• Ik verveelde me verschrikkelijk dus ik besloot mijn oogkleur te veranderen. Ik vind die blauw/grijs zo mooi, ik ben m'n groene ogen echt een beetje zat af en toe. Het valt zo op.


    klik

    Anyways, zouden jullie je oogkleur willen veranderen?

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 22:42 ]


    To infinity and beyond •

    Vlahos schreef:
    (...)

    Hmm, maar als ik huil word bij mij ook één oog echt gewoon gifgroen en die ander blauw. Maar kan gewoon zijn hahah. Lijkt me wel goed om ECHT twee verschillende ogen te hebben. Bij mij heeft een van mijn ogen bruin erbij


    Kan wel, dat daarom je oog wat blauwer lijkt wanneer het traant? :')
    Mijn ogen zien er overdags gewoon zo uit:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb donkerbruine ogen. Soms zou ik wel lichte ogen willen, zoals bv. grijs, omdat ik dat prachtig vind bij donker haar. Maar uiteindelijk ben ik wel heel blij met mijn eigen oogkleur.


    Tell me about it, stud.

    Requille schreef:
    (...)

    Kan wel, dat daarom je oog wat blauwer lijkt wanneer het traant? :')
    Mijn ogen zien er overdags gewoon zo uit:


    Woah, gaaf!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Requille schreef:
    (...)

    Kan wel, dat daarom je oog wat blauwer lijkt wanneer het traant? :')
    Mijn ogen zien er overdags gewoon zo uit:


    Uhh of ik ben scheel maar ik zie niet heel erg veel verschil :$


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Uhh of ik ben scheel maar ik zie niet heel erg veel verschil :$


    Denk dat het aan je beeld resolutie ligt, als ik hier thuis van laptop wissel zie ik bij de ene laptop het duidelijker dan bij de andere. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Denk dat het aan je beeld resolutie ligt, als ik hier thuis van laptop wissel zie ik bij de ene laptop het duidelijker dan bij de andere. :')


    Hmm, kan het zijn heheh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind mijn groene ogen best wel mooi, er zit grijs en bruin door heen. n.n
    Ik zou best wel eens blauw of bruin willen hebben, gewoon om te kijken of die kleur leuk staan.