• Hallo allemaal!
    Voor ons verhaal Things we can hold hebben we nog een paar vrije rollen over!
    Aub laat een reactie met de volgende informatie achter:

    Naam:
    Voornaam:
    Doopnamen:
    Geboorteplaats:
    Geboortedatum:
    Zoon/dochter van:
    Kinderen?:
    Job:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Hobbies:


    Ik heb nog openstaande rollen voor:

    Ex-vriendje van Marlyn (en vader van Abby) -hij moet bruine ogen hebben
    Beste vriendin van Marlyn
    Beste vriend van Marlyn
    Een onbekende die Marlyn ontmoet in Londen
    Vriendje van Laura, Marlyn's zusje van 15
    Babysitter van Abby
    Vriendin van Harry
    Meisje dat Louis hart probeert te veroveren



    Als je interessen hebt in het verhaal, hier is de link!: Things we can hold -Louis Tomlinson

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 17:50 ]


    Made in China

    Mijn topics, ik ga zo wel maken :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amliande schreef:
    Mijn topics, ik ga zo wel maken :3


    dankje <3


    Made in China

    Nestroy schreef:
    Hallo allemaal!
    Voor ons verhaal Things we can hold hebben we nog een paar vrije rollen over!
    Aub laat een reactie met de volgende informatie achter:

    Naam:
    Voornaam:
    Doopnamen:
    Geboorteplaats:
    Geboortedatum:
    Zoon/dochter van:
    Kinderen?:
    Job:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Hobbies:


    Ik heb nog openstaande rollen voor:

    Ex-vriendje van Marlyn (en vader van Abby) -hij moet bruine ogen hebben
    Beste vriendin van Marlyn
    Beste vriend van Marlyn
    Een onbekende die Marlyn ontmoet in Londen -wordt later een vriendin en wellicht het vriendinnetje van een van de jongens
    Vriendje van Laura, Marlyn's zusje van 15
    Babysitter van Abby
    Vriendin van Harry
    Meisje dat Louis hart probeert te veroveren



    Als je interessen hebt in het verhaal, hier is de link!: Things we can hold -Louis Tomlinson


    Made in China

    Ex-vriendje van Marlyn (en vader van Abby)

    Naam: Jeffrey Dimitri Warren
    Voornaam: Jeffrey
    Doopnamen: Dimitri
    Geboorteplaats: Zaandam
    Geboortedatum: 18 oktober 1991 (21)
    Zoon van: Arnout Jens Warren en Tatjana Warren- Ovlov
    Kinderen?: Abby
    Job: Vrachtwagenchauffeur
    Uiterlijk:


    Ibrahim Afellay
    Karakter: Jeffrey komt over als een rustige, aardige jongen, maar als je hem beter kent is niks minder waar. Jeffrey is een ongeduldig en opvliegerig jongeman, als iets niet gaat zoals Jeffrey het wilt, dan kun je beter uit zijn buurt blijven. Jeffrey heeft ook zijn lieve kanten, maar die bewaard hij voor de vrouwen.
    Hobbies: Gamen, voetballen en uitgaan.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bakkali schreef:
    Ex-vriendje van Marlyn (en vader van Abby)

    Naam: Jeffrey Dimitri Warren
    Voornaam: Jeffrey
    Doopnamen: Dimitri
    Geboorteplaats: Zaandam
    Geboortedatum: 18 oktober 1991 (21)
    Zoon van: Arnout Jens Warren en Tatjana Warren- Ovlov
    Kinderen?: Abby
    Job: Vrachtwagenchauffeur
    Uiterlijk:


    Ibrahim Afellay
    Karakter: Jeffrey komt over als een rustige, aardige jongen, maar als je hem beter kent is niks minder waar. Jeffrey is een ongeduldig en opvliegerig jongeman, als iets niet gaat zoals Jeffrey het wilt, dan kun je beter uit zijn buurt blijven. Jeffrey heeft ook zijn lieve kanten, maar die bewaard hij voor de vrouwen.
    Hobbies: Gamen, voetballen en uitgaan.



    Super dank je! ik ga hem zeker gebruiken <3


    Made in China

    Graag gedaan :) Tof dat je het gaat gebruiken :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mag ik de vriendin van Harry invullen ;)


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    GwenxVeer schreef:
    Mag ik de vriendin van Harry invullen ;)


    Mag altijd :D


    Made in China

    Naam: Noa Jade Wakefield
    Voornaam: Noa
    Doopnamen: Jade
    Geboorteplaats: London
    Geboortedatum: 5 juli 1994
    Zoon/dochter van: Clarissa Madelyn Wakefield-Thompson en Joey Bradley Wakefield
    Kinderen?: /
    Job: Danseres

    Uiterlijk:


    Karakter: Noa is een zorgzame, lieve meid, die meestal verlegen is op de eerste momenten, maar zodra ze iemand beter kent wordt ze vaak gezien als een hyper meisje, en is er nog weinig over van de ooit zo verlegen Noa. Maar haar leven bestaat niet alleen uit mooie kanten. Noa is zeer naïef, wat haar soms in nare situaties brengt
    Hobbies: dansen en bakken




    vriendin van Harry

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 14:04 ]


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Vriendin Harry
    Naam: Charlotte Ann Waneright.
    Voornaam: Charlotte. Maar haar vrienden noemen haar vaker Char, Lott, Lottie.
    Doopnamen: Ann. Stiekem heeft ze een hekel aan die naam.
    Geboorteplaats: Manchester.
    Geboortedatum: 14 Augustus 1995. Ze word dit jaar dus 18 jaar.
    Zoon/dochter van: Alicia Lily Waneright-Grace en Kay Reuben Waneright.
    Kinderen?: Nope, ze heeft nog geen kinderen.
    Job?: Ze heeft een baantje bij Nando's.

    Uiterlijk:


    Karakter: Charlotte is erg verlegen. Maar als je haar beter kent, is ze erg hyper. Ze is ook erg onzeker over haar uiterlijk. Daarom probeert ze de laatste mode te volgen, wat soms voor hilarische momenten zorgt. Ook is ze erg behulpzaam, en ze kan er niet tegen als andere mensen niet blij zijn. Daarom probeert ze het altijd iedereen naar hun zin te maken. Charlotte is gek genoeg wel snel op haar tenen getrapt. Als je iets zegt waar zij het niet mee eens is, zegt ze wel altijd wat zij vind. Tenminste, als je een vriend van haar bent. Anders is ze, zoals ik al had gezegd; erg verlegen.
    Hobbies:
    Ze houdt ontzettend veel van sporten. Voetbal en atletiek zijn haar favoriete sporten. Ze kan het blijkbaar ook erg goed, ze is gescout voor de Engelse voetbalclub 'Manchester United'. Of ze het aanbod aan neemt, is de vraag. Ook houd ze enorm van zingen en dansen. Dat kan ze eigenlijk iets minder goed...

    Ik hoop dat het zo goed is!
    x


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    Vriendin Harry
    Naam: Charlotte Ann Waneright.
    Voornaam: Charlotte. Maar haar vrienden noemen haar vaker Char, Lott, Lottie.
    Doopnamen: Ann. Stiekem heeft ze een hekel aan die naam.
    Geboorteplaats: Manchester.
    Geboortedatum: 14 Augustus 1995. Ze word dit jaar dus 18 jaar.
    Zoon/dochter van: Alicia Lily Waneright-Grace en Kay Reuben Waneright.
    Kinderen?: Nope, ze heeft nog geen kinderen.
    Job?: Ze heeft een baantje bij Nando's.

    Uiterlijk:


    Karakter: Charlotte is erg verlegen. Maar als je haar beter kent, is ze erg hyper. Ze is ook erg onzeker over haar uiterlijk. Daarom probeert ze de laatste mode te volgen, wat soms voor hilarische momenten zorgt. Ook is ze erg behulpzaam, en ze kan er niet tegen als andere mensen niet blij zijn. Daarom probeert ze het altijd iedereen naar hun zin te maken. Charlotte is gek genoeg wel snel op haar tenen getrapt. Als je iets zegt waar zij het niet mee eens is, zegt ze wel altijd wat zij vind. Tenminste, als je een vriend van haar bent. Anders is ze, zoals ik al had gezegd; erg verlegen.
    Hobbies:
    Ze houdt ontzettend veel van sporten. Voetbal en atletiek zijn haar favoriete sporten. Ze kan het blijkbaar ook erg goed, ze is gescout voor de Engelse voetbalclub 'Manchester United'. Of ze het aanbod aan neemt, is de vraag. Ook houd ze enorm van zingen en dansen. Dat kan ze eigenlijk iets minder goed...

    Ik hoop dat het zo goed is!
    x


    Sorry om te melden, maar ik heb een dag daarvoor al een rol ingevuld als HARRY'S VRIENDIN


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    GwenxVeer schreef:
    (...)

    Sorry om te melden, maar ik heb een dag daarvoor al een rol ingevuld als HARRY'S VRIENDIN



    Ik heb nooit gezegd dat ik de eerste pak, ik bespreek samen met mijn co-writer welke de beste is


    Made in China

    Ik wil ook een rol invullen, de beste vriendin van de hoofdpersoon of de vriendin van Harry!


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Een onbekende die Marlyn ontmoet in Londen

    Naam:
    Gigi Amelia Guyher
    Voornaam: Gigi
    Doopnamen: Amelia
    Geboorteplaats: Bristol
    Geboortedatum: 1 oktober 1995
    Zoon/dochter van: Brian James Guyher en Maria Stacey Guyher
    Kinderen?: nee
    Job: Doet de bediening in een cafeetje

    Uiterlijk:


    Bella Thorne
    Karakter: Gigi is een zorgzame en behulpzame meisje. Ze denkt goed na voordat ze iets doet. Gigi is een erg opgewekt meisje, ze lacht vaak en vrolijkt iedereen op met haar vrolijke lach. Ze is wel erg onzeker. Gigi vertrouwt mensen niet snel, ze is vroeger gepest wat daarvoor heeft gezorgd. Ze is niet meer het naïeve meisje van vroeger.
    Hobbies: Creatief zijn, hardlopen en volleyballen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Vriendin Harry of onbekende die Abby ontmoet.
    Naam: Amy
    Voornaam: Amelia
    Doopnamen: Victoria Louise Amelia Davids
    Geboorteplaats: Hastings, Engeland.
    Geboortedatum: 13-11-1994
    Zoon/dochter van: James Davids en Leanne Davids
    Kinderen?: Nee.
    Job: Haar vader heeft een filiaal van Starbucks en werkt daar soms als ze daar zin in heeft.
    Uiterlijk:


    Amy is een meisje met afwisselende stijlen. Soms is ze gewoon lui en wilt ze het liefst in een sweater en leggings rondlopen, maar soms is ze echt modieus bezig en doet dan alles om haar dag te maken van haar kleding. Ze heeft lenzen, maar draagt soms haar bril.
    Karakter: Amy is een hyperactief meisje die soms mensen te snel gelooft. Ze zegt soms nare dingen over iemand, maar dan heeft ze de minuut erna er al spijt van. Ze ontmoet graag nieuwe mensen en leert nieuwe nieuwe dingen. Amy gaat dan ook graag op vakantie naar onbekend gebied, een land waar ze nooit is geweest. Ze is erg standvastig van haar beslissingen en keert absoluut niet van onderwerp.
    Hobbies: Zingen, ze wilt ooit een zangeres worden. Koken is ook een grote hobby van haar.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 16:49 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.