• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 6de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - SeaWaves

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.




    topic 7

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:41 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufreyson
    Ik dronk rustig mijn thee terwijl James sprak en brood smeerde. Ik schudde mijn hoofd bij zijn voorstel. Ik had al cornflakes gegeten en ik at nooit veel, dat zag je ook wel aan me. Ik was een mager lang scharminkel. Dat kwam ook door mijn snelle spijsvertering, maar goed. Toen opeens behon hij te schelden en wendde ik mijn blik van het raam naar hem. Hij had zich blijkbaar gesneden. Ik zuchtte en rolde mijn ogen. Ondertussen probeerde ik een lach te onderdrukken en gniffelde dus alleen maar. Ik was best een sadist als het hierop aan kwam, zolang dieren geen pijn leden. Mensen waren heel grappig, dieren zielig als ze pijn leden. Ik nam mijn laatste slok thee en keek toen naar James. Die samen met Abby nu in de slappe lach hing. Dat was wel genoeg. Zelf lachte ik maar niet luid omdat ze dan bang voor me zouden worden. Mijn gezicht hield ik in een pokerface en keek James recht aan. "Kan je misschien ruilen met Abby als kamergenoot?" vroeg ik rustig aan hem. Mijn stem was zacht, maar zelfverzekerd. Ik zou graag met haar op een kamer slapen, aangezien ze toch mijn vertrouweling was. Daarbij zou het nog heel erg gezellig kunnen zijn ook. Mijn linker mondhoek krulde iets omhoog bij die gedachte.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 11:31 ]


    Bowties were never Cooler

    [Kun je please met Hunter reageren?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lifeisajoke schreef:

    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    "Die laatste is echt ... Droevig," zei hij zacht, "heeft te maken met je moeder, of niet soms ?"
    Ik lachte even vreugdeloos. Hij moest eens weten. Ik keek hem even aan, nam elk detail van zijn gezicht in me op en dacht na. Dacht na over wat ik hem ging vertellen en wat ik het beste hield voor later. Ik dacht na of ik het hem wel ging vertellen en als ik het hem dan vertelde, als ik het dan toch niet best allemaal in 1 keer deed. Ik zuchtte en ging verzitten zodat ik wat meer naar hem toegedraaid zat.
    "Er zit meer achter weet je," begon ik rustig op een beheerste toon, "Het is niet enkel de dood van mijn moeder, het is meer op welke manier en waarom." Ik keek hem even peilend aan en legde mijn handen in mijn schoot en zonder mijn blik af te wenden ging ik verder met praten.
    "Ik heb hetzelfde meegemaakt, depressief zijn, ik begrijp gewoon niet waarom ze geen hulp vroeg aan mij aangezien ze zelf maar al te goed weet dat ik het ook allemaal heb doorstaan." Ik keek weer op en nam mijn kladblok opnieuw op mijn schoot.
    "Gepest worden op je 14, de periode waarin je jezelf juist moet leren accepteren, het is niet iets wat ik anderen toewens, en nou ja, kijk zelf maar, de meeste tekeningen spreken voor zichzelf."
    Ik gaf de kladblok aan hem en keek hem afwachtend aan.

    James Yaser
    Loki zat erbij met een pokerface alsof hij het liefst door de grond wilde zakken. Ik nam het hem niet kwalijk. Ik was bepaald niet een makkelijk persoon. Toen zei Loki: "Kan je misschien ruilen met Abby als kamergenoot?"
    Ik schrok daarvan en reageerde geschok: "Wat! Ik zal echt beloven om rustiger aan te doen. Ik bedoel je bent ongeveer de enige jongen die ik ken. Alsjeblieft, geef me nog een kans, je zal geen last van me hebben. Ik zweer het!"
    Nu was ik echt geschokt, ik bedoel, Loki was mijn enige vriend hier, afgezien van Abby en dat wilde ik graag zo houden, dus ik zou er alles aan doen om hem als vriend te houden. Ook als hij zo'n monster was als ik.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Iemand voor Lizzy, kamer vijf?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Matty Johnson
    "Er zit meer achter weet je," zegt Ella dan rustig "Het is niet enkel de dood van mijn moeder, het is meer op welke manier en waarom." vervolgt ze.
    Ik knik begrijpend.
    "Ik heb hetzelfde meegemaakt, depressief zijn, ik begrijp gewoon niet waarom ze geen hulp vroeg aan mij aangezien ze zelf maar al te goed weet dat ik het ook allemaal heb doorstaan." zegt ze dan weer.
    "Ik snap je.." zeg ik zacht. Pete heeft ook een keer op het punt gestaan voor een trein te springen.. Maar dat hoeft niemand te weten, hij wil niet dat ik het ooit aan iemand vertel dus ik doe het niet ook.
    "Gepest worden op je 14, de periode waarin je jezelf juist moet leren accepteren, het is niet iets wat ik anderen toewens, en nou ja, kijk zelf maar, de meeste tekeningen spreken voor zichzelf." ze geeft me het tekenblok en ik blader erdoor heen.. Tekeningen van skeletten, eng slanke mensen, rare gedaantes en zoenende mensen, gaan aan mijn ogen voorbij.
    "Allemaal zwart wit" begin ik zacht terwijl ik erdoor heen blader. Als ik bij een tekening van een jongen kom blijf ik op de bladzijde.. Vragend kijk ik Ella aan "Ben ik dat?" vraag ik grinnikend.
    "Maar je kan goed tekenen" zeg ik dan met een glimlachje tegen haar.. Mijn masker is weer eens doorbroken, maar ditkeer wil ik het zelf.. Ze heeft me zojuist haar verhaal verteld, dan verdient ze het niet om met mijn arrogantie en mijn grote ego behandeld word..


    Nog meer waar ik op moet reageren?


    Little do you know


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    Ik tuitte lichtjes mijn lippen toen hij zijn tekening tegenkwam en vroeg of hij dat was.
    "Misschien," antwoordde ik luchtig waarna ik van mijn bed afging en naar de badkamer toeliep. Ik deed mijn haren in een staart en liep terug, geen idee waarom ik dat net had gedaan, maar ik vond het gewoon awkward als mensen dingen over mij te weten kwamen, of dingen zagen die ze eigenlijk niet direct gezien moesten hebben.
    "Wel dank je, je leert het vanzelf om goed te tekenen als je niets anders doet," zei ik glimlachend waarna ik terug naast hem ging neerzitten. Het was niet dat het me niet was opgevallen dat hij had gezegd dat hij me begreep, maar ik wist niet zeker of ik er wel naar moest vragen, want volgens mij wou hij er gewoon niet echt over praten. Ik tuitte opnieuw lichtjes mijn lippen, mijn kansen overwegend. Ochja, niet geschoten is altijd mis toch ?
    "Hoezo begrijp je me ?" vroeg ik toen. Ik keek hem aan met mijn donkerbruine ogen en ging wat beter zitten.

    John Hunter Bell
    Ik kreeg eigenlijk direct een sneer naar mijn hoofd van Matt. Onzekere macho die hij was. Tuurlijk kon ik het niet laten om er toch even over door te gaan. Het was toch ook mijn kamer en ik had dus evenveel recht op de dames als hij. Toen hij zei dat 4 teveel was wilde ik daar nog wat van zeggen als Dena niet haar mond open had getrokken. Ik grijnsde even, vooral ook door Matt's reactie. "Rustig maar Matty, vanavond is ze weer helemaal voor jou." zei ik snerend terwijl hij zich aankleedde en vertrok. Hij gilde nog wat, maar erg geïnteresseerd was ik daar niet voor. "Het is ook onze kamer, dus leer maar delen." riep ik terug. Toen sloot ik de deur en keek naar Dena. Die had ook een best lekker lijfje. "Dus snoes. Wat is er?" vroeg ik terwijl ik wat dichter bij haar ging staan. Ik had het gevoel dat ze beter wist dan dat ik John was, maar dat betekende niet dat ik geen lol aan haar kon beleven. Ze stond namelijk alsnog half naakt voor me, ik droeg alleen een handdoek en de deur zat op slot.


    Bowties were never Cooler

    [Loki komt morgen ochtend]


    Bowties were never Cooler

    Matt is niet onzeker :c
    Matty is. xd
    Matt niet :c
    Wrm denkt iedereen altijd verkeerd over hem? -.-'


    Little do you know

    ik vind matty liief? :d


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Yep, en je bent dan ook de enige ben ik bang x'c


    Little do you know

    aahw :(
    geef matty aan mij :D ik ben ook heel lief :D
    geen laulau, geen abby, geen ella, geen daisy MIJ ;D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Dena Fields

    Hunter sloot de deur weer en liet zijn blik over mijn lichaam gaan. 'Dus snoes. Wat is er?' vroeg Hunter. Ik liet alles even bezinken toen de storm voorbij was. Op het ene moment waren we bezig aan een trio en op het andere moment stond opeens mijn 'buddy' voor mijn neus en wilde seks hebben met mij, terwijl ik niet eens zeker was of zijn andere kant het ermee eens was. Ik liet langzaam mijn vest zakken, hij zou mij toch nog vaak genoeg in mijn ondergoed zien, zowel als John als Hunter. Ik zette langzaam een stapje korterbij. Het gedoe met de trio had me wel opgewonden, maar ik wilde ook niet John teleurstellen. Ik legde mijn hand op zijn blote borst. 'Hunter, voordat je iets doet. Denk eraan wat John zou doen als hij erachter zou komen,' fluisterde ik stilletjes tegen hem, biddend dat hij een goede keuze zou maken.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 19:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Please let them have sex x'D
    Dan gaat Matt de volgende dag naar John, de John persoon dan ook hé, en dan roept hij naar hem: 'Wat ben jij een klootzak hé! Je hebt gister gewoon alles verpest" x'D
    Hij snapt er natuurlijk geen fuck van :'D
    Lawl c:
    Maar ik reageer maar weer met Matty c:


    Little do you know