• Omg, ik was vandaag op de kermis, en mijn vriendje was daar dus ook, mijn moeder had hem nog nooit gesien enso, en dus een andere vriendin van mij was naa mijn moeder heen gegaan (mijn moeder was met mijn zusje samen) en had haar mijn vriendje aangewezen,
    MIJN MOEDER LOOPT ER DAN OOK NOG EENS HEEN EN ZEGT;
    Hai jij bent Pascal he, ik ben de moeder van Noël O_O
    Ik schaam me dood ! :'( O_o Wat voor moeder heb je dan ?!

    Xx


    Every tear falls down for a reason.

    @ Habx
    Oeh.. ja, das ook wel Kut :X


    Every tear falls down for a reason.

    @ Elien
    Sorry :X Zullen we doen :Y)


    Braaf. :P


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    En nu heb ik hem smst, en nu smst hij niet terug ¬¬'


    Every tear falls down for a reason.

    Ohja tog wel, maa hij begint niet over mijn moeder, moet ik wat zeggen over mijn moeder ofso ? :X


    Every tear falls down for a reason.

    De reactie is helemaal begrijpelijk. Ze heeft hem per slot van rekening nog nooit eerder gezien.
    Noel is trouwens een mooie naam...


    No growth of the heart is ever a waste

    Klopt en hoe hij haar nu ontmoet heeft O_o Ook niet echt een goede eerste indruk xD

    En dankje ^^ Ik vind zelf van niet mja :P


    Every tear falls down for a reason.

    Heeft iemand anders nog tips ofso, zoals wat ik tegen hem kan zeggen ? :$

    Dit is btw geen om hoog schoppen want hij staat nog in actieve topics, dit is pure ongeduldigheid :Y)


    Every tear falls down for a reason.

    'k leef met je mee.
    Mijn oma heeft het ooit in haar kop gekregen om tegen wildvreemde meisjes te gaan praten :/
    En toen kon ze het niet laten om te vragen waar ze naar school gingen, natuurlijk ze gingen naar dezelfde school als mij >.<

    Moest mijn oma zo nodig stoefen en zeggen dat ik en mijn tweelingzus daar ook naartoe gingen...
    Het ergste van al: dat meisje bleek in mijn klas te zitten >< Kreeg ik mooi te horen dat ik zogezegd een schattige oma heb ¬¬

    Hmmm, gewoon zeggen dat het je spijt van je moeder enzo, meer valt er niet te zeggen denk ik...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    @ Rawwwrx3
    Dat van je oma heb ik ook wel vaak met mijn oma xD Ma zo zijn oma's nu eenmaal denk ik xD

    En tja, Miss heb je gelijk ..


    Every tear falls down for a reason.

    @ Rawwwrx3
    Dat van je oma heb ik ook wel vaak met mijn oma xD Ma zo zijn oma's nu eenmaal denk ik xD

    En tja, Miss heb je gelijk ..

    Tjaaah spijtig dat oma's zo zijn x'D
    Nja vind het wel erg dat je moeder dat zomaar doet!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    op zo'n moment zou ik dit doen :
    *doe hand voor ogen* DIE HOORT NIET BIJ MIJ! x]









    don't Worry...Be gay.

    omfg o_o OMG SORRY dat dee ik niet expres o_O
    Sorry :$


    don't Worry...Be gay.

    Arme jij tog.. [dude ik ben het ik had forumban en nu heel ff hierop so weer weg mr moest dringend ff jou berigt plaatsen] da hebk ook ghad met mijn ex-vriendje ging se hele tijd met hem prate enz. egt so irritant ;l


    Assasin.

    omfg o_o OMG SORRY dat dee ik niet expres o_O
    Sorry :$

    Is niets hoor, heb de overige even allemaal verwijderd!:Y)

    Maar back to the story, nja als ik jou was, zo ik echt zóóó kwaad zijn op mijn moeder!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Whaha Patricia xD
    En jaa,ik was er niet bvij, hoor het net pas van me moeder O_o
    @ Dreamer
    Huh, jij nu Ash of Nicol of of xD ? xD Jullie praten hetzelfde ^^ En ik denk Nicol, of iemand anders god ik weet het neit meetr :Y), want Ash geen vriendjes hebten gehad xD En ja dat lijkt me ook irri ja, Maar om zo'n eerste indruk te maken O_o


    Every tear falls down for a reason.