• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sommige mensen zijn echt bitches. D:

    Leer verdomme eens dat het Afellay is. Als je hem googlet op Affelay verbeterd google het zelf. Ga dan alsjeblieft niet een 'fan' zijn >,<


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    RavensMoon schreef:
    (...)awh voel je niet verplicht meis, hoewel het gewaardeerd word haha xD

    'K Was al bezig :Y) Je krijgt 'm zo binnen hoor!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veronicas schreef:
    (...)
    'K Was al bezig :Y) Je krijgt 'm zo binnen hoor!
    jeeej! *doet een dansje*


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    wheehwww Luck is on my side :Y)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Pfft, je kan dus echt niet lezen.


    Your make-up is terrible

    RavensMoon schreef:
    (...)jeeej! *doet een dansje*

    Ghihi, ik hoop dat je 'm goed vindt. Want ik heb geprobeerd om een extra lange te maken. Specially for you! ^_^

    Maar ik ga nu wel slapen, so alvast Good night! (:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 0:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh god, ik ga haar vermoorden x__x een vriendin had mijn persoonlijke tumblr url op Facebook gezet, omdat ze vindt dat iedereen mijn verhaal hotel Atkinson moet lezen, maar dan staan ook niet zo vrolijke plaatjes en posts op, op mijn tumblr T_T en ze heeft ook mijn andere tumblr, waar ik dingen op ga plaatsen die ik geschreven heb, en mijn broer heeft die link zelfs gedeeld op haar Facebook.

    Ik word gek als dat bericht er morgenochtend nog niet af is en ik hoop dat zo weinig mogelijk mensen mijn persoonlijke tumblr hebben gezien :'D en ik heb er ook een half uur over gedaan om een jongen van de camping het verhaal te mailen, omdat hij het ook wil lezen :'D vervloekte wens die ineens uitkwam. Ik wenste dat mensen mijn verhalen gingen lezen uit mijn omgeving en BAM de goden geven gehoor aan mijn wens en het staat op Facebook :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Ghihi, ik hoop dat je 'm goed vindt. Want ik heb geprobeerd om een extra lange te maken. Specially for you! ^_^

    Maar ik ga nu wel slapen, so alvast Good night! (:
    hij was geweldig! en gelijk terug geschreven ik ga nu ook op 1 oor. jij hebt mijn avond wel een beetje gered!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Gosh, hoe bitchy sommige nieuwe users wel niet kunnen zijn om op te gaan vallen.


    -

    Niet te geloven dat je ooit een vriendin van me bent geweest. Een beetje gaan lachen met de gehandicapten ook hè? Just fuck outta here!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Crave schreef:
    Oh god, ik ga haar vermoorden x__x een vriendin had mijn persoonlijke tumblr url op Facebook gezet, omdat ze vindt dat iedereen mijn verhaal hotel Atkinson moet lezen, maar dan staan ook niet zo vrolijke plaatjes en posts op, op mijn tumblr T_T en ze heeft ook mijn andere tumblr, waar ik dingen op ga plaatsen die ik geschreven heb, en mijn broer heeft die link zelfs gedeeld op haar Facebook.

    Ik word gek als dat bericht er morgenochtend nog niet af is en ik hoop dat zo weinig mogelijk mensen mijn persoonlijke tumblr hebben gezien :'D en ik heb er ook een half uur over gedaan om een jongen van de camping het verhaal te mailen, omdat hij het ook wil lezen :'D vervloekte wens die ineens uitkwam. Ik wenste dat mensen mijn verhalen gingen lezen uit mijn omgeving en BAM de goden geven gehoor aan mijn wens en het staat op Facebook :'D


    Maar je verhaal is juist goed. Ik zal ook niet snel willen dat mensen me vinden, maar toch. Ach, no worries Jaimy (K)


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Maar je verhaal is juist goed. Ik zal ook niet snel willen dat mensen me vinden, maar toch. Ach, no worries Jaimy (K)


    Ah dat vind ik echt heel lief <3 het is alleen dat ik paranoia word dat ze heel mijn tumblr afstruinen en bij dingen komen die ik liever niet met ze deel :'D maar toch, zo lief <3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Ah dat vind ik echt heel lief <3 het is alleen dat ik paranoia word dat ze heel mijn tumblr afstruinen en bij dingen komen die ik liever niet met ze deel :'D maar toch, zo lief <3


    Haha, you're welcome (bloos) Ik zal ook paranoia worden bij het idee al dat ze me op Q vinden. :|


    -

    Wat ligt mijn bed toch heerlijk. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"