• Life is a game made for everyone.
    I don't know where the journey will end, but I know where it starts.

    ~ Wake Me Up, Avicii.



    At a warm summer evening, when eight friends decide to go swimming, there is a strange silence. But the eight teenagers don't notice it by their cheerful conversations and jokes. Without hesitation, they do what they always do when they go swimming: Jumping off the cliff into the water. But when they come above, the world looks different. Slowly but surely they find out where they are now. It's a game, a famous game. Everyone knows how to play it. They thought so. The rules have been changed. They have twenty days to win this game and be able to return to their own lifes. Otherwise the game is forever over.

    Ik ben niet super goed in Engels, staan er fouten in het bovenstaande stukje, dan zou het fijn zijn als je me dat eventjes zou willen melden dan kan ik het aanpassen. Thanks. ^^

    Vertaling: Op een warme zomeravond, besluiten acht vrienden om te gaan zwemmen. Er heerst een vreemde stilte. Maar de acht jongeren merken het niet door hun vrolijke gesprekken en grappen. Zonder aarzeling, doen ze wat ze altijd doen als ze gaan zwemmen: Ze springen van de klif in het water. Maar als ze boven water komen, ziet de wereld er anders uit. Langzaam maar zeker ontdekken ze waar ze terecht zijn gekomen. Het is een spel, een bekend spel. Iedereen weet hoe het te spelen. Denken ze. De regels zijn veranderd. Ze hebben twintig dagen de tijd om dit spel te winnen en terug te kunnen keren naar hun eigen leven. Anders is het spel voor altijd voorbij.


    Wat dus de bedoeling is van de RPG (LEES DIT GOED DOOR):
    Acht jongeren tussen de 15 en 18 jaar, 4 jongens en 4 meisjes, komen in het spel The Sims terecht. Hun leven gaat nog precies hetzelfde, ze hebben dezelfde klasgenoten, dezelfde ouders, leven in dezelfde omgeving, maar alles gaat toch ook weer anders. Als je The Sims kent, weet je dat de tijd daar sneller gaat. Binnen 18 dagen ben je bijvoorbeeld van tiener in een volwassene veranderd. Daarna ben je bejaard en dan sterft jouw Sim. Dit alles duurt zo'n 50 dagen. In deze RPG duurt het leven van tiener tot 'dood' 20 dagen. Deze acht jongeren zullen dan ook na 20 dagen in dit spel sterven. Hier komen ze niet direct achter natuurlijk. Hoe ze weer terug kunnen komen in hun eigen leven, zodat alles weer normaal is? Ze moeten wensen vervullen en uitdagingen voltooien. Per wens krijg je een aantal punten, net zoals in het echte spel. Ik(Years) verzin aan de hand van de karakters van jullie personages de wensen. Jullie mogen daar best mee helpen dat is leuker. (: Maar pas als iedereen op de 5.000 wenspunten zit, kunnen ze terug naar hun eigen leven.
    Houd alles realistisch, niet iedereen weet natuurlijk zo makkelijk wensen of uitdagingen te vervullen.


    Rollen:
    - Jade Deep || Years [Page 1]
    - Ayla Gladice Finnegan || Skull [Page 5]
    - Aurélie Ivahni Quinn || Faisean [Page 6]
    - Brianna Charélynn Bowe. || Maberu [Page 5]
    - Daniël Smith || MusicFreakx [Page 2]
    - Chris Freeman || Shwatsonlock [Page 3]
    - Tyler Deep || Celebration [Page 4]
    - Dustin Morris || xCinta [Page 4]

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd(15-18 jaar):
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Hekel aan:
    Houdt van:
    Extra:

    (Bij hekel aan en houdt van: denk aan bepaald eten, sport, lievelingskleur, hobby's, etc.)




    Er zijn geen rollen meer over.





    Regels:
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's. (dat zijn perfecte personages)
    - Schrijf posts van minstens vijf regels.
    - Probeer regelmatig te posten, lukt dat even niet meld het dan. Het is niet de bedoeling dat je langer dan een week weg zult zijn aangezien deze RPG snel zal lopen. (Ben je niet actief in de RPG en gaat dat niet vooruit als je gewaarschuwd wordt, dan laat ik een ander je personage overnemen. Geen uitzonderingen, sorry.)
    - Bestuur andermans personage niet.
    - Alleen ik(Years) of als ik even niet online ben, Go, maken de nieuwe topics aan.
    - Offtopic in het praattopic. (wordt aangemaakt zodra Topic 1 start)
    - Houd je aan de verhaallijn.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Natuurlijk de huisregels van Q.
    - Last but not least: Have fun.

    Lees de regels goed door en bedenk of je je er aan kunt houden voordat je aan deze RPG begint.






    RPG door Years, met hulp van Go.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 16:33 ]


    :)

    Naam: Tyler Deep
    Leeftijd(15-18 jaar): 17 jaar
    Geslacht: Jongen
    Uiterlijk:


    Karakter: Tyler is opgewekt en ziet meestal overal wel het positieve in. Hij heeft een hekel aan ruzie en als er ruzie is in de groep probeert hij dat zo snel mogelijk op te lossen. Ook als hij zelf verder niets met de ruzie te maken heeft. Ook is Tyler erg zorgzaam. Vooral naar zijn jongere zusje Jade toe, die ook in de vriendengroep zit. Net als Jade vindt hij het leuker om met vrienden rond te hangen dan met de rest van hun familie. Tyler is rustiger dan zijn zusje en is goed in geheimen bewaren. Hij is meer de vertrouwenspersoon in een groep.
    Hekel aan: Ruzie, chinees eten,
    Houdt van: Pizza, basketbal, cola, blauw, muziek (hij drumt)
    Extra: -

    Nog steeds niet helemaal af, maar mn zus zit te zeuren dat ik al te lang achter de laptop zit(A)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 18:44 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Naam: Tyler Deep
    Leeftijd(15-18 jaar): 17 jaar
    Geslacht: Jongen
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Hekel aan:
    Houdt van:
    Extra:

    Ik maak hem zo af, want we gaan nu eten^^
    Ik vind hem niet echt op 17 lijken (Maar dat is mijn mening.. Ìn een tv-progamma is hij ook 23 ofzo.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik een jongen reserveren?


    imperfection is beauty

    xCinta schreef:
    Mag ik een jongen reserveren?

    Jup.

    En dat was de laatste :3


    :)

    Faisean schreef:
    (...)Ik vind hem niet echt op 17 lijken (Maar dat is mijn mening.. Ìn een tv-progamma is hij ook 23 ofzo.

    Klopt, maar Holes vroeg of ik hem als uiterlijk wou doen, omdat hij in die serie ook een Tyler speelt^^
    Ik zal wel ff kijken of er ook een foto van hem is waar hij jonger lijkt&anders kies ik wel iemand anders

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 18:22 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Naam: Tyler Deep
    Leeftijd(15-18 jaar): 17 jaar
    Geslacht: Jongen
    Uiterlijk:


    Karakter: Tyler is opgewekt en ziet meestal overal wel het positieve in. Hij heeft een hekel aan ruzie en als er ruzie is in de groep probeert hij dat zo snel mogelijk op te lossen. Ook als hij zelf verder niets met de ruzie te maken heeft. Ook is Tyler erg zorgzaam. Vooral naar zijn jongere zusje Jade toe, die ook in de vriendengroep zit. Net als Jade vindt hij het leuker om met vrienden rond te hangen dan met de rest van hun familie. Tyler is rustiger dan zijn zusje en is goed in geheimen bewaren. Hij is meer de vertrouwenspersoon in een groep.
    Hekel aan: Ruzie, chinees eten,
    Houdt van: Pizza, basketbal, cola, blauw, muziek (hij drumt)
    Extra: -

    Nog steeds niet helemaal af, maar mn zus zit te zeuren dat ik al te lang achter de laptop zit(A)

    Haha behalve de muziek het tegenovergestelde van zijn zusje ;]


    :)

    Naam: Dustin Morris
    Leeftijd(15-18 jaar): 17
    Geslacht: mannelijk
    Uiterlijk:


    Karakter: Dustin is over het algemeen een heel nieuwsgierig persoon. Als hij er eenmaal achter komt dat er iets mis is, wil hij meteen weten wat. Hij is dan ook totaal niet van het liegen. Ook is hij heel meelevend met de personen om hem heen, en probeert ook alles te doen om hen gelukkig te maken.
    Verder is Dustin over het algemeen erg leergierig. Hij kan maar nooit genoeg over een onderwerp weten. Dustin is vaak heel spontaan, maar dat was hij vroeger nooit. Als kind was hij verlegen en had hij weinig vrienden.
    Hekel aan: Mensen die boos zijn, vooroordelen, schelden
    Houdt van: Muziek, kunst, nieuwe dingen, vrienden, zwemmen, chocola(<3)
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 10:55 ]


    imperfection is beauty

    Iedereen heeft nog tot zaterdag om de rol aan te maken.
    Dan kunnen we dit weekend beginnen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:12 ]


    :)

    Dat is wel zo fijn, omdat school over twee weken begint.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    Dat is wel zo fijn, omdat school over twee weken begint.

    Voor mij volgende week vrijdag al. D:
    En iedereen heeft al 4 dagen de tijd gehad om een rol te maken, dat is al heel veel dus dan kan het zaterdag, na 7 dagen, zeker al wel klaar zijn.


    :)

    Go is nu Skull.

    BENTE IK HEB EINDELIJK EEN GOLDEN MEMBERSHIP *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wait, wut. Ik dacht dat ik mijn rol hier al ingevuld had. (no_chears)

    Ach, die komt er aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Congrats Melissa. -.- xD
    Mn ouders zouden het nevernooit goed vinden als ik credits zou kopen voor een site, dus ik moet ze proberen te winnen. Maar k heb geen inspiratie voor een quiz of SA. D:

    En snel je rol invullen jij (:


    :)

    De sms-functie is weer beschikbaar, dus ik heb het via mijn telefoon gedaan. Dat is mijn eigen geld, dus ik mag weten wat ik er mee doe.
    Moet alleen nu wel opwaarderen want ik heb nog maar negentien cent :W

    + Wat zou je er van vinden om op freerunnen te gaan?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Skull schreef:
    De sms-functie is weer beschikbaar, dus ik heb het via mijn telefoon gedaan. Dat is mijn eigen geld, dus ik mag weten wat ik er mee doe.
    Moet alleen nu wel opwaarderen want ik heb nog maar negentien cent :W

    + Wat zou je er van vinden om op freerunnen te gaan?

    Nicee een golden memebership^^
    Btw freerunnen is echt awesomeee! :D


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .