is een vrolijk meisje dat positief in het leven staat. Maar vergis je niet, Jade heeft wel eens last van stemmingswisselingen. Dus dit vrolijke meisje kan dus ook heel bozig en chagrijnig zijn. Jade is niet het slimste meisje wat je tegen zal komen, maar slim genoeg om haar school goed af te kunnen maken en verder in het leven te komen. Toch kan ze soms erg domme opmerkingen maken. Jade is zo'n type wat ervan houd om spanning op te zoeken, en dus ook snel gevaarlijke dingen doet. Al is dit meer om indruk te maken, maar ze krijgt er wel altijd die kick van die ze zo leuk vind. Jade kan een enorme flirt zijn, en ze vind het ook leuk als er met haar geflirt word. Jade doet soms dingen die echt niet mogen, maar omdat vele haar onschuldig vinden kan ze makkelijk de schuld bij iemand anders leggen. Wat ze toch best wel vaak doet. Ook kan Jade goed, glashard liegen. Ze heeft je ook meestal snel door. Mensen zijn er dus best verbaasd over dat ze best sluw kan zijn.
    Extra: Ze is het zusje van Dominic. Ze is op vakantie met hem, hun vader en Dominic's vriendin. Ook is Jade's hond mee, de 3-jarige Hunter. Het is geen heel snugger beest, maar wint toch vele harten.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 23:39 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Cairde, ben je niet bang dat je je personages door elkaar gaat halen, aangezien de namen zoveel op elkaar lijken.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam:
    Phoebe Juliette Grey.
    Leeftijd:
    20 Jaar, is verjaard op 1 Januari.
    Uiterlijk:


    -Uitleg komt-
    Innerlijk:
    -Komt-
    Extra:
    X


    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 23:24 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Naam: Emily May Carter
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:


    Emily is een meisje wat vaak nagekeken wordt op straat. Ze heeft een egale, blanke huid, blauwe ogen en lange, blonde lokken. Ze is 175 centimeter lang en heeft een slank lichaam, met de nodige rondingen. Ze draagt vaak simpele kleren, weinig poespas, daar voelt ze zich fijn in. Qua make-up is ze ’s ochtends meestal snel klaar, ze draagt vrijwel alleen mascara met eyeliner en af en toe wat oogschaduw, wel smeert ze vaak iets op haar lippen, want aan lipgloss en lippenstift is ze zo ongeveer verslaafd.
    Innerlijk: Emily ziet er goed uit, dat weet ze ook, maar ze is er niet arrogant door geworden. Voor Emily is het het innerlijk wat telt. Desalniettemin pronkt ze af en toe wel eens met haar uiterlijk en maakt ze wel eens gebruik van haar uiterlijk om dingen te bereiken. Emily ziet er misschien wel uit als zo’n meisje uit een mop over een dom blondje, maar dom is ze zeker niet, ze studeert literatuur.
    Emily is erg flirterig, ze is niet echt het type voor een vaste relatie, maar als ze de juiste persoon tegen komt, zal ze hier wel voor open staan. Ze gelooft niet echt in liefde op het eerste gezicht, maar ze gelooft wel dat je al vanaf het begin kunt voelen of je te maken hebt met de ware.
    Emily is een leuk persoon om mee om te gaan, ze is af en toe een beetje gek en je kunt absoluut wel lol met haar hebben. Ze is altijd wel aardig tegen iedereen, tenzij ze iemand gewoon echt niet mag, dan kan ze erg bitchy tegen diegene doen.
    Extra: Emily komt uit een groot gezin, zij was de jongste. Hoewel ze het heel goed kan vinden met haar broers en zussen, is ze altijd wel een beetje de 'underdog', vroeger was zij altijd degene die overal de schuld van kreeg bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 9:35 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik heb Phoebe's achternaam veranderd naar Grey :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mamo schreef:
    Cairde, ben je niet bang dat je je personages door elkaar gaat halen, aangezien de namen zoveel op elkaar lijken.
    Nee hoor :] Ik noem ze altijd bij hun bijnaam ''Lee'' en ''Jay'' dus.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Welk meisje


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Oh oké, dan is het goed! Anders wordt het namelijk wel erg ingewikkeld. :')

    Iemand die een familielid of vriendin van Emily wilt spelen?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Oh oké, dan is het goed! Anders wordt het namelijk wel erg ingewikkeld. :')

    Iemand die een familielid of vriendin van Emily wilt spelen?


    Phoebe kan haar vriendin worden? :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Is goed! :D


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik ga er nog een jongen bij maken, denk ik!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: Joshua Watson
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk: Joshua heeft donker bruine ogen, die bijna zwart lijken. Hij is niet een bijzonder grote jongen, zo rond de 1.70. Hij is niet overdreven gespierd, maar een six-pack is bij hem wel te zien.




    Innerlijk: Joshua is het beste te omschrijven als ‘mysterieus’. Hij houdt zich veel op de achtergrond en praat niet graag over zichzelf en zijn geschiedenis. Wel is hij altijd heel nieuwsgierig naar andere mensen, dus als je een gesprek met hem aanknoopt, moet je voorbereid zijn op een heleboel vragen. Zelf zal Joshua niet snel een gesprek aanknopen, zoals al gezegd houdt hij zich veel op de achtergrond.
    Hij is ook heel reislustig. Momenteel reist hij door Europa in zijn Volkswagen T1. Hij heeft geen strak reisschema, aanvankelijk staat hij voor een aantal dagen op Casa Lugano, maar als hij het er naar zijn zin heeft kan hij er ook voor langere tijd blijven.
    Joshua verdient zijn geld als muzikant. Hij speelt al vanaf jongs af aan gitaar en zingt hier ook bij.
    Extra: Joshua is al op jonge leeftijd uit huis gegaan. Zijn ouders scheidden en Joshua ging bij zijn moeder wonen, die na een jaar een nieuwe vriend kreeg. Zijn stiefvader greep regelmatig naar de drank en wanneer hij dronken was, mishandelde hij Joshua, niet altijd fysiek, maar ook vaak mentaal. Na een aantal jaar kon Joshua het niet meer aan en is hij vertrokken, sindsdien woont hij is zijn Volkswagen. Door dit alles is Joshua heel erg onzeker geworden over zichzelf, en vindt hij het moeilijk om contact met iemand te maken. Als iemand het contact heeft gemaakt, raakt Joshua echter wel snel op zijn gemak. Wanneer hij muziek maakt, kan hij alles om zich heen even vergeten, muziek is voor hem echt ontspanning.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 16:30 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Sorry, ik schrijf me uit. Dan hebben jullie een vrouw minder en ik heb het gevoel dat dit een oneliner/sneltrein RPG gaat worden.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 17:10 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Sorry, ik schrijf me uit. Dan hebben jullie een vrouw minder en ik heb het gevoel dat dit een oneliner/sneltrein RPG gaat worden.
    Ik niet. Ik ben pas tevreden met 5 regels.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Ik niet. Ik ben pas tevreden met 5 regels.


    Jouw mening.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.