• Als je niet tegen gezeur kan raad ik je aan om absoluut niet verder te lezen.


    Nu viel het me op dat er op steeds meer profielen staat dat de One Direction fase steeds meer uit de hand loopt, en dat Quizlet overstroomd word met One Direction verhalen, topics en quizzen.
    Toch is het vrij ironisch dat de mensen die One Direction in principe weg willen hebben, vaak oud-TH/TH fans zijn.
    Voor zover ik het mij herinner, stond alles tot ruim 2 jaar geleden vol met Tokio Hotel, en ik neem aan dat de mensen die daar destijds geen fan van waren het ook niet tof vonden.
    Als je kijkt naar alle fases in Quizlet, waaronder die van TH, JB, pro-ana, 16+, en dan nu 1D? Er komt vast wel weer een andere, je kan niet altijd iedereen gelukkig maken.

    Calm your tits


    -Ik zeg niet dat alle mensen die 1D weg willen TH fan zijn geweest, het valt me alleen op dat de meerderheid dat inderdaad is/was.
    -Nogmaals sorry voor mijn gezeur
    -En als er al een topic over is, sorry c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    sappy schreef:
    (...)

    1D is m'n ding niet echt, maar als een verhaal goed is vind ik het niet erg om hem te lezen. Mijn punt was dat ik het irritant vind dat mensen zeuren over het feit dat 1D te veel word, terwijl TH vroeger hetzelfde had. Het is ook niet mijn bedoeling om hier over te zeiken, ik wilde het alleen even kwijt. Ik kan mezelf alleen nooit goed duidelijk maken in topics hehe.
    Ik zeur nu te veel help


    Het maakt niet uit wat voor hype het is, te veel van een band of serie of boek is nooit goed.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    sappy schreef:
    (...)

    1D is m'n ding niet echt, maar als een verhaal goed is vind ik het niet erg om hem te lezen. Mijn punt was dat ik het irritant vind dat mensen zeuren over het feit dat 1D te veel word, terwijl TH vroeger hetzelfde had. Het is ook niet mijn bedoeling om hier over te zeiken, ik wilde het alleen even kwijt. Ik kan mezelf alleen nooit goed duidelijk maken in topics hehe.
    Ik zeur nu te veel help


    Valt wel mee hoor zeuren doe je niet echt :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    sappy schreef:
    (...)

    1D is m'n ding niet echt, maar als een verhaal goed is vind ik het niet erg om hem te lezen. Mijn punt was dat ik het irritant vind dat mensen zeuren over het feit dat 1D te veel word, terwijl TH vroeger hetzelfde had. Het is ook niet mijn bedoeling om hier over te zeiken, ik wilde het alleen even kwijt. Ik kan mezelf alleen nooit goed duidelijk maken in topics hehe.
    Ik zeur nu te veel help


    Ik zou maar niet teveel zeuren, want dankzij TH is Q wat het nu is en dankzij 1D is er alleen gezeur. (cat)


    Your make-up is terrible

    Ik vind het ook leuk dat hoeveel topics hier over aangemaakt zullen worden, er altijd discussie zal ontstaan. :Y)

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik zou maar niet teveel zeuren, want dankzij TH is Q wat het nu is en dankzij 1D is er alleen gezeur. (cat)


    Ja omdat iedereen er over zeurt hoe irritant het is ;) Maar als sommige fans gewoon minder overdreven fan zijn en mensen wat minder gaan zeuren wordt het denk ik een stuk gezelliger maar ja ik hand dus niks met TH maar daardoor is Q dus wel groot geworden dus ergens ben ik ze wel dankbaar.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:28 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ben een oude TH fan en ik ben geen fan van 1D, maar ze weg willen wil ik niet. Ik heb er persoonlijk geen moeite mee om over 1D dingen te kijken.


    Let the Night embrace you

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik zou maar niet teveel zeuren, want dankzij TH is Q wat het nu is en dankzij 1D is er alleen gezeur. (cat)


    Niet echt, door JB is er gezeur en de 1D hype wrong zich binnen tijdens de JB hype en de JB haat wordt afgereageerd op de 1D hype. Eigenlijk is er door de JB hype gezeur.


    Queer zijn is gewoon alles

    MissElmo schreef:
    (...)

    Ja omdat iedereen er over zeurt hoe irritant het is ;) Maar als sommige fans gewoon minder overdreven fan zijn en mensen wat minder gaan zeuren wordt het denk ik een stuk gezelliger maar ja ik hand dus niks met TH maar daardoor is Q dus wel groot geworden dus ergens ben ik ze wel dankbaar :)


    Ja, maar je doet nu precies hetzelfde. Ik vind het ook irritant dat iedereen constant zeurt, voor mij is het niet veel moeite om eroverheen te kijken zolang de fans zich niet gaan opdringen en de verkeerde subforums vol spammen. Ik vind het vervelend dat er steeds topics over aan gemaakt moeten worden, over en weer.


    Your make-up is terrible

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Niet echt, door JB is er gezeur en de 1D hype wrong zich binnen tijdens de JB hype en de JB haat wordt afgereageerd op de 1D hype. Eigenlijk is er door de JB hype gezeur.


    Nee, niet echt... JB is er behoorlijk kort en helemaal niet heftig geweest, zeker in vergelijking met deze hype. Het was al aan het doodgaan voordat 1D kwam.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ja, maar je doet nu precies hetzelfde. Ik vind het ook irritant dat iedereen constant zeurt, voor mij is het niet veel moeite om eroverheen te kijken zolang de fans zich niet gaan opdringen en de verkeerde subforums vol spammen. Ik vind het vervelend dat er steeds topics over aan gemaakt moeten worden, over en weer.


    Ja maar dat vind ik ook wel ik heb inmiddels al wel 1000 topics voorbij zien komen.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Nee, niet echt... JB is er behoorlijk kort en helemaal niet heftig geweest, zeker in vergelijking met deze hype. Het was al aan het doodgaan voordat 1D kwam.


    Ooh ja!
    Ach Ja ooit komt er een einde aan deze hype en zitten hier allemaal K3 fans met profielen, story's, topics.... en dan liggen de haters ook op de loer.


    Queer zijn is gewoon alles

    Je hebt helemaal gelijk hoor maar mijn ervaring leert dat dit type topics bitter weinig helpen ;d
    Dat het oude TH-fans zijn is me daarbij nog niet eens echt opgevallen.
    En was eigenlijk die voetbal periode met het WK '10 ook geen hype?


    effort never betrays you

    Hoelang duurde die TH hype eigenlijk?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Niet echt, door JB is er gezeur en de 1D hype wrong zich binnen tijdens de JB hype en de JB haat wordt afgereageerd op de 1D hype. Eigenlijk is er door de JB hype gezeur.
    Achja je we weten allemaal waarom je dat zegt(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik voel me nu een echte Q-veteraan, nu ik dit lees en aan alle hypes denk die hier zijn geweest in de tijd dat ik hier rondzwerf.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 13:28 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss