• Nou ja, pasgeleden had ik er ook een gepost maar dat zou sowieso een flop worden.
    Dus ik heb een nieuw, onuitgewerkt, idee.

    Het is het jaar 2013. De ... school (ik heb hier nog geen naam voor bedacht) bestaat al enkele jaren. Om dit te vieren kocht de directeur een nieuw schoolgebouw, diep in het bos. De kinderen vinden het maar niks en er moet nog een hoop opgeknapt worden. De meubels komen uit zo'n beetje de middeleeuwen en het hele gebouw heeft een enge sfeer om zich heen. De kinderen vinden, zelf als het opgeknapt is, het gebouw niks. Ze voelen zich er niet fijn en hun gevoelens worden bevestigd als ze een boek tegenkomen in de school. Het is een vreemd boek en het beschrijft de legende van Bloody Mary. De kinderen maken zich er geen zorgen over, tot er overal spiegels opduiken in de school. Langzaam veranderen de kinders in monsters, vanwege hun nieuwsgierigheid richting de spiegels.
    Zullen ze de vloek van Bloody Mary kunnen verbreken of zullen ze allemaal in dienaren van Bloody Mary veranderen?


    Zeg eerlijk, wat vinden jullie ervan?

    De RPG staat inmiddels online, voor de geïnteresseerden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:52 ]


    26 - 02 - '16

    Op het begin vond ik het niets klinken, maar het heeft mij toch wel gepakt. Maar hoe bedoel je eigenlijk met dat de kinderen langzaamaan in monsters veranderen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah, ik vond de legende van Bloody Mary vroeger altijd zo awesome. :'D Wil je me waarschuwen, mocht je er ooit een RPG over openen?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 19:02 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Veronicas schreef:
    Op het begin vond ik het niets klinken, maar het heeft mij toch wel gepakt. Maar hoe bedoel je eigenlijk met dat de kinderen langzaamaan in monsters veranderen?


    Nou, dit verwijst eigenlijk hele grote uitwerking, maar goed ik zal het kort proberen te houden.

    Achter de spiegels ligt een wereld die op de realiteit lijkt, maar dan net andersom. Wat in de realiteit roze is, is in de spiegelwereld blauw. Wat in de realiteit goed is, is in de spiegelwereld kwaadaardig. Bovendien kan Bloody Mary via de spiegels haar demonen sturen die de goede zielen van de kinderen meenemen naar de spiegelwereld en ze daar opsluiten. De demonen nemen dan de lichamen van de kinderen over en daardoor veranderen ze in monsters.


    26 - 02 - '16

    Macabre schreef:
    Ah, ik vond de legende van Bloody Mary vroeger altijd zo awesome. :'D Wil je me waarschuwen, mocht je er ooit een RPG over openen?


    Of course (;


    26 - 02 - '16

    heb een beetje een half/half gevoel erover


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Macabre schreef:
    Ah, ik vond de legende van Bloody Mary vroeger altijd zo awesome. :'D Wil je me waarschuwen, mocht je er ooit een RPG over openen?

    Oh, ook ik vond de legende rond Bloody Mary altijd leuk, maar ik weet niet of ik echt de tijd ga nemen om RPG te spelen. Het RPG lijkt me wel heel erg leuk. :')


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    Oh, ook ik vond de legende rond Bloody Mary altijd leuk, maar ik weet niet of ik echt de tijd ga nemen om RPG te spelen. Het RPG lijkt me wel heel erg leuk. :')


    Als je wel tijd hebt, moet je maar een berichtje sturen. Als ik het dan toch uitwerk tot een echte RPG, zal ik je waarschuwen


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Als je wel tijd hebt, moet je maar een berichtje sturen. Als ik het dan toch uitwerk tot een echte RPG, zal ik je waarschuwen

    Ok dankje. :p


    Take me to wonderland

    Tonto schreef:
    heb een beetje een half/half gevoel erover


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind het een hele gave legende maar ik moet ook bekennen dat ik nadat ik die legende had gehoord, een beetje geobsedeerd was door twaalf uur s'nachts.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Ik vind het een hele gave legende maar ik moet ook bekennen dat ik nadat ik die legende had gehoord, een beetje geobsedeerd was door twaalf uur s'nachts.


    Haha, ik heb er onlangs een spel over gespeeld. Een Hidden Object spel. Daardoor was ik helemaal dol op het Bloody Mary gebeuren.


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    Nou, dit verwijst eigenlijk hele grote uitwerking, maar goed ik zal het kort proberen te houden.

    Achter de spiegels ligt een wereld die op de realiteit lijkt, maar dan net andersom. Wat in de realiteit roze is, is in de spiegelwereld blauw. Wat in de realiteit goed is, is in de spiegelwereld kwaadaardig. Bovendien kan Bloody Mary via de spiegels haar demonen sturen die de goede zielen van de kinderen meenemen naar de spiegelwereld en ze daar opsluiten. De demonen nemen dan de lichamen van de kinderen over en daardoor veranderen ze in monsters.

    Oh zo, oké. Ik vind het wel een leuk idee, maar ik weet niet of ik mee kan doen - als je deze RPG echt gaat beginnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Oh zo, oké. Ik vind het wel een leuk idee, maar ik weet niet of ik mee kan doen - als je deze RPG echt gaat beginnen.


    Ik ga pas over een paar weken beginnen denk ik. Aangezien ik nu nog niet thuis ben en ik nog goed de tijd wil nemen om 't leuk uit te werken (;


    26 - 02 - '16

    Dus... Zal ik 't uitwerken of niet? (Ik verveel me namelijk nogal op dit moment)


    26 - 02 - '16