• Als je niet tegen gezeur kan raad ik je aan om absoluut niet verder te lezen.


    Nu viel het me op dat er op steeds meer profielen staat dat de One Direction fase steeds meer uit de hand loopt, en dat Quizlet overstroomd word met One Direction verhalen, topics en quizzen.
    Toch is het vrij ironisch dat de mensen die One Direction in principe weg willen hebben, vaak oud-TH/TH fans zijn.
    Voor zover ik het mij herinner, stond alles tot ruim 2 jaar geleden vol met Tokio Hotel, en ik neem aan dat de mensen die daar destijds geen fan van waren het ook niet tof vonden.
    Als je kijkt naar alle fases in Quizlet, waaronder die van TH, JB, pro-ana, 16+, en dan nu 1D? Er komt vast wel weer een andere, je kan niet altijd iedereen gelukkig maken.

    Calm your tits


    -Ik zeg niet dat alle mensen die 1D weg willen TH fan zijn geweest, het valt me alleen op dat de meerderheid dat inderdaad is/was.
    -Nogmaals sorry voor mijn gezeur
    -En als er al een topic over is, sorry c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Britsanity schreef:
    Ik voel me nu een echte Q-veteraan, nu ik dit lees en aan alle hypes denk die hier zijn geweest in de tijd dat ik hier rondzwerf.

    The Knights of Q. lolwat
    Ugh met welke hype begon het hier, eerste die ik meegemaakt heb is TH.

    Wunjo schreef:
    Hoelang duurde die TH hype eigenlijk?

    Toen ik hier kwam was er hier een en al TH, vooral in mijn eerste jaar, maar ik vermoed dat die hele TH hype al zeker een jaar bezig moet zijn geweest toen.
    En ik ben hier begonnen in de zomer van 2009. Het ding is; nu heb je veel 1D, maar er zijn wel degelijk nog verschillende andere dingen te vinden, dat was toch wel minder toen ik hier kwam, want ik had echt niets met TH, maar als je hier wat wou lezen kon je er gewoon niet om heen.


    effort never betrays you

    Hardy schreef:
    (...)
    Toen ik hier kwam was er hier een en al TH, vooral in mijn eerste jaar, maar ik vermoed dat die hele TH hype al zeker een jaar bezig moet zijn geweest toen.
    En ik ben hier begonnen in de zomer van 2009. Het ding is; nu heb je veel 1D, maar er zijn wel degelijk nog verschillende andere dingen te vinden, dat was toch wel minder toen ik hier kwam, want ik had echt niets met TH, maar als je hier wat wou lezen kon je er gewoon niet om heen.


    TH begon midden 2007 ongeveer. Toen kwam het een beetje op gang, tenminste. Het was nog niet zo extreem, misschien ook omdat er nog geen echte verhalen waren toen.
    @Jaeger, TH was de eerste hype. Degene die voor stories gezorgd hebben op Q. 8D


    Your make-up is terrible

    Faisean schreef:
    (...)Achja je we weten allemaal waarom je dat zegt(cat)


    Wil je nu weer ruzie maken?


    Queer zijn is gewoon alles

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    TH begon midden 2007 ongeveer. Toen kwam het een beetje op gang, tenminste. Het was nog niet zo extreem, misschien ook omdat er nog geen echte verhalen waren toen.
    @Jaeger, TH was de eerste hype. Degene die voor stories gezorgd hebben op Q. 8D

    Oh x) Nice. Ik ben nooit fan geweest maar ik denk dat ik de fanbase wel wat te danken heb aangezien die voor zoveel populariteit heeft gezorgd.

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Wil je nu weer ruzie maken?
    Elke reactie die ik plaats naar jouw is ''ruzie maken?''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Elke reactie die ik plaats naar jouw is ''ruzie maken?''


    Ja eigenlijk wel

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 14:08 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    +
    Of toch degene die op mij gericht zijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Ja eigenlijk wel
    Hoezo? Omdat wij hiervoor ruzie hebben? Serieus nu doe je echt dom.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Martenvilijn schreef:
    +
    Of toch degene die op mij gericht zijn.
    Heb ik ooit een reactie geschreven die naar jouw gericht is en jouw er niet bij gequote?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Achja je we weten allemaal waarom je dat zegt(cat)


    Ja, jawel.


    Queer zijn is gewoon alles

    Faisean schreef:
    (...)Hoezo? Omdat wij hiervoor ruzie hebben? Serieus nu doe je echt dom.



    *hier ga ik niet eens op reageren*
    En ga huilen op een JB poster want ik ben dit beu ik reageer niet meer.


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Ja, jawel.
    Ik quote jouw erbij(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    To be honest, ik werd Directioner voordat What Makes You Beautiful uitkwam en er alleen nog de nummers waren die ze zongen op X Factor. Q is dan wel de reden geweest dat ik ze ben gaan luisteren, maar dat was puur omdat er toevallig 1 ''Harry Styles'' fanfic was en ik dat perongeluk aanzag voor Harry Potter, omdat ik niet verwachte dat er iets anders kon zien. Aangezien 1D Fanfics schaars waren, aangezien Nederland ze niet kende. :'D
    Ik kende TH fase ook, maar ben er niet door meegesleept.
    En toch wens ik een groot gedeelte van de fanfics en topics weg, gewoon omdat ik het allemaal zat ben en andere mensen het ''fan zijn'' voor mij hebben verpest.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Sinistre schreef:
    Ik heb het idee dat je niet weet hoe hypes werken.


    -