• Als je niet tegen gezeur kan raad ik je aan om absoluut niet verder te lezen.


    Nu viel het me op dat er op steeds meer profielen staat dat de One Direction fase steeds meer uit de hand loopt, en dat Quizlet overstroomd word met One Direction verhalen, topics en quizzen.
    Toch is het vrij ironisch dat de mensen die One Direction in principe weg willen hebben, vaak oud-TH/TH fans zijn.
    Voor zover ik het mij herinner, stond alles tot ruim 2 jaar geleden vol met Tokio Hotel, en ik neem aan dat de mensen die daar destijds geen fan van waren het ook niet tof vonden.
    Als je kijkt naar alle fases in Quizlet, waaronder die van TH, JB, pro-ana, 16+, en dan nu 1D? Er komt vast wel weer een andere, je kan niet altijd iedereen gelukkig maken.

    Calm your tits


    -Ik zeg niet dat alle mensen die 1D weg willen TH fan zijn geweest, het valt me alleen op dat de meerderheid dat inderdaad is/was.
    -Nogmaals sorry voor mijn gezeur
    -En als er al een topic over is, sorry c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Draculea schreef:
    Yeah, er zijn hier al vrij veel topics over.
    Ach en dat gezeur altijd, what ya gonna do about it? Ik denk dat we allemaal wel eens een chillpill mogen nemen.


    mee eens =]

    Al snap ik wel dat die 'fases' gewoon irritant kunnen zijn wanneer je er geen fan van bent.. Nouja, het gaat wel weer over. Ooit.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Draculea schreef:
    Yeah, er zijn hier al vrij veel topics over.
    Ach en dat gezeur altijd, what ya gonna do about it? Ik denk dat we allemaal wel eens een chillpill mogen nemen.


    26 - 02 - '16

    Bij een hype zal je hoe dan ook houden dat er fans zijn en dat er haters zijn. Daar kan je niet omheen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    sappy schreef:
    Toch is het vrij ironisch dat de mensen die One Direction in principe weg willen hebben, vaak oud-TH/TH fans zijn.

    En waar baseer jij dat op?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    En waar baseer jij dat op?

    Zoals ik al zei, tijdens het bekijken van profielen en het lezen van topics viel dit me op. Ik verwijt niemand iets, ik vond het alleen ironisch.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Draculea schreef:
    Yeah, er zijn hier al vrij veel topics over.
    Ach en dat gezeur altijd, what ya gonna do about it? Ik denk dat we allemaal wel eens een chillpill mogen nemen.

    Precies, dit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ach ja, je hebt fans en je hebt haters. Net zoals buiten Q. Alleen het word een beetje vervelend dat mensen steeds topics er over maken aangezien ze negen van de tien keer op dezelfde manier eindigen.

    And what if you don't have tits?


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Ach ja, je hebt fans en je hebt haters. Net zoals buiten Q. Alleen het word een beetje vervelend dat mensen steeds topics er over maken aangezien ze negen van de tien keer op dezelfde manier eindigen.

    And what if you don't have tits?

    Calm your balls, then.

    Het was achteraf niet zo slim om dit topic te maken, het kwam heel anders over dan ik bedoeld had haha. Het begon al een beetje te verwateren alleen toen reageerde iedereen plots weer :c


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Martenvilijn schreef:
    (...)


    *hier ga ik niet eens op reageren*
    En ga huilen op een JB poster want ik ben dit beu ik reageer niet meer.
    Heb ik niet. Lik jij Harry Potters gezicht maar af op je posters.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:01 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Heb ik niet. Lik jij Harry Potters gezicht maar af op je posters.


    Wacht, je bent fan van JB en je hebt geen poster van hem? (Dat vroeg ik mij echt af) En waarom heb je altijd woorden met MartenVilijn elke keer als ik jou of hem in een topic tegen kom? (Ligt zeker aan mij)

    Sorry voor het off topic gaan maar ik was/ben nieuwsgierig.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Wacht, je bent fan van JB en je hebt geen poster van hem? (Dat vroeg ik mij echt af) En waarom heb je altijd woorden met MartenVilijn elke keer als ik jou of hem in een topic tegen kom? (Ligt zeker aan mij)

    Sorry voor het off topic gaan maar ik was/ben nieuwsgierig.
    Lol nee hoor. Ik ben vijftien dan heb ik zeker geen posters en ik zou me geld er al hellemaal niet aan opmaken. Mijn kamer is gewoon in mijn lievelingskleur geverfd en behangt :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    I just ignore it. 1D laat me koud, de fans laten me koud, dus ik houd me bezig met dingen die me wel interesseren.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:24 ]


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    I just ignore it. 1D laat me koud, de fans laten me koud, dus ik houd me bezig met dingen die me wel interesseren.
    Hahaha


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ach, wie val je lastig met fan zijn van 1D? Als er een topic langskomt van iemand die ik niet leuk vind klik ik daar niet op.


    Everything is illuminated by the light of our past.