• Het is hartje zomer en Casa Lugano zit weer stampvol met toeristen.
    Op deze camping verblijven ook een aantal jongeren. Een deel daarvan gaat misschien nog wel met hun familie op vakantie, maar een aantal gaan ook samen met vrienden. Sommigen zullen ook al jaren op deze camping komen, terwijl voor sommigen het de eerste keer is. Vriendschappen, relaties en misschien ook wel haat zullen ontstaan, maar één ding is zeker, het wordt een onvergetelijke vakantie!

    Casa Lugano is een camping die al tijden in het bezit is van de familie Lugano. Het is een mooie camping, gelegen aan een meertje. Het is van alle gemakken voorzien, zo is er een klein restaurantje, een klein winkeltje en zijn er luxe toiletgebouwen op het terrein. Bij het meertje is een klein strandje, waar jong en oud een middagje kunnen vertoeven.
    In het nabijgelegen dorpje is er van alles te doen, zo is er uitgaansgelegenheid en zijn er leuke winkeltjes.



    Regels:
    - Geen one-liners! Voor een keer zie ik het door de vingers – we hebben tenslotte allemaal wel eens last van writers-block – maar laat het niet te vaak gebeuren!
    - Ik wil het graag horen als je voor lange tijd niet online komt, dan zal ik daar rekening mee houden.
    - Elke schrijfwijze wordt getolereerd, mits het geen msn- of breezer-taal is en je niet voor het personage van een ander gaat schrijven.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar dan niet allemaal van hetzelfde geslacht en wel in overleg met mij. Niet zomaar vijf personages aan gaan maken dus.
    - Wat mij betreft is 16+ toegestaan, maar dan graag wel onder een spoiler.


    Er is geen maximum aantal personages, maar het liefst hoe ik het aantal jongens en het aantal meisjes wel ongeveer gelijk!

    Meisjes:
    - Avalee “Avah” Calliope Rosenwald - Rider
    - Emily May Carter - Mamo
    - Jailee Brookelle Melian - Faisean
    - Jade Alexandria Campbell - Monticia
    - Jaylee ''Jay'' Brooke Melian - Faisean
    - Phoebe Juliette Grey - Vexy
    - Victoire (Vic) Lizzy Barton - xLastKiss
    - Lucy Elianne Miller - Walsh
    -

    Jongens:
    - Joey 'Alex' Lawrence - Pattini
    - Dominic Campbell - Tonto
    - River Liam Lawrence - Raccoon
    - Joshua Watson - Mamo
    - Thomas Joëll Hatkins - mismi
    - Mortensio Duran Holmes - Chilaw
    -

    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd (17 t/m 25):
    Uiterlijk (Met foto!):
    Innerlijk:
    Extra:

    Overige info;
    - Aangezien het grootste gedeeltes van de personages waarschijnlijk op vakantie is met familie of vrienden, is het misschien ook wel leuk om met elkaar te overleggen of jullie personages al familie of vrienden van elkaar zijn.
    - Je personage mag ook al langer op de camping staan als het RPG begint, het is dus niet zo dat we standaard bij aankomst beginnen.
    - Je personage mag ook een baantje op de camping hebben, als je dat leuk vindt, hier ben je dus helemaal vrij in.



    Speeltopic 1
    Speeltopic 2

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 9:50 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Wat is de minimale en maximale leeftijd?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Uh, 17 t/m 25 denk ik maar, dat lijkt me wel leuk.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    A girl for me!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Wil iemand toevallig de grote broer ofzo van mijn personage zijn?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Wil iemand toevallig de grote broer ofzo van mijn personage zijn?


    Mijn personage kan dat wel zijn :P Ik zoek ook nog een geliefde voor mijn personage :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (...)

    Mijn personage kan dat wel zijn :P Ik zoek ook nog een geliefde voor mijn personage :)


    Ach, why not. I'm in.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Amell schreef:
    (...)

    Mijn personage kan dat wel zijn :P Ik zoek ook nog een geliefde voor mijn personage :)


    Is goed ^^


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik wacht tot er 2 jongens bij komen en dan reseveer ik nog een meisje :c


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Go schreef:
    (...)

    Ach, why not. I'm in.


    Oke dan ^^ Hoe oud maak je je personage?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Is er iemand die zich aanbied om een vriend(in) of broer of zus van mijn personage te worden? :)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mag ik een jongen?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    -

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 21:36 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Naam: Avalee “Avah” Calliope Rosenwald

    Leeftijd: 18, jarig op 3 Juni

    Uiterlijk:



    Victoria Justice

    Innerlijk: Vroeger dacht Avah altijd dat ze alles was en was daarom ook egoïstisch en zeer arrogant. Nu ze wat ouder is, weet ze echter dat hier niks van waar is. Ze is nu dan ook zoekende naar haar identiteit en werkt hard om de fouten die ze gemaakt heeft goed te maken. Soms kan ze echter nog steeds wel bitchy uit de hoek komen, gewoonweg omdat het altijd een gewoonte was. Ze biedt echter dan wel snel haar excuses aan, ook al is dat soms niet echt nodig en heeft ze gelijk.
    Avah is een geboren leugenaar en hoewel ze het de laatste tijd wat minder probeert te doen, vooral tegen mensen die ze aardig vindt, blijft het toch een slechte gewoonte van haar. Ze kan makkelijk mensen om haar vinger winden en het is bijna niet te zien wanneer ze de waarheid spreekt en wanneer niet. Je moet dus altijd bij haar oppassen, want je weet het maar nooit met haar. Ze heeft dan ook een passie voor acteren.
    Avah is wel een hele vrolijke meid. Ze is dol op dansen, zingen en vooral feesten. Ze is niet bang voor grapjes en lacht graag. Avah maakt zich dan ook niet om heel veel dingen druk. Ze kreeg immers toch altijd wat haar hartje begeerde, hoewel ze ook niet te beroerd is om voor dingen te werken en haar handen vuil te maken. Ze is iemand die zonder problemen de dingen aanpakt. Het enige waar ze echt onzeker over is, is zichzelf. Wie ze is en wie ze wil zijn en ze hoopt daar deze vakantie achter te komen, voor ze eindigd als een saaie advocaat bij het bedrijf van haar vader. Ze doet nu dan ook haar uiterste best om het rijkeluisimago te dumpen.

    Extra: Avah is de dochter van de rijke advocaat William Rosenwald, tevens eigenaar van Rosenwald, een zeer goed aangeschreven advocatenkantoor. De man verdedigd de rijkste schurken. Dit zorgt er ook meteen voor dat het gezin Rosenwald niet alleen flink wat status en bekendheid heeft, maar ook een flink kapitaal beheerd.
    Avah is enigs kind en dat maakt haar dan ook de droomopvolgster van haar vader. Volgend jaar moet ze dan ook van hem beginnen aan de studie rechten, wat ze nou niet bepaald in haar hoofd had, toen ze na ging denken over wat ze verder wil met haar leven.
    Avah is dol op zingen, acteren en feesten. Iets wat volgens haar vader maar tijdelijk is en waar niet van te leven valt, ook al heeft ze een gouden stemmetje en weet ze met haar acteerkunsten iedereen om de tuin te leiden.
    Deze vakantie lopen de spanningen hoog op in gezin Rosenwald en de altijd brave rijkeluismeid Avah, weigert dan ook om nog één nacht door te brengen in de grote luxe camper van haar ouders. Ze heeft een stuk verderop een tent opgezet en dopt nu haar eigen, door te helpen in de keuken en de bediening van het restaurant van de camping. Omdat ze achttien is, weet haar vader dat hij haar vrij weinig kan maken. Dit biedt Avah de tijd om uit te vogelen hoe ze haar toekomst zo in kan plannen, dat ze gelukkig zal zijn.

    (Is Avah goed en is het dus goed dat ze werkt bij het camping restaurant?)


    Happy Birthday my Potter!

    Mag je faceclaimen? Mag ik dan Ingrid Nilsen en zoe sugg dan faceclaimen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ja hoor, helemaal goed!

    @Cairde, ja, dat mag wel!

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 21:59 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."