• Aangezien Patoloog en Missalice op vakantie zijn heb ik voor nu het 6de topic aangemaakt :)




    In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2): 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer: 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer: 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2): 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2): 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -KiliOfDurin
    -MissAlice
    - SeaWaves

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.




    topic 7

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 12:41 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Somebody for Lyric of Juliet? :'D -Kome r net achter dat ik tot donderdag in schotland internet heb :'D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mabel Winter
    Ik ben volgens mij lijkbleek en ik voel me echt vreselijk..
    Als de deur van de badkamer open gaat kijk ik sloom op om Laurinda te zien.
    "O mijn god, gaat het?" vraagt ze me geschrokken. Droog kijk ik haar aan "Nee, echt alles is geweldig, ik voel me echt super" zeg ik sarcastisch.
    Als Laurinda zegt dat ik naar bed moet sleept ze me de kamer in om me op het bed te leggen.
    Mijn dekens trek ik over me heen door het verblindende licht dat de kamer in schijnt en een zeurende kreun klinkt vanuit mijn keel.

    Matt Johnson
    "Sorry Ella" zeg ik zielig "Ik werd opgehouden door twee dames die m graag naakt wilde zien" zeg ik met grote ogen tegen haar.
    "Maar ik heb ze van me af kunnen slaan om naar jou te kunnen" vervolg ik vrolijk. Natuurlijk was dit niet waar, als John niet was gekomen en Dena niet zo stom had gedaan om liever met hem te gaan zitten vozen was ik waarschijnlijk wel even bezig geweest.. maar ik weet tenminste zeker dat ik daar niet slaap vannacht. Ik kijk even rond in de kamer van Ella, als ik de bank zie wijs ik ernaar "Mag ik hier vannacht slapen? Ik voel me weg gestuurd in mijn eigen kamer" zeg ik zuchtend tegen haar. Mijn 'zin' ben ik eigenlijk ook al lang weer kwijt..
    Als ik zie dat Ella een kladblok onder haar kussen heeft kijk ik haar vragend aan "Wat is dat?" vraag ik haar waarna ik naar het bed loop en erop neerplof. Met een grijns op haar gericht haal ik het kladblok onder het kussen vandaan waarna ik het open op een lege bladzijde, waarna ik begin te bladeren..


    Sa, ik ha wat skrowe ^^


    Little do you know

    Je kan Pete wel weghalen bij Bae.. Bae reageert niet meer dus haal Pete maar bij ehm weg x'D


    Little do you know

    ik kan ook niks meer daisy :(
    en daisy is offline dus daar heb ik ook niks aan (huil)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    met toestemming van roww ga ik nu in lau haar stukje schrijven wat mabel doet xD

    Laurinda Pearl

    Mabel kruipt onder de dekens en trekt ze geheel op tot aan haar hoofd en glimlach, doe het licht uit en loop de kamer uit waarbij de deur sluit maar nog voor ik bij de trap ben aangekomen knalt de deur met een harde klap weer open en rent Mabel de badkamer in en begint opnieuw over te geven.
    Had ik haar dan zoveel gedaan? Ik dronk het dubbele als ik uit ging??
    Ik loop de badkamer in en zie Mabel boven de wc hangen. "Veel water drinken helpt bij een kater."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    Ik begon te lachen door zijn verhaal. De enige die hier iemand in het huis naakt wou zien was wel Matt, en niemand anders. Hij wees naar de bank waarna hij vroeg of hij hier mocht slapen vanavond.
    "Gohja, mijn kamergenoot zag er niet zo'n zonnetje uit dus blijf hier maar, heb ik tenminste nog iemand om wakker te houden." Ik trok mijn benen op het bed zodat ik in kleermakerszit kwam te zitten en volgde de bewegingen die Matt maakte.
    "Wat heb je daar ?" De grijns op zijn gezicht liet me bang opkijken naar waar hij liep. Zijn handen grepen naar mijn kladblok waarna hij deze opensloeg en begon te bladeren. Nee fuck nee.
    Ik sprong naar hem toe en belandde op hem, proberend de kladblok uit zijn handen te halen.
    "Je mag het niet zien ! Het is én slecht én mijn gehele leven staat hierin getekend, iets wat ik niet aan Jan en alleman toon dus."
    Hij mocht niet zien wat ik had meegemaakt vroeger, hij mocht de tekeningen niet zien van meisjes die in mijn ogen het perfecte lichaam hadden toen ik 15 was. Hij mocht de tekeningen niet zien van mijn gedachten toen ik 14 was, hij mocht het niet zien.

    Ik was eten sorry (:
    Sjalalalie lalala ik heb een kut opdracht van school.
    Sjalalalie sjalala


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mabel Winter
    Ik hang boven de wc terwijl de zure massa zich omkeert in mijn maag en de verkeerde kant op gaat.. Niet veel later beland alles in de wc.
    "Veel water drinken helpt bij een kater." hoor ik Laurinda zeggen waarna ik de wc doorspoel en me naar haar omdraai.
    "Waarom denk je dat ik een kater heb? Waar zie je me voor aan of zo?" vraag ik haar neidig. Maar dan realiseer ik me dat zíj me drinken gaf vanochtend, en nu denkt zij te weten ook dat ik een kater heb.. het kan gewoon niet anders!
    "Wacht.. wat zat er nu echt in die thee vanochtend?" vraag ik haar vol argwaan.

    Matt Johnson
    "Gohja, mijn kamergenoot zag er niet zo'n zonnetje uit dus blijf hier maar, heb ik tenminste nog iemand om wakker te houden."
    "Yey" roep ik vrolijk.
    Als ik haar kladblok vast heb springt ze bovenop me waarna ze begint te roepen:
    "Je mag het niet zien ! Het is én slecht én mijn gehele leven staat hierin getekend, iets wat ik niet aan Jan en alleman toon dus."
    "Oké, Oké" mompel ik zielig "Ondanks dat ik nu heeel nieuwsgierig ben-ben ik heel netjes opgevoed dus ik wacht wel tot ik het waard ben om te weten" zeg ik met een glimlachje tegen haar, Matty komt weer langzaam door het masker heen..
    "Ik tekende ook.. Wist je dat?" zeg ik met een scheve grijns tegen haar, ik pak mijn mobiel uit mijn zak terwijl ik het kladblok weer netjes onder het kussen leg. Als ik mijn mobiel van vergrendelen heb afgehaald ga ik naar 'afbeeldingen' en laat haar een foto zien van een tekening die ik recent heb gemaakt. Cartoon tekenen was mijn ding, maar ik teken bijna nooit. Alleen als ik er zin in heb teken ik.. En aangezien ik het van mijn moeder geleerd heb teken ik bijna nooit meer. Ze verdient het gewoon niet..


    Ik ha wer wat skrowe c:
    Fries is zo'n geweldige taal :')

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 21:32 ]


    Little do you know

    SeaWaves schreef:
    Ik was eten sorry (:
    Sjalalalie lalala ik heb een kut opdracht van school.
    Sjalalalie sjalala


    School? wat? x')


    Little do you know

    Laurinda Pearl

    Mabel spoelt de wc door en draait zich naar me om/
    "Waarom denk je dat ik een kater heb? Waar zie je me voor aan of zo?" vraagt ze met een kwade ondertoon
    "Wacht.. wat zat er nu echt in die thee vanochtend?" Oeps
    Ik steek onschuldig mijn handen op "Niks, maar iedere blinde kip kan zien dat je zo dronken als de pest bent. Maar weet je alcohol tast je geheugen aan, wat heb jij zelf allemaal gedaan vanmorgen?"
    Echt niet dat ik haar ga vertellen van die bacardi, dikke lul drie bier..
    Ik sta nog steeds in de deuropening en zet een stap naar achter zodat ze de badkamer uit kan en ga in de hal tegen de muur staan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Roww schreef:
    (...)

    School? wat? x')


    Maak 2 velletjes vool over de grondsoorten van het land waar je bent geweest. Dus ik maar daar lekker 3 van gaan maken -.-"


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial


    Ella Eve Montgomery. || Groep 2.
    Haar kamer.

    Matt legde netjes mijn kladblok weg en hoewel het me echt verbaasde, toonde ik het toch niet. Ik had al lang door dat Matt niet echt de persoon was die hij was. Niemand werd geboren als een hartloze en ijzige player die elk levend wezen in zijn bed wou. Dat was gewoon niet mogelijk. Iets had hem gemaakt tot de persoon die hij nu was, net zoals dat bij mij was gebeurd.
    Toen hij zei dat hij ook tekende liet ik wel mijn verbaasdheid zien. Ik had het gewoon echt niet zien aankomen. Ik keek naar de tekening die hij toonde. Mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog.
    "Schattig," gaf ik toe waarna ik even in zijn ogen keek. Ik perste mijn lippen op elkaar, "Het is niet dat je niet mag zien wat ik teken," begon ik langzaam waarna ik mijn kladblok weer beet nam en tussen de tekeningen keek, "Het is gewoon dat je sommige niet mag zien omdat je er vragen bij zou stellen en omdat je een deel van mij te weten zou komen die ik alleen toevertrouw aan de mensen die het moeten weten." Ik keek even kort naar hem na mijn uitleg en stak om de zoveel pagina's een vinger.
    "Ik teken liever realistisch, details en die dingen, zoals deze." Ik toonde een tekening die nog redelijk recent was. Ik bladerde door, pagina voor pagina. Expres nam ik 2 pagina's bij elkaar omdat op 1 pagina Matt's gezicht stond en bladerde door naar de tekening die ik daarnet getekend had.
    "Deze is van daarnet, maar ja, het punt is dat ik van details hou." Er zaten nog tientallen tekeningen in met koppeltjes en mensen die kusten, maar dat was omdat ik zoveel mogelijk herinneringen wou aan de tijd dat ik een vriendje had. Ik had er maar 1 gehad en die was op mijn 16e. 3 maand en 26 dagen na mijn 17e verjaardag had hij het uitgemaakt, maar ik had genoeg getekend om het me allemaal te kunnen herinneren.

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Maak 2 velletjes vool over de grondsoorten van het land waar je bent geweest. Dus ik maar daar lekker 3 van gaan maken -.-"


    Pff, zeg gwn dat je maar in 1 land geweest bent?
    Ze zeggen trouwens niet de landen waar je geweest bent, dus wat maakt het uit? doe gewoon 1?


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Pff, zeg gwn dat je maar in 1 land geweest bent?
    Ze zeggen trouwens niet de landen waar je geweest bent, dus wat maakt het uit? doe gewoon 1?


    Het probleem is.
    Mijn lieve bff heeft even aan onze vorige mentor verteld dat ik en Lily met haar mee naar Australië gingen -.-" En ze weten dat ik elke vakantie naar fanilie in Schotland ga via Londen -.-" Kut opdracht.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mabel Winter
    Laurinda babbelt wat over dat alcohol je geheugen aan tast en ik schud geërgerd mijn hoofd.
    "Als ik het me goed kan herinneren, kun je-je wel herinneren wat er gebeurd is vóór de alscohol binnen kwam. En het laatste wat ik me helemaal helder herinneren kan is dat jíj me die thee voerde" mijn ogen knijp ik tot spleetjes en vol argwaan kijk ik haar aan.
    "Wat ben jij een bitch zeg" snauw ik naar haar waarna ik naar beneden loop, op naar de keuken om me vol te gooien met water en die vieze alcohol eruit te reinigen.

    Matty Johnson
    Ze zegt dat mijn tekening schattig is en legt dan uit dat ze haar tekeningen zowieso niet aan veel mensen laat zien. Dan laat ze me twee tekeningen zien.
    "Deze is van daarnet, maar ja, het punt is dat ik van details hou." zegt ze.
    "Die laatste is echt.. droevig" zeg ik dan zacht "Heeft te maken met je moeder, of niet soms?" ik kijk naar de vlekken onder de ogen van het gezicht.. Het geeft me echt een idee alsof het meisje in de tekening zojuist gehuild heeft..


    Matt is een persoon dat alle levende wezens in bed wil?! Hij wil echt geen koe in bed.. of een paard.. of een konijn.. of een schildpad.. of een hond.. of een kat.. Nee Matt wil enkel vrouwen in bed, die met van die mooie rondingen, niet slank want die hebben niks, maar gewoon vrouwen met veel vet op de plekken waar vrouwen dat horen te hebben :'D


    Little do you know