• Ik verveelde me verschrikkelijk dus ik besloot mijn oogkleur te veranderen. Ik vind die blauw/grijs zo mooi, ik ben m'n groene ogen echt een beetje zat af en toe. Het valt zo op.


    klik

    Anyways, zouden jullie je oogkleur willen veranderen?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 22:42 ]


    To infinity and beyond •

    Malfoyes schreef:
    Waarom, groen is juist zo mooi !


    Ik denk dat het met alles wel zo is dat je wat anders wilt. Als je opvallende eigenschappen hebt zoals sproeten of fel groene ogen, dat je iets anders wilt.
    Mensen met krullen willen vaak ook stijl haar en andersom ook. Ik wil juist stijl haar, dus stijl m'n haar zo'n beetje elke dag, of ik stijl en maak dan zelf krullen ^^


    To infinity and beyond •

    Mijn ogen zijn door de jaren heen behoorlijk veranderd van zichzelf... Heel raar. Ik had al baby echt lilakleurige ogen, toen heb ik tot mijn zestiende echt groene ogen gehad en nu is het blauwgroen. (":

    Ik vind lichtbruine ogen het mooiste, zo'n karamelkleurtje.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 23:27 ]


    Chaos is a ladder.

    Hoe verander jij je oogkleur? o-o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je hebt echt mooie ogen hoor. En lichtbruin ogen staat je ook wel.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb groene ogen en ben er blij mee (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben erg blij met mijn oogkleur. Het is een mengelmoesje van blauw/groen/grijs en rondom mijn pupil lichtbruin ^-^. Als ik het mocht veranderen zou ik het zo laten, haha.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb een mix tussen grijs blauw en groen :'D
    Mensen maken altijd ruzie over welke oog kleur ik nou heb xD want het is niet echt een kleur tja...
    En groene ogen zijn prachtig D: Maar blauw staat jou ook goed :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Draculea schreef:
    Ik vind je originele kleur het mooist. (:
    Sorry ik ging je na-apen. Ik verveel me dood namelijk. :'D
    Jonge, als ik regenboog ogen had... omfg fabulous.


    Ik weet niet. Ik kan nu wel zeggen dat ik misschien liever groene ogen had, maar ik weet zeker dat als ik groene ogen had, ik zou zeggen dat ik weer liever een andere kleur zou willen hebben.
    Die regenboogjes staan je echt prachtig, hahaha :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Die wit-achtige zijn awesome ;3 Ik heb groen-grijze ogen met zwarte spikkels. Er zaten eerst geen spikkeltjes in, maar ik heb een 'ongelukje' gehad met vuurwerk dus één oog is gespikkeld.

    Carlisle schreef:
    (...)Die regenboogjes staan je echt prachtig, hahaha :Y)

    Haha misschien is het dan toch tijd om kleurlenzen te gaan dragen. :'D

    Ik wil bruine ogen :') Ik ben daar echt gèk op vooral bij jongens et blond haar


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn oogkleur verandert uit zichzelf:') het is elke dag anders, dus als ik ergens mijn oogkleur moet invullen, vraag ik het eerst aan iemand welke kleur het is. Het blijft wel tussen Groen-Grijs-Blauw en soms een beetje bruin schommelen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nee, ik zou het niet willen veranderen. Maar ja, als het echt zou moeten, zou ik mijn babyblauwe ogen weer terug willen. Die zijn verkleurt naar groen, maar met groen ben ik ook wel blij.


    26 - 02 - '16

    Appa schreef:
    Hoe verander jij je oogkleur? o-o.


    & de eerste is wel mooi


    I'm a girl in the world

    Ben er blij mee ik heb donker lichtbruin kleur haar met plukjes blond. Sommige plukken donker ander licht ander blond, van me zelf en ik heb donker bruine ogen en bij mijn iris groene stipjes. Als ik me verveel ga ik naar mn oog kyken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan