• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..


    *Regels
    -Max. Drie personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Wees creatief met je Personage
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -Graag even veel jongens & meisjes
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij


    Topics





    hihi zodat we het rollentopic niet vol hoeven te stalken ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 22:57 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Okay, wat heb ik gemist en hoe kan ik eventueel nog inspringen? Ik ga morgen wel een dag weg met mijn ouders, maar vanaf maandag reageer ik weer volop dan.


    Niks :/ ik ben werkelijk het vanaf weekend nadat de rpg is begonnen bezig geweest, oops

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 20:59 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Trenzalore schreef:
    Okay, wat heb ik gemist en hoe kan ik eventueel nog inspringen? Ik ga morgen wel een dag weg met mijn ouders, maar vanaf maandag reageer ik weer volop dan.


    Je hebt best heel veel gemist :x ,wat heb je wel nog gelezen ,dan kan ik een samenvatting voor je maken ,totwaar je het niet meer weet ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Trouwens ,wie voor Finn en Jennifer ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    finn kan achter zijn prooi aangaan? xD

    arme finnetje geen eten vanavond :(


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    I know :c poor Finn ,eerst word er vervain op het gegooid en dan zijn ze er met zijn eten vandoor :') En misschien beter niet ,dan praat ik tegen mijn eigen karakters ,wat ik al moeilijk vind met Michael en Gabriël :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    oh ja O.O

    ik laat Lils wel verdwalen straks ofzo x'D hebt ie nog een kans :'D

    ben ik niet lieeeef
    ik wacht tot rowena heeft gereageerd x'D

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 17:10 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Iemand die Gabe's speeltje wilt worden :3 ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Je hebt best heel veel gemist :x ,wat heb je wel nog gelezen ,dan kan ik een samenvatting voor je maken ,totwaar je het niet meer weet ^^


    Emh wel, niks :s


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hmm ,nou de groep kwam toe op een open plek en de meesten begonnen hun tent op te zetten ,aangezien het al een beetje donker begon te worden. Daniel en Jennifer gingen hout rapen en Athene,Stefan en Katherine besloten ze bang te maken en lieten een boom omvallen ,waardoor ze weer terug naar het kamp zijn gevlucht. Mn.Michaelson heeft de wezens echter wel opgemerkt en de hele groep gewaarschuwd dat ze niet alleen of een groep van meisjes ,niet het bos in mochten ,er moet bijna altijd een jongen bij zijn. Nou niet veel mensen luisterden naar hem. Aishlinn en Michael ,willen de mensen helpen en hadden vervain in het kampvuur gegooid ,de eerste nacht was het vollemaan ,waardoor Michael opgesloten zat in de kerker en Larvior en Aishlinn Katherine haar groepje probeerde tegen te houden ,wat een beetje mislukt ,want Kath heeft Daniel al gebeten en hem haar bloedslaafje gemaakt. Lavior is blind geworden en Michael was losgebroken. Doordat Aishlinn dan wolfsbane op hem gegooid had ,is hij wel weer 'normaal' geworden. Damon heeft Denise 'gevonden ' en haar onderdak aangeboden in zijn hutje ,Stefan is daar wel niet al te tevreden mee. De volgende ochtend bekende Mo dat hij iets voor Avah voelde(denk ik :x) en gingen ze het bos in ,volgens mij. Lily ging alleen het bos en Jeremy ook. Lily botste op Finn en Katherine en heeft er een paar blessures aan over gehouden ,die Aurélie voor haar heeft geheeld ,ze heeft Finn een preek gegeven en Katherine is er wat pissig van. Aishlinn en Michael hadden Lily 'gered' ,maar dan stuiten ze op Gabriel ,de stiefbroer(en nieuw personage) van Michael. Als ze hem uiteindelijk weggejaagd hebben ,vind Aishlinn Lily ondankbaar en brengt ze haar naar Katherine ,die bij Gabe stond. Kath bracht Lily terug naar Finn en die heeft Lily dan gebeten ,maar doet nu wel vriendelijk tegen haar. Jeremy en Athene ,zijn aan de praat geraakt en Denise is nog steeds bij Damon. Katherine en Gabe zijn naar het kamp gegaan en zoeken een 'slachtoffer' uit ,maar botsen dan op Cat(ook een nieuw personage) zei is de ex-vriendin van Gabriel en vijand van Katherine. Na een ruzie van scheldwoorden en Cat weggegaan en aan de praat geraakt met Aishlinn en Michael. Stefan was hongerig en zocht een prooi die hij algauw vond, Jennifer was opzoek naar haar vriendinne en krijgt dan 'hulp' aangeboden door hem ,maar algauw weet ze dat het een valstrik is en werd ze gebeten. Mn. Michaelson vond Jennifer en heeft haar terug naar het kamp gebracht op haar te verzorgen. Matt,(ook een nieuw personage ,deze is een geest) is aan de praat geraakt met iemand en dat is het zo'n beetje :'3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    zo boem hele samenvatting :"D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    :'3 hahah ,jep ,ik denk dat het zo ongeveer klopt :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    volgens mij wel :)
    het is hier dood x'D gister was er helemaal niemand xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik wacht nog op een slachtoffer voor Gabe :'3 en de laatste dagen heb ik het nog wat druk ,ik ga zo naar de cinema en over 5 dagen begint school weer voor mij :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mijn school is al begonnen x'D

    hm...

    lils is bij finnian
    en alison praat met spookjongen... of nouja.. praten
    stefan loopt in zijn hut
    en waar daniel is weet ik niet x'D die strompelt ergens rond ofzo x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    mijn school is al begonnen x'D

    hm...

    lils is bij finnian
    en alison praat met spookjongen... of nouja.. praten
    stefan loopt in zijn hut
    en waar daniel is weet ik niet x'D die strompelt ergens rond ofzo x'D


    Katherine was opzoek naar hem :'3 ,hij mag er dus heus bijkomen hoor :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH