• Ik verveelde me verschrikkelijk dus ik besloot mijn oogkleur te veranderen. Ik vind die blauw/grijs zo mooi, ik ben m'n groene ogen echt een beetje zat af en toe. Het valt zo op.


    klik

    Anyways, zouden jullie je oogkleur willen veranderen?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 22:42 ]


    To infinity and beyond •

    Ik wil echt felblauwe ogen, altijd al gewild. Ik heb van mezelf wel redelijk blauwe ogen, maar niet blauw blauw ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind mijn ogen wel leuk zo, ze verkleuren vanzelf telkens een beetje hihih. Mijn ogen zijn groenblauw van kleur, ergens is ook geel terug te vinden maar dan moet je goed kijken, of wachten tot ze in een verkleurfase zitten hihi
    Mijn rechteroog is ook verschillend van mijn linker. ^^

    Vind de combi van mij ook wel leuk, mijn originele haarkleur is bruinachtig en dan heb ik van die lichte ogen. Nu ik het zwart geverft heb vind ik mijn ogen alleen maar cooler uitkomen hahah

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 10:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben er nog steeds niet uit welke kleur ik heb. Op sommige foto's lijkt het helderblauw, op andere weer hartstikke groen :/


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Ik ben er nog steeds niet uit welke kleur ik heb. Op sommige foto's lijkt het helderblauw, op andere weer hartstikke groen :/

    Ik heb er soms ook wel moeite mee hahah. Dit zijn mijn ogen op dít moment en ik kom er niet uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn ogen zijn bruin-groen, en ik zou ze liever gewoon groen hebben (:

    Anyway, jouw ogen zijn van nature ook hartstikke mooi!


    Nypmh > Yaspis

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ik heb er soms ook wel moeite mee hahah. Dit zijn mijn ogen op dít moment en ik kom er niet uit.



    Zoiets heb ik dus ook.
    Wat ik wel leuk vind aan mijn ogen is dat er om de pupil een geel bliksempatroon heen zit.
    /\/\/\/\/


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    (...)

    Zoiets heb ik dus ook.
    Wat ik wel leuk vind aan mijn ogen is dat er om de pupil een geel bliksempatroon heen zit.
    /\/\/\/\/


    Haha heb ik ook om die rechter. Zie je ook wel hehe. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind groene ogen juist heel mooi!
    Mijn ogen hebben zo'n vage mix van blauw, groen en grijs.
    Soms zijn ze meer blauw, soms meer groen. Maar meestal gewoon grijs-ish. En dat vind ik prima. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Father schreef:
    Ik wil echt felblauwe felgroene ogen, altijd al gewild. Ik heb van mezelf wel redelijk blauwe groene ogen, maar niet blauw blauw groen groen ;c


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb het Syndroom van Waardenburg, waardoor ik 2 verschillende ogen heb. Ik heb al blauw gehad - die is nu groen geworden en aan de andere kant heb ik een bruin oog en daar ben ik gewoon tevreden mee of course, aangezien het weinig voorkomt.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Pom schreef:
    Nee, ik zou het niet willen veranderen. Maar ja, als het echt zou moeten, zou ik mijn babyblauwe ogen weer terug willen. Die zijn verkleurt naar groen, maar met groen ben ik ook wel blij.


    Ik heb nu dofgroene ogen, met in één oog één spikkel bruin. Weird. Haha.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Requille heb ik dat dan ook?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Requille heb ik dat dan ook?


    Wordt ook wel Heterochromia genoemd. Maar de jouwe zien er vrij hetzelfde uit, vind ik. Mensen met Heterochromia, of het Syndroom van Waardenburg, hebben meestal echt twee verschillende oogkleuren, terwijl die van jou eerder verschillende groentinten zijn.

    Tenminste, volgens mij.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Vlahos schreef:
    Requille heb ik dat dan ook?


    Mensen met heterochromia hebben totaal 2 verschillende kleuren. Als ik huil bijvoorbeeld heb ik 1 felgroen oog en 1 donkerbruin oog.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Mensen met heterochromia hebben totaal 2 verschillende kleuren. Als ik huil bijvoorbeeld heb ik 1 felgroen oog en 1 donkerbruin oog.


    Hmm, maar als ik huil word bij mij ook één oog echt gewoon gifgroen en die ander blauw. Maar kan gewoon zijn hahah. Lijkt me wel goed om ECHT twee verschillende ogen te hebben. Bij mij heeft een van mijn ogen bruin erbij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.