• Yeah y'all know.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

     Nialler. Zodra het rustig is zal het veel gemakkelijker zijn dat beloof ik'  hij kijkt me even aan. ' maar wat als Liam niet meer uit coma komt. Ik kan niet meer zondee hem. En als ze het thuis weren gaar het gepest akleen maar erger worden en mijn broer gaat ook lasr krijgen omdat mijn familie her Ccepteerd' snik ik oversruur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'Denk daar eerst baar niet aan' begin ik. Ik weet even niet wat te zeggen. Hij kan zijn gevoelens ook lastig opzij zetten. 'En als dat gebeurt... Dan heeft God het zo gewild. Dan heeft hij Liam daarboven nodig en... Jij bent zo geweldig dat God zeker voor je zal zorgen' leg ik uit. Nouja ik orobeer het. Ik probeer alleen maar te helpen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    'denk daar maar niet aab En als dat gebeurt... Dan heeft God het zo gewild. Dan heeft hij Liam daarboven nodig en... Jij bent zo geweldig dat God zeker voor je zal zorgen' ik nik zwajjes rn knuffwl hem. 'dankje loy'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'Geen probleem' fluister ik in zijn oor. Het is nieuw voor me dat ik mensen zo kan helpen, maar ik vind het wel prima. Ik ben blij dat ik hem een beetje kan steunen nu zijn...beste vrienden weg zijn. 'Dit gedoe was allemaal wel wat druk. Kom, laten we wat gaan eten' zeg ik met een lachje als ik voorzichtig aanstalten maak om op te staan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    ' geen probleem komaten we gaan eten' stelt hij voor waardoor ik zwak glimlach. 'ik heb honger ja' zeg ik en trek nog snel een sweater aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis

    Ik wacht op hem (niet aan het kijken naar hem natuurlijk) en vervolgens loop ik voor hem de tent uit. Mijn ogenmzoeken meteen de eettafel en ik pak er een broodje weg om op te peuzelen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    Est vrolijker ren ik naar het eten en al smel hen ik vijf broodjes op en bak er nog ren paar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Danny:

    Ik kijk om me heen en zie daar ook Niall en Louis verschijnen. Ik loop naar ze toe en pik ook even wat broodjes mee.''Jongens' zeg ik met een vollen mond. 'We verhuizen naar bungalows verderop' mompel ik verder.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nil
    Ik knik naae Danny en zucht hard. Ik prop nog zeven broodjes naar binnen en blijf eten. Ik woubmijn verdriet eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Terwijl Niall vanalles naar binnen aan het eten is neem ik een broodje en ga zitten. Ik staar afwezig voor me uit en neem af en toe een hap van mijn broodje. Mijn gedachten dwalen al snel af naar Harry. En dank bedenk ik me dat er best veel gebeurt is. Als in ongelukken. Hoe kan dat? Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat het hier vervloekt is. Maar er moet overal wel een reden voor zijn.toch?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Zayn:

    'Babe, is het erg als ik je niet helemaal volg?' vraag ik na haar verhaal. Ik lach kort en zeg dan: 'Maar het klinkt allemaal super. Wijfie jij maakt de beslissingen maar ik vertrouw wel op je'. Met een glimlach kijk ik haar aan maar voor ik het weet stopt de auto al. De tijd vliegt ook voorbij als ik met Emma ben. We stappen uit en ik pak meteen mijn en haar spullen uit de kofferbak. Ik draai me om en loop bijna tegen iemand op. 'Zijn jullie de kampeergroep?' vraagt ze vriendelijk. 'Ja, Ik ben Zayn Malik en dat is Emma....Emma. En U bent?' vraag ik. 'Taylor, aangenaam'. Ze wil handen schudden met me maar ziet dat ik de koffers vastheb. Net als ze naar Emma wil gaan zet ik een koffer neer en schud haar hand. Dan schiet het door mijn hoofd en ik kijk haar wantrouwend aan. 'Heeft U ook een achternaam?' vraag ik zo beleefd mogelijk. ' Maar Natuurlijk. Sty- Ik bedoel Simmons' stamelt ze. Ik zucht opgelucht en ze loopt naar Emma om haar een hand te geven. 'Zal ik jullie naar jullie bungalows begeleiden?' vraagt ze en ik knik om vervolgens de koffers weer op te pakken.

    (Eef, je kan 'Taylor Simmons' wel redelijk besturen)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Eenmaal aangekomen bij de luxe bungelo voor de helegroep is laat ik m'n koffers "vallen" en loop wat meer vooruit ' het is prachtig' breng ik verwonderd uit. Er is een grote slaapkamer met 2persoons hoogslapers. En die staan dan allemaal tegen elkaar aan en er staan dan nog aan beide kanten de zelfde bedden in de lengte tegen de muur ( dus overal daar staan tegen de muur aan 2persoonsbedden ooit bij mtv cribs gezien!) Na de hele bungelo gezien te hebben heb ik het gevoel of ik nog steeds muggen vang. ' Zoude wij misschien onze naar onze 2persoonbung bungelo mogen zien? ' Vraag ik beleefd ze draait zig om en wij volgen haar. Ik druk bij Zayn een kus op zijn mondhoek. 'Ikhouvanjeschat' fluister ik bij zijn oor.
    'We zijn der!" Zegt Taylor entusjast.
    ' Jaa hier willen we absoluut in!' Zeg ik voor ons beide zayn knikt instemment. Taylor is weer weg gegaan en ik lig nu tegen zayn zijn borst. ' Ik ben zo moe!' Zegt ik terwel ik geewl en even me ogen dicht doe.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Ik knik. Ik ben ook wel een beetje vermoeid. 'Wel even lekker dat we en eigen bungalow hebben' fluister ik in Emma haar oor. Mijn hoofd gaat vervolgens ietsje omhoog en mijn neus ligt nu tegen haar haren. Ik sluit even mijn ogen en geniet van de stilte, maar vooral met het moment met Emma. 'We kunnen vanavond vroeg gaan slapen? Als je wilt? Of wil je nog iets gaan doen? Zeg het maar' vraag ik na een tijdje stilte.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik geniet van het momend bij Zayn.
    'Vroeg slapen is goed schat, ik heb alleen wel honger, zoude we eerst even wat eten bij die snackbar hier kunnen afhalen?' Ik sta op en pak me geld ' pizza of snackbar?' Ik knik. ' Kun jij de tafel dekken? Of wil je mee?'Vraag ik aan hem.



    (Koooortt haha)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    Ik loop naar aar toe en sla een arm om haar heen. Ik pak het geld uit haar hand en leg het op de tafel neer. 'Wat nou als we gewoon wat bestellen' stel ik voor met ene lachje. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en kijk haar vragend aan. Ik wil zo weinig mogelijk momenten met Emma missen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3