• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    :-Ze leven allemaal in 1 huis.
    -Er kunnen altijd meer meisjes bijkomen maar dit is het voor nu.


    Meisjes

    - Elizabeth ''Lizz'' Mia Falls - Lootus Kamer 1
    - Angelina "Angel" Samantha Abrahms - AnoukXox Kamer 2
    - Alexandra Chantelle Romano - Montica Kamer 2
    - Bibi Jolie Evans - xkimx124 Kamer 2
    - Alora Wakely Moreno - Lifeisajoke Kamer 1
    - Chereelynn Jay Quinn - Faisean Kamer 1



    Jongens

    - Josua Melain Quinn - Cairde Kamer 3
    - Jaxon Finn Diaz da Alvez - Thysia Kamer 3
    - Daniel Broadway - Stantuffo Kamer 3
    - Tyler Matthew Mikealson - Montica Kamer 4
    - Ethan Samuel Johnson - Lootus Kamer 4



    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan





    Het Begin

    Iedereen komt aan bij het huis zet zijn koffers in het huis en gaat naar buiten aangezien er een BBQ word gehouden voor de school weer begint. Het is zondag 18:00 uur. Ze weten niet dat er iemand is die op hun geheimen loert. Daar komen ze later pas achter. Sommige van jullie zullen elkaar kennen van vorig jaar maar deze keer zijn er ook nieuwelingen bij.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 19:38 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Elizabeth voor Josua?]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    [Elizabeth voor Josua?]


    [Is goed]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    (...)

    [Is goed]
    [Schrijf jij de eerste post? Dan mag je hem wel lichtjes besturen [Binnen laten komen en plaats nemen in het bad]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ethan Samuel Johnson

    Lachend stond ik op een skateboard, geen flauw idee hoe ik aan een skateboard kwam. Ik had het wel is gedaan natuurlijk, maar surfen was mijn sport. Ik had enkel gelachen toen ik het meisje in het water had geduwd, wel perongeluk natuurlijk. Ik keek om me heen en stapte van het skateboard, althans dat probeerde ik. Ik lag languit op de grond. Lacjend krabbelde ik overeind en nam plaats op een ligstoel. Vragend keek ik om me heen, maar ik zag niemad die ik echt mee jad gesproken. Eigenlijk enkel Alexandra. Ik stond op en liep vrolijk naar twee jongens.
    'Een hele goede avond,' begroette ik ze vrolijk. Ik schudde ze de hand. 'Ethan,' grijnsde ik en bleef de jongem van de bbq zijn hand maar schudden. Niet can plan los te laten. Toen gleed mijn blik naar de ander. 'O jou ken ok nog niet!' Lachend schudde ik ook zijn hand en schudde die ook nog een tijdje. Mijn aandacht gleed naar het zwembad. Ik was nog zeiknat, maar tochhad ik zin in een duik. 'Zullen we zwemmen? Kunnen jullie surfen? In Afrika kan je geweldig surfen! Je moet het echt eens proberen,' ratelde ik enthousiast en grinnikte even naar de jongens.
    'He Alex,' schreeuwde ik ineens uit het niets en zwaaide naar het meisje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Elizabeth Mia Falls

    Nadenkend zat ik in het bubbelbad. Ik kon er niks aandoen dat mijn gedachtes telkens naar het verleden schoten. Herinneringen aan mijn moeder schoten door mijn hoofd. Automatisch raakte ik de tattoo aan en glimlachte kleintkes. Ik was blij met de tattoo en had totaal geen spijt. Van alle drie niet.
    Geschrokken keek ik op toen ik beweging achter me hoorde. Een jongen liep naar me toe en stapte naast me in het bubbelbad. Ik wist niet of ik daar blij mee was. Hij hielp me van mijn treurige gedachtes af, maar nam ook mijn paar minuten rust af. Na een tijdje gezwegen te hebben keek ik hem aan.
    'Hoi,' begroette ik jem nu pas. Ik glimlachte kleintjes en keek naar mijn vingers in het water. Mijn nagels waren zwart gelakt. Ik keek hem kort aan, niet wetend wat te zeggen.
    'Weet je...' Ik zweeg. 'In het leven doe je zinloze dingen, maar toch moet je ze doen.' Ik keek hem kort aan. Ik zuchtte diep. 'Laat maar. Vind jij deze school leuk?' Ik keek jem zwijgend aan. 'Sorry ik vergeet me helemaal voor te stellen. Elizabeth,' stel ik me voor met een kleine glimlach en steek mijn hand uit. 'En jij bent...' Vragend keek ik hem aan. Hij was me nog niet ecjt opgevallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Iemand voor Alora ?]

    Lootus schreef:
    Ethan Samuel Johnson

    Lachend stond ik op een skateboard, geen flauw idee hoe ik aan een skateboard kwam. Ik had het wel is gedaan natuurlijk, maar surfen was mijn sport. Ik had enkel gelachen toen ik het meisje in het water had geduwd, wel perongeluk natuurlijk. Ik keek om me heen en stapte van het skateboard, althans dat probeerde ik. Ik lag languit op de grond. Lacjend krabbelde ik overeind en nam plaats op een ligstoel. Vragend keek ik om me heen, maar ik zag niemad die ik echt mee jad gesproken. Eigenlijk enkel Alexandra. Ik stond op en liep vrolijk naar twee jongens.
    'Een hele goede avond,' begroette ik ze vrolijk. Ik schudde ze de hand. 'Ethan,' grijnsde ik en bleef de jongem van de bbq zijn hand maar schudden. Niet can plan los te laten. Toen gleed mijn blik naar de ander. 'O jou ken ok nog niet!' Lachend schudde ik ook zijn hand en schudde die ook nog een tijdje. Mijn aandacht gleed naar het zwembad. Ik was nog zeiknat, maar tochhad ik zin in een duik. 'Zullen we zwemmen? Kunnen jullie surfen? In Afrika kan je geweldig surfen! Je moet het echt eens proberen,' ratelde ik enthousiast en grinnikte even naar de jongens.
    'He Alex,' schreeuwde ik ineens uit het niets en zwaaide naar het meisje.
    [Gaat dit over Daniel & Jaxon?]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [Jup]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ¨Cher stond daar ook nog bij hoor*


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    ¨Cher stond daar ook nog bij hoor*


    [Ethan is dronken, you can't blame him (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Lol. Nee maar in een van Daniel zijn posten stond dat hij alleen samen was met Jaxon daarom]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [okeej. Ga je reageten met Joshua? (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Faisean schreef:
    [Lol. Nee maar in een van Daniel zijn posten stond dat hij alleen samen was met Jaxon daarom]
    [Oh sorry ik had niet door dat Chereelynn er ook nog was...]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Daniel Broadway.
    ‘Ja. Ja, dat ben ik. En ben jij de afgewezen Daniel?’ Zegt Jaxon. Hmmm, ik mag hem wel. Ik grinnik even en zeg 'Haha, ja dat ben ik.' Ik kijk nog even naar Chereleeynn en glimlach even. Ik kijk wat om me heen en zie dan een jongen wat klunzen op een skateboard. Hij ziet er dronken uit en ik moet lachen als hij op de grond belandt.
    Hij loop naar ons toe 'Een hele goede avond,' Zegt de jongen. Ik knik even als begroeting. Hij schudt de hand van Jaxon lang. 'Ethan.' Grijnsde hij. Toen gleed zijn blik naar mij. 'Oh, jou ken ik nog niet!' Zegt hij terwijl hij m'n hand ook lang schudt. 'Klopt, ik ben Daniel.' Zeg ik lachend. 'Zullen we zwemmen? Kunnen jullie surfen? In Afrika kan je geweldig surfen! Je moet het echt eens proberen,' Zegt Ethan. Ik kijk twijfelend naar 't zwembad. 'Nee ik heb nog nooit gesurft, maar ik kan wel super goed skateboarden.' Zeg ik met een big smile. Ik trek m'n shirt en schoenen uit en plof het samen met mijn beanie op de ligstoel. M'n zwembroek had ik thuis al aangetrokken en ik doe een bommetje in 't zwembad waarbij ik een paar meisjes nat spetter en ik ze hoor gillen.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    (waarom ben ik nie op de hoogte gebracht van deze rpg dat die was begonnen)