• HoiiiHoiii

    Ik heb 3 verhaal-ideeën in mijn hoofd en weet niet goed met welk van de 3 ik iets moet gaan doen,, of dat ik het alle-3 niet moet gaan doen..

    Idee 1

    Het is een terugblik vanuit een dagboek, een meisje van rond de 23 die een 'affaire' krijgt met de beste vriend van haar vriend, alsmede dat hij de vriend is van haar beste vriendin.


    Idee 2
    Een 15 jarig meisje krijgt van haar beste vriendin de vraag of ze een tijdje wil flirten met haar oudere broer,, om vervolgens zijn hart te breken,, alleen worden de gevoelens echt en moet ze kiezen.,.


    Idee 3:
    Een meisje van rond de 20 krijgt een relatie met een van haar docenten. Met z'n 2e liegen ze alles bij elkaar om het geheim te bewaren,, maar of dat lukt??


    Let me know,, als je het het alle-3 niks vind,, eerlijk zeggen..
    Ik ben helaas niet zo'n actieschrijver.., dus dan maar zoetsappige verhaaltjes XD

    Thanxxx alvast


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Vind het niet echt origineel en zelf zou ik deze verhalen ook niet lezen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hmmm, idee drie lijkt wel wat, maar meschien wat meer uitleg? Zo kan ik er niet goed over oordelen:)
    Maar idee 3


    Queer zijn is gewoon alles

    Geen van de drie. Je hebt ontelbare verhalen over die onderwerpen, maar als jij ze wil schrijven, doe maar. :')


    Take me to wonderland

    Faisean schreef:
    Vind het niet echt origineel en zelf zou ik deze verhalen ook niet lezen.


    Ex astris, sciencia

    Ik denk 2 of 3. 1 valt zo wie zo af als ik jou was zal ik dan nog wel wat toevoegen maar super origineel is het niet echt sorry :(


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Nee, nee en nee.
    3 is vrij vaag naar mijn idee want dan zou het dus op de universiteit moeten zijn?

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 23:10 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    MissElmo schreef:
    Ik denk 2 of 3. 1 valt sowieso af, als ik jou was zal ik dan nog wel wat toevoegen. Maar super origineel is het niet echt, sorry. :(


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Origineel zijn ze niet, maar ik zal persoonlijk eerder 2 lezen,


    -

    Kun je die drie verhaallijnen niet 1 maken? Vrouw vind dagboek terug dat ze van haar beste vriendin de opdracht kreeg om met de docent te flirten? Dit zal ik eerder lezen dan die drie ;]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bakkali schreef:
    Kun je die drie verhaallijnen niet 1 maken? Vrouw vind dagboek terug dat ze van haar beste vriendin de opdracht kreeg om met de docent te flirten? Dit zal ik eerder lezen dan die drie ;]


    Ja doe dat :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.