• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 6de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - SeaWaves

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.




    topic 7

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:41 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    hehehe xD jij bent een vies meisje rowtje xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matty Johnson
    "Hoezo begrijp je me ?" vraagt Ella me dan.
    "Wel.. ik heb zo'n beetje in het zelfde schuitje gezeten.." begin ik zacht, breekbaar "Pete wilde dood, na het gebeuren met mijn vader" vervolg ik zacht. Tranen springen in mijn ogen bij de gedachte dat ik Pete zag staan, op de rand van het dak.. klaar om te springen..
    "Onze moeder kan niks, ze is waardeloos.. alleen maar aan de drank.. en al ons geld uit te geven.. Pete is bang voor haar.. bang dat ze achter zijn geheim komt" vervolg ik zacht "Als dat zo is zal ze hem nog meer verafschuwen als ze dat nu al doet" ga ik zuchtend verder "Maar er was een dag dat ik op zoek was naar Pete, ik moest hem iets vertellen.. Dus ik zocht hem op de flat waar we woonden, daar zaten we vaak lol te trappen met vrienden.." mijn stem word steeds zachter en breekbaarder naarmate ik dichterbij het moment kom dat ik Pete zag staan "Ik.. ik opende de deur.. en" tranen proberen te ontsnappen uit mijn ogen, maar dat laat ik niet toe en ik knijp mijn ogen dicht "Pete stond daar.. met zijn armen wijd, klaar om te springen.. Ik heb hem er meteen weg getrokken.. Ik stond het gewoon niet toe dat hij me hier achterliet, alleen" mompel ik zacht "Het was egoïstisch van me.. maar ik wil gewoon hoop houden, ik wil niet zo snel al opgeven" vervolg ik zuchtend "Mensen zijn altijd geneigd zo snel op te geven.. Als er één tegen slag is, denken ze meteen dat alles fout gaat.. Ik heb twee overledene gehad, binnen twee maanden, eerst mijn vriendin aan zelfmoord.. daarna mijn vader aan een vliegtuig ongeluk, en zij was de liefde van mijn leven, maar ik heb niet opgegeven.. ik ben er nog, en daar ben ik trots op" fluister ik zacht. mijn masker was zo breekbaar van dat gesprek met Laurinda dat het nu ook gewoon barstte.. Enkel laat ik dit keer geen tranen over mijn wangen stromen..


    Okay.. iemand voor Mabes??
    She's kinda mad cuz she has a Hangover and she knows who did that crap to her c:


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    hehehe xD jij bent een vies meisje rowtje xd


    ^^
    Let me be x'D


    Little do you know

    mwhahaha :D
    mabes moet niet zo zeuren xD
    ik wil drama eigenlijk O.O


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    Ik moest eerlijk toegeven dat alles nu wel heel logisch bleek te worden. Zijn verhaal liet alles duidelijk worden: hoe hij deed tegenover anderen en vooral waarom hij zo deed, maar ook waarom hij hier was, het was gewoon voor Pete. Ik wist dat hij dat had gezegd tegen mij helemaal in het begin toen we allemaal samenkwamen om dan met de skilift naar boven te gaan, maar je kan met je broertje meegaan om veel verschillende redenen.
    Ik had ook kunnen opmaken uit zijn uitleg dat er iets was met Pete, iets waardoor zijn moeder hem niet wou, of niet meer alleszins. Ik richtte mijn ogen op zijn gezicht en lichaam. Zijn lichaamshouding was compleet veranderd. De stoere Matt die elk meisje kreeg was weg en ik wist zeker dat het door zijn vriendin kwam die hij net had genoemd. Ik wou iets zeggen als: alles gebeurd om een reden, maar dan zou ik zeggen dat zijn vriendin, de liefde van zijn leven volgens hem, dood was gegaan voor zijn eigen plezier en dat kwam wel heel grof over.
    Ik perste mijn lippen over elkaar en legde mijn handen op zijn arm. Het was niet veel aangezien mijn handen net de voetjes waren van muizen en zijn armen de poten van een olifant -niet dat hij dik was of zo, maar je begrijpt me wel-, maar het was het gebaar dat telde.
    "Oké, ik ben nooit goed geweest in mensen troosten, al zou je verwachten dat ik dat wel was door alles wat ik heb meegemaakt en die dingen, maar ik ga het proberen, op 1 of andere manier. Ik ga waarschijnlijk enorm veel dingen verkeerd zeggen of verkeerd uitdrukken waardoor je me waarschijnlijk gaat beginnen haten, maar als ik zoiets zeg, weet dan dat ik het niet op die manier meen."
    Ik keek hem serieus aan en ging wat dichter naar hem toe zitten.
    "Ik heb het nooit meegemaakt, iemand zien op het randje van zelfmoord, dus ik zou niet kunnen weten hoe je je gevoeld hebt toen, hoe je je nu voelt. Ik weet dat het iets is om nooit te vergeten en ik weet dat je waarschijnlijk nog altijd bang bent om hem te verliezen, maar ik kan je wel 1 ding zeggen; als iemand zelfmoord wil plegen, ik bedoel het écht wil, dan zou hij het allang weer geprobeerd hebben. Ik denk niet dat Pete opnieuw een poging gaat ondergaan en ik zal je ook zeggen waarom. Toen ik depressief was dacht ik ook vaak aan zelfmoord. Ik dacht dat ik hier weg wou, dat ik het leven beu was en dat ik hier niet meer wou rondlopen, maar het enige wat ik wilde was iemand die me bewees dat hij of zij me nodig had, iemand die me van zelfmoord zou houden moest ik het willen proberen. Ik denk dat Pete dat heeft gevonden bij jou, volgens mij was jij zijn redding."
    Ik stopte even met praten en liet alles wat ik zei even bezinken. Ik denk dat het me was gelukt om een hele uitleg te geven zonder iemand te beledigen of het verkeerde te zeggen, dus ik besloot verder te praten.
    "Ik weet hoeveel pijn het doet om iemand te verliezen van wie je met heel je hart houdt, maar ik ga niet zeggen dat ik weet hoe het is om je geliefde kwijt te raken én je vader, maar je moet weten dat je moet blijven doorgaan. Je zegt zelf dat je trots bent dat je hier nog bent en ik ben het ook, echt, maar het leven wacht niet op je. Jouw leven blijft doorgaan en jij zou het ook moeten doen. Ik zeg niet dat je haar moet vergeten, dat zou je nooit mogen doen, maar ik denk dat je het een plaats moet geven, en dan praat ik niet alleen over de zelfmoord van je vriendin, maar ook over het verlies van je vader, het probleem van je moeder en het beeld van Pete die er bijna niet meer was."
    Ik hield mijn mond, dacht dat ik iets verkeerd had gezegd en liet mijn ogen naar de muur naast hem gaan, "Ik weet niet om welke redenen ze er niet meer is, maar ik weet wel zeker dat ze wist dat je van haar houdt en dat ze gemist zou worden."
    Na die woorden besloot ik te zwijgen, wetende dat ik dan zeker onzin ging beginnen uitkramen en iedereen zou beledigen die hij liefhad, ook al waren dat écht niet veel mensen. Het verlies van zijn vriendin had Matt veranderd, dat had ik nu ook ingezien en ik wist ook dat hij nu heel voorzichtig was met het kiezen van wie hij hield en van wie niet.

    Wat nu als Mabel naar mevrouw Sharp gaat, is dat genoeg drama?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Roww schreef:
    Matty Johnson
    "Hoezo begrijp je me ?" vraagt Ella me dan.
    "Wel.. ik heb zo'n beetje in het zelfde schuitje gezeten.." begin ik zacht, breekbaar "Pete wilde dood, na het gebeuren met mijn vader" vervolg ik zacht. Tranen springen in mijn ogen bij de gedachte dat ik Pete zag staan, op de rand van het dak.. klaar om te springen..
    "Onze moeder kan niks, ze is waardeloos.. alleen maar aan de drank.. en al ons geld uit te geven.. Pete is bang voor haar.. bang dat ze achter zijn geheim komt" vervolg ik zacht "Als dat zo is zal ze hem nog meer verafschuwen als ze dat nu al doet" ga ik zuchtend verder "Maar er was een dag dat ik op zoek was naar Pete, ik moest hem iets vertellen.. Dus ik zocht hem op de flat waar we woonden, daar zaten we vaak lol te trappen met vrienden.." mijn stem word steeds zachter en breekbaarder naarmate ik dichterbij het moment kom dat ik Pete zag staan "Ik.. ik opende de deur.. en" tranen proberen te ontsnappen uit mijn ogen, maar dat laat ik niet toe en ik knijp mijn ogen dicht "Pete stond daar.. met zijn armen wijd, klaar om te springen.. Ik heb hem er meteen weg getrokken.. Ik stond het gewoon niet toe dat hij me hier achterliet, alleen" mompel ik zacht "Het was egoïstisch van me.. maar ik wil gewoon hoop houden, ik wil niet zo snel al opgeven" vervolg ik zuchtend "Mensen zijn altijd geneigd zo snel op te geven.. Als er één tegen slag is, denken ze meteen dat alles fout gaat.. Ik heb twee overledene gehad, binnen twee maanden, eerst mijn vriendin aan zelfmoord.. daarna mijn vader aan een vliegtuig ongeluk, en zij was de liefde van mijn leven, maar ik heb niet opgegeven.. ik ben er nog, en daar ben ik trots op" fluister ik zacht. mijn masker was zo breekbaar van dat gesprek met Laurinda dat het nu ook gewoon barstte.. Enkel laat ik dit keer geen tranen over mijn wangen stromen..


    Okay.. iemand voor Mabes??
    She's kinda mad cuz she has a Hangover and she knows who did that crap to her c:


    Lizzy misschien, een hysterisch meisje wat overal bang voor is??

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 23:02 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Matty Johnson
    "Ik weet niet om welke redenen ze er niet meer is, maar ik weet wel zeker dat ze wist dat je van haar houdt en dat ze gemist zou worden." was het laatste dat ze tegen me zei.
    Alles wat ze zei ging eigenlijk als een waas aan me voorbij.. Het enige waar ik aan dacht was dat ik blij ben dat ik Pete heb kunnen tegenhouden.. maar dat ik spij heb van het feit dat ik te laat kwam voor Camille.. als ik eerder was geweest had ik haar kunnen tegen houden, of dan had het ziekenhuis haar maag kunnen leegpompen.. Maar ik was te laat, ze is er niet meer.
    "Ik.." begin ik, maar ik sluit mijn mond al snel weer. Ik weet niks te zeggen, ik wil wat zeggen maar ik krijg er gewoon niks uit.


    Terwijl m'n nagels drogen typ ik maar een stukje d:


    Little do you know

    [Waarom reageert Hunter niet... *heeft zin om te RPG'en.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    Ik haalde mijn armen van zijn arm en ging van mijn bed af. Oké dit was niet hulpvol, maar gewoon gênant, en nog geen klein beetje ook. Ik had hem elke uitleg gegeven die ik kon bedenken die hem ietwat beter zou kunnen laten voelen en waarschijnlijk had hij niet eens zitten luisteren. Ik zuchtte en nam mijn kladblok terug vast om naar een lege pagina te gaan. De pagina waar zijn gezicht op stond sloeg ik rap over. De tekening was nog niet af, maar ik had niet echt de moed om die nu af te werken. Ik nam een potlood bij de hand en dacht na. Uiteindelijk legde ik mijn potlood weg en nam een stukje houtskool, schaduwen waren daar veel makkelijker mee te tekenen snap je.
    Ik zuchtte zacht en keek even naar hem op. Zachtjes schudde ik mijn hoofd waarna ik begon te schetsen. Het had me ergens wel beledigd, het deel waarover hij praatte over mensen die vanaf 1 tegenslag opgaven. Hij wist vast en zeker zelf niet hoe het was om in een depressie te zitten. Zien hoe iedereen vrolijk is en zijn perfecte leventje leid terwijl jij langs de kant toekijkt en het gevoel hebt dat je niet kan ademen. Dat je leven een regelrechte ramp is en dat je niemand hebt om erover te praten. De keuze tussen een mesje en een persoon is makkelijk te maken. Het mesje is er altijd voor je, een persoon die je begrijpt is zeldzaam. Ik zuchtte zacht en opende mijn mond zonder van de tekening weg te kijken.
    "Ik probeerde je alleen maar te troosten, je beter te laten voelen en die dingen, maar ik heb het gevoel dat ik beter nooit iets had gezegd, niet over mezelf en niet over jouw situatie."

    Patholoog schreef:
    [Waarom reageert Hunter niet... *heeft zin om te RPG'en.]


    Laat Sharp een kotsende mabel maar vinden in de badkamer x'D
    Heb geen zin om te beginnen, maar als jij wil rpg'en doe je dat maar d:


    Little do you know

    [Wiens badkamer?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die van Mabel en Laurinda, bij hun kamer op de tweede verdieping dus d:


    Little do you know

    His mask is back on again x'd
    Matt Johnson
    Ella pakt haar kladblok weer en begint te tekenen met houtskool..
    "Ik probeerde je alleen maar te troosten, je beter te laten voelen en die dingen, maar ik heb het gevoel dat ik beter nooit iets had gezegd, niet over mezelf en niet over jouw situatie." zegt ze plots sneerend.
    Vragend kijk ik naar haar "Wat bedoel je daar nu weer mee?" vraag ik haar beledigd "Je hebt me ook geholpen! Dat ik even niks te zeggen weet betekent niet dat ik je nergens dankbaar voor ben?" roep ik uit waarna ik op sta "Jezus mensen, trek ik ruzie soms aan of zo?" mopper ik tegen niemand in het bijzonder terwijl ik de zoveelste kamer vandaag uitloop met een nors gezicht. Eerst Laurinda haar kamer, toen de kelder, toen mijn eigen kamer en nu de kamer van Ella. Wat een geweldige 'vakantie' word dit zeg! Ik dender de trap af, een beetje te snel want ik struikel over de laatste trede en maak een koprol over de grond..
    "Oké, ik snap het al. Ik trek ongeluk aan" mopper ik terwijl ik met een pijnlijke blik in mijn ogen op sta. Ik loop naar de voordeur en ga naar buiten.
    Eenmaal buiten loop ik via een random paadje het bos in, klaar om verdwaalt te raken en niet meer terug te komen. Ik denk dat ik maar gewoon de weg terug ga zoeken naar de skiliften en dan maar de stad in voor wat afleiding of zo..


    Matt is in de stad nu :'D
    Trying to get laid x'D


    Little do you know

    [Ik heb maar heel sporadisch internet op vakantie. Sorry daarvoor. Vanmiddag komt hij als het goed is]


    Bowties were never Cooler