• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 6de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - SeaWaves

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.




    topic 7

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:41 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    -Nevermind-

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 23:01 ]


    Little do you know

    [ even heel eerlijk nu, ik snap er echt helemaal niks meer van..?]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    Geeft nieet :'D
    Lol, als iedereen het al weet is het niet leuk meer ^^
    Maargoed, Mabel is naar de woonkamer gegaan, met een glas water naar de keuken, laat haar niet gevolgd worden please :')
    Zometeen kan iedereen de woonkamer inkomen x'D


    Ik zal niet komen maar ik wil wel even duidelijk maken dat je niet al een heel verhaal kan gaan verzinnen want maak dan een verhaal met zijn tweën en jullie konden ook gewoon zeggen. -Zou iedereen die in de keuken zit even weg gaan ofzo.
    Ik weet dat ik nu best als een bitch klink maar het irriteerd mij een klein beetje aangezien dit ook in andere rpg's gebeurd waar ik in mee speel en het word irritant.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik speel alleen dit rpg???
    en the woods en daar speel jij niet??? o.O
    en hiervoor speelde ik geen enkel rpg??? o.O


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    [ even heel eerlijk nu, ik snap er echt helemaal niks meer van..?]


    Ik heb Mabel verhuisd naar de woonkamer :')

    en Daisy, ik verzin niet al een heel verhaal..
    en ja, sorry hoor maar ik heb het niet door gehad dat er iemand in de keuken was, aangezien ik dacht dat iedereen nog in de woonkamer was :')


    Little do you know

    ik ga lappie afsluiten tandenpoetsen enz. heb hier geen zin meer in. Ben over een paar minuten terug op me mobiel zie dan wel wat ik neerschrijf


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laat maar, ik verwijder Mabel wel :c
    Heb er ook geen zin meer in.


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    Ik speel alleen dit rpg???
    en the woods en daar speel jij niet??? o.O
    en hiervoor speelde ik geen enkel rpg??? o.O


    Ik bedoel niet alleen jij. Ik doe aan meerdere rpg's mee en daar gebeurt gewoon dat dan 2 mensen al een heel ding in gedachte hebben en dan als iemand anders even bij die 2 ofzo in de buurt komt al hellemaal afgekat word of zegt dat die het gele idee verpest. Dat is gewoon weg irritant aangezien er ook meer mensen mee doen en in een rpg kan alles gebeuren. Dus je moet niet al een heel idee in je hoofd hebben.

    @Roww
    Ik bedoel dat veel mensen al heel veel ideeën hebben en ik bedoel daar niet alleen jou mee. Maar in een rpg mag je wel ideeën hebben -dat verbied ik niemand- maar hou er rekening mee dat andere mensen ook mee doen met de rpg en niet jou gedachtes kunnen lezen dus ook niet weten dat ze niet mogen reageeren.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    zo doe je anders wel of je alleen roww en mij bedoeld
    WIJ kunnen er niks aan doen dat dat in andere rpgs ook gebeurd
    en WIJ kunnen niet ruiken dat jij je irriteerd
    en het is NIET EERLIJK dat jij die frustratie van andere rpg's op ons gaat lopen afreageren want jij bent mensen aan het afkatten nu

    ik vind joueen beste meid, en ik vind je absoluut gezellig en kan goed met je overweg
    maar als mij iets gebeurt wat me niet aanstaat mag je dat van mij ook weten

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 23:03 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    1. Ik reageer hier niet meer op.
    2. Als je nog verder wil met dit gezeur(sorry dat ik het zo noem maar ik weet even niet hoe ik het netter moet benoemen) doe dat dan aub in het praattopic.
    3. Ik heb geen zin om uit deze rpg gesmeten te worden dus ik hou me mond wel, en ik bedenk wel niet meer wat ik wil met mijn personages. Ik laat het wel gewoon ervan komen. Dat houd een hoop gezeur en geruzie tegen -.-
    4. Als je iets vervelend vind breng het dan de volgende keer een beetje anders.. dit komt namenlijk ook erg bitchig over.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 23:09 ]


    Little do you know

    Ik heb zelf gezegt:
    Sorry als dit bitchig overkomt.
    Dus dat weet ik zelf ook wel.
    En je mag het gezeur vinden. Maar ik kan geen gedachtes lezen.
    Ik verbied je niks maar hou er rekening mee alsjeblieft dat wij geen gedachtes kunnen lezen dus ook niet kunnen weten wat jullie ideeën zijn.
    Dat je niet weet dat er iemand in de keuken is. Oke. Maar als ik of iemand anders reageert en dan ga je zeggen dat het idee is verpest vind ik zelf belachelijk.
    En ik zeg er ook wat van in die andere rpg's maar dit lijkt eerder een 1 op 1 rpg te worden. Of zoiets. Ik ga nu niet meer verder met zeiken aangezien ik ook geen zin heb om de rpg uit te worden geschopt maar ik zeg gewoon wat ik denk. En eigenlijk heb ik al geen zin meer in deze rpg.
    Nou ja
    Sorry dan maar.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Iedereen, nu naar het praattopic, geen offtopic meer hierin.
    Ten tweede, duidelijke communicatie is de basis van een goede verstandshouding.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Proficiat dan want we hebben er alle 3 gern zin meer in.
    Meer zeg ik er ook niet meer over


    was net na jou ... Zal doorgasn in praattopic nu

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 23:20 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik ga me bed in.
    Geen zin meer om nu nog te Rpg'en.
    Morgen reageer ik weer met Matty c:
    Hij is nu Matty, de gevoelige jongen zonder het koude ijzige masker Btw.. Dat zet ik in zijn naam ^^
    Dan is het makkelijker voor jullie te weten over wie ik het heb x'D
    Matt is de player met de eeuwige grijns rond zijn lippen. En nu ben ik weg d:
    BayBay c:


    Little do you know

    Trusten ik ga ook zo slapen


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign