• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Square schreef:
    (...)

    Dat vroeg ik me daarnet dus ook al af. :'D Eigenlijk slecht dat ik dat soort dingen begin op te merken, want het geeft aan hoe vreselijk mijn slaapritme overhoop ligt.

    ... Bij nader inzien, nog slechter dat ik dit nu typ. Hoe is het opeens twintig voor vijf geworden?
    Nee hoor. Ik ben elke dag wel tot zolaat wakker en ik kan je verzekeren dat het dus al z'on 1 maan zo is.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Nee hoor. Ik ben elke dag wel tot zolaat wakker en ik kan je verzekeren dat het dus al z'on 1 maan zo is.


    Huh, hoezo nee hoor? :') Ik weet dat het al langer zo is, daar zeg ik toch niets over? ^^

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 4:58 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik denk dat het maanden aan de gang is. ^^
    Elke nacht zo'n 30 minuten rond 3 uur.


    -

    Verwelken schreef:
    Ik denk dat het maanden aan de gang is. ^^
    Elke nacht zo'n 30 minuten rond 3 uur.
    Ik heb het een keer bekeken en het is meestal rond 3:15 en 3:17.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb geeeeeen zin om te werken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh mijn god, ineens leest alles en iedereen de dingen die ik schrijf in mijn omgeving T_T

    En zo op weg naar de Primark! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vandaag weer naar dat stomme Rathaus, beter krijg ik niet weer dezelfde bitch. ;/


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ga niet speciaal vrij vragen om mijn sleutel terug te brengen...humm sorry iris maar misschien kan je je ook gedragen als iemand van 20 en met bijna je enigste vriendin de stad in gaan? Want als je 6 dagen van de week werkt 7 weken lang moet je toch eens vrij nemen voor je vriendinnen... saai 40+ ei! Vind je het gek dat je bijna geen vrienden heb, ze rennen allemaal gillend weg omdat ze bang worden van je saaiheid en zelf wel een leven hebben

    Doel stelling:
    Op mijn nieuwe opleiding goede vrienden maken en iris lekker dumpen!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 8:44 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Aww, dit vind ik echt heel lief. Gekregen van mijn Schotse vriendin.(:

    Hey Femke! I just wanted to say that I'm grateful that I have you as a friend and I really do appreciate you being my friend:3 you've been there for me and I cannot thank you enough for that and I know we've not really known each other for a great deal of time but you do mean a lot to me:') I also want to let you know that I'm always here for you no matter what :P :) xx


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Waarom voel ik me alsof ik een kater hebt?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Oké, dit moet te doen zijn... Ehh. *maakt to-do lijstje voor vandaag*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wilde om half 9 opstaan, mission failed. :'D

    Sommige mensen zijn zielig.
    Die blijven maar ruzie zoeken en stoken.-.-


    Queer zijn is gewoon alles

    In plaats van zeuren, kun je ook gewoon het ding doen wáár je over zeurt.


    everything, in time

    Draculea schreef:
    Ik wilde om half 9 opstaan, mission failed. :'D


    Ik niet. Mijn ouders zijn beide weer aan het werk en voelen de nodigheid om me elke ochtend wakker te maken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'